Презентація з досвіду роботи.Характерними особливостями обдарованих дітей є висока пізнавальна активність і розвинений інтелект, багата фантазія, творчість, винахідливість емоційна безпосередність, високий енергетичний рівень, чітка моторна координація, фізична стабільність.
Робота з обдарованими дітьми вимагає належної змістової наповненості занять, зорієнтованості на новизну інформації та різноманітні види пошукової , розвиваючої, творчої діяльності.
задаткиздібностісхильності вроджені анатомо-фізіологічні особливостілюдини, що зумовлюють розвиток здібностей (до музики, малювання, математики, спорту тощо)Біологічні передумови обдарованості індивідуальні якості особистості, які виявляються у певній діяльності і які забезпечують успіх саме в цій діяльностіемоційне ставлення, конкретна вибіркова спрямованість на певну діяльність, потреби у її здійсненні, бажанні виконувати, досягати у ній успіху
Характерними особливостями обдарованих дітей є висока пізнавальна активність і розвинений інтелект, багата фантазія, творчість, винахідливість емоційна безпосередність, високий енергетичний рівень, чітка моторна координація, фізична стабільність. Робота з обдарованими дітьми вимагає належної змістової наповненості занять, зорієнтованості на новизну інформації та різноманітні види пошукової , розвиваючої, творчої діяльності. Обдарованість
Як ми виявляємо індивідуальні особливості учнів Результативність письмових робіт. Учнівські олімпіади,конкурси. Анкетування, тестування. Рівень творчості, пізнавального інтересу, нестандартності мисленняІнтелектуальні здібності, нестандартне мислення,Неординарність підходів. Лідерські риси, оригінальність, ерудиція,об’єктивність самоаналізу. Вивчення запитів, інтересів, допитливостіРівень активності, ініціативності, Бібліотека. Виховна робота. УрокІнтелект, ерудиція, лексика, природні задаткиppt_xxshearppt_x
Урок -STEM-підхід: інтеграція з використанням кейс-технології в 10 класі «Найбільше та найменше значення функції в життєвих ситуаціях» Вчитель ЧАПКІНА Н. П. МЕТА :формувати навички практичного застосування отриманих знань; удосконалити засвоєння алгоритму знаходження найбільшого та найменшого значень функції; виховувати прагнення до поглиблення та удосконалення знань, вчити орієнтуватись в нестандартних ситуаціях, впевнено себе почувати під час ЗНО .
Важливий момент при роботі з обдарованими школярами є мотивація їхньої діяльності.фахівці з комп’ютерних технологій та програмування мають широкий попит, високу заробітну плату;дипломанти Всеукраїнських олімпіад мають пільги при вступі до вищих навчальних закладів;участь в олімпіадах, конкурсах дає можливіcть «показати cебе», cтати кращим у школі, місті, країні, «побачити cвіт».
ІНФОРМАТИКАНа уроках інформатики важливий момент при роботі з обдарованими школярами є мотивація їхньої діяльності;фахівці з комп’ютерних технологій та програмування мають широкий попит, високу заробітну плату. Збірка кейсів з інформатики для учнів 8-9 класів при виконанні проектів. Використання мобільних додатків для навчання 5-11 класиІнтеграція та застосування інформатики з іншими навчальними дисциплінами. Алгоритми в повсякденному житті 4-5 класи. Складання сенканів на уроках інформатики 4-6 класи. Уроки з наскрізними лініями(Творчі завдання)
Визначте, в які дні тижня атмосферний тиск, вологість і температура були нормальним, підвищеними або зниженими для даної пори року – ця інформація дуже важлива для метеочутливих людей. Порівняйте ці значення за роками. Чи можна зробити висновок про небезпеку?9 клас Тема «Табличні величини та алгоритми їх опрацювання»Здоров‘яі безпека