Урок математики 6 клас "ВІднІмання рацІональних чисел"

Про матеріал
Відпрацювати навички замінювати віднімання додаванням і знаходити значення утворених сум; розвивати вміння аналізувати, порівнювати, узагальнювати
Перегляд файлу

Урок № 98

Математика 6 клас

Дата:

Тема уроку. Віднімання раціональних чисел.

Мета уроку:

Навчальна: відпрацювати навички замінювати віднімання додаванням і знаходити значення утворених сум;

Розвивальна: розвивати вміння аналізувати, порівнювати, узагальнювати; математичну мову;

Виховна: виховувати наполегливість, охайність.

Тип уроку: застосування знань, формування умінь, навичок.

Обладнання: таблиці, презентація, комп’ютер.

Хід уроку

І. Організаційний етап

Перевірити готовність учнів до уроку, налаштувати на роботу.

ІІ. Перевірка домашнього завдання

Взаємоперевірка за зразком

ІII. Актуалізація опорних знань

САМОСТІЙНА РОБОТА

Виконайте віднімання раціональних чисел: (самостійно в зошитах). Учень розв’язує за дошкою.

1) 12+(-15)= - 3

2)-22-(-18)= -22+18= -4

3)-5,7-3,1= -5,7+(-3,1)= -8,8

4)3,5-9,5=3,5+(-9,5)= -6

5)0-(-30,5)= 0+30,5=30,5

6)0-3,6=0+(-3,6)=-3,6

7)-8,2-(-8,2)=-8,2+8,2=0

Звіритися виправити помилки. Повторити правило. Що означає від числа а відняти число в?

ІV. Мотивація навчальної діяльності. Формування теми і мети уроку.

Сьогодні ми на уроці повинні удосконалити вміння та закріпити знання отримані на попередньому уроці.

Тому що народна мудрість говорить: „Знання  збираються по  краплині, як вода в долині”.

V. Розв’язування вправ

Усні вправи

  1. Обчисліть різницю:

6 - (-3); 8 - (-10); -12 - (-5); - 12 - (+5); 24 - (-30); -8 - 14; -18 - (-18); -18 - 18.

  1. Серед виразів знайдіть рівні:

a – b - (-с), a + b + c; a + (-b) + (-c); a + (-b) + c, а - (-b) - (-с).

Письмові вправи

№№ 1094, 1096 (колективно), 1097 (самостійно), 1090, 1103(колективно).

  1. Замініть зірочки знаками «+» або «-» так, щоб утворились правильні
    рівності:

а) 7,2 * (-5,3) = 12,5;  б) 3,6 * 8,1 = -4,5;    в) -6,1 * (-2,3) * 3,8 = 0;

г) -3,7* (-6,9) = -10,1; д) -4,9 * 1,7 = -3,2;  є) 3,9 * 7,4 * (-9,3) = -12,8.

  1. Замість квадратиків запишіть такі числа, щоб утворились правильні
    рівності:

а) -9 – 12 = 9 - □; б) – 2 - □ = □ – 3; в) □ – 7 = 13 - □;

г) □ + □ = -8; д) □ - □ = -8.

VІ. Підсумок уроку

Міні-тест

Подайте у вигляді суми -3 - (-7) + (-5):

а) -3 + 7 + 5;

б) -3 + (-7) + 5;

в) -3 + 7 + (-5);

г) 3 + 7 + (-5).

 Перевірьте, чи правильно знайдена різниця:

0,789- (-1392)= 1392,789

0,5-(-160)= -159,5

VІІ.  Домашнє завдання),

Розв'язати письмово №1095, № 1104.

 

Х. Рефлексія

Як приємно дізнатися, що ти чогось навчився. Ж Мольєр

 

 

docx
Додано
27 лютого
Переглядів
152
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку