Урок математики для 2 класу.

Про матеріал
Урок вивчення нового матеріалу. Допоможе вчителю у підготовці до роботи з дітьми. Хороший матеріал. Урок був цікавий дітям.
Перегляд файлу

Урок математики у 2-В класі.

Тема. Натуральні числа. Порівняння натуральних чисел. Ряд натуральних чисел.

Мета. Повторити матеріал про нерівності; навчитися відрізняти істинні нерівності від хибних; розвивати уяву, логічне мислення; виховувати повага до себе та до оточуючих.

Хід уроку

І. Організаційний момент.

Продзвенів уже дзвінок

Всіх покликав на урок.

Працюватимем старанно,

Щоб почути у кінці,

Що у нашім другім класі діти просто молодці.

ІІ. Повідомлення теми уроку.

Учитель.Зверніть увагу на дошку і прочитайте тему сьогоднішнього уроку. Які поняття з тих, що ви прочитали вам уже знайомі?

Учні. Натуральні числа-це числа, які ми використовуємо для підрахунку.

ІІ. Мотивація до навчання.

Учитель. Діти, подивіться уважно, що незвичайного ви побачили у мене на столі.

Учні. У вас стоїть лампа Алладіна.

Учитель. Так. Алладін прислав до нас свого Джина, який буде не просто спостерігати за вами зі своєї лампи, а ще й слідкуватиме за тим, як ви виконуватимете завдання від Алладіна. І якщо ви гарно з ними впораєтесь, то він все ж прийде до вас в гості в кінці уроку з подарунками.

Учитель. На дошці ви бачите шкалу, на якій написано: «Чудово», «Добре», «Можу краще», а на столі у вас лежать мавпочки, бо ж це був незамінний помічник для Алладіна. Цю мавпочку ви маєте прикріпити біля слова, яке, на вашу думку, позначає ваш рівень знань з математики. Але пам’ятайте, що в кінці уроку ваш вибір може змінитися.

(Діти приклеюють мавпочок біля відповідного рівня).

Перегляньте історію про Алладіна

ІІІ. Повторення  матеріалу.

3.1. Робота в парах.

Відкрийте у своїх підручниках с.24. У першому завданні вам необхідно прочитати числа від 31до 50 в прямому порядку, а від 21до 30 –в зворотньому. Той хто сидить праворуч читає числа в прямому порядку, а той, хто сидить ліворуч- читає числа в зворотньому порядку. На це завдання я вам даю 1 хв.

3.2. Перевірка завдання.

Отже, Іринка назви прочитай числа від 31до 50 в прямому порядку. Молодець

А тепер, Вероніка прочитай числа від 21до30 в зворотньому порядку.

3.3. Хвилинка Знайка.

Учитель. Прочитайте у своїх підручниках завдання 2 і обов’язково зверніть увагу на виділені фрагменти.

Учитель. Визнач, який з варіантів є рядом натуральних чисел. Обгрунтуй свій вибір.

А. 1,3,5.,.. Б. 1,2,3… В. 0,1,2…

IV. Вивчення нового матеріалу.

4.1. Математичний диктант.

Відкриваєте свої робочі зошити і записуєте сьогоднішнє число і класна робота.

Я вам двічі читатиму завдання. Ви перший раз слухаєте його, а прослухавши другий раз, записуєте відповідь. Відповідь на всі завдання ви пишете в один рядочок через кому.

  1. Назвіть найменше натуральне число
  2. Назвіть найбільше натуральне число
  3. Назвіть перших вісім чисел натурального ряду чисел.
  4. Назвіть найменше одноцифрове число.
  5. Назвіть найменше трицифрове число
  6. Запишіть сусідів числа 91
  7. Назвіть сусідів числа 99.

1, не існує, 1;2;3;4;5;6;7;8; 9, 100, 90 і 92, 98 і 100.

4.2. Робота біля дошки. Розв’язування прикладів.

Алладін у своїй чарівній лампі разом із Джином надіслав нам ще й кілька прикладів. Але він викликає до дошки тільки тих, хто гарно піднімає руку і добре поводиться на уроці.

Ви виходите до дошки, витягуєте для себе приклад і розв’язуєте його на дошці, а інші записують його у зошитах.

50+(28-12)=66                        (12-2)+(4+13)=27                            

(32+8)-(13-4) =31                    17-4-2= 11

12-(2+4)= 6                              17+4-2=19

4.3. Пояснення вчителя.

Учитель. Подивіться уважно на дошку. Що на ній написано?

Учні. На ній написано нерівності.

12>6  2<5

Учитель. Правильно. Запам’ятайте, що нерівністю ми називаємо результат порівняння двох різних чисел за допомогою знака > або <.Нерівність буває істинна(правильна) або хибна (неправильно). Тобто, нерівність 15>10- істинна (правильна), а 10>15-хибна, оскільки число 10 менше за 15.

4.4. Самостійна робота

Кожна пара отримує завдання на листочках виконує його і хто перший впорається із завданням, ті і перемогли.

Постав знак < або > у нерівностях

15  10         19   32 32  21

28   42 26  23 21  15

4.5. Математична фізкультхвилинка.

4.6.Робота в зошиті-книжці

У наступному завданні №7 у вас є зразок запису нерівності.

Запишіть у робочий зошит за зразком нерівності

Після запису разом всі коментують.

4.7. Робота над задачею.

Ми з вами розв’язала вже не одну сотню задач. Скажіть мені, будь ласка, з яких двох компонентів складається задача. (Дане й шукане).

У книжці  у вас є задача №9, прочитайте її уважно. Простим олівцем підкресліть дане і обведіть шукане. Запишіть коротку умову задачі, розв’язок та відповідь.

Учитель. То що у цій задачі відоме?

Учитель. А що у задачі шукане?

То скільки меду з’їв ведмідь за зиму?

Розв’язують задачу.

Учитель. А тепер давайте спробуємо з вами з’ясувати скільки ж меду залишиться у нашого ведмедика, якщо замість невідомого підставити  якесь число. Я вам кожному роздам таблички, які ви маєте заповнити.

Х-6

3

4

10

х

 

 

 

 

V. Підсумок уроку.

На початку уроку я вам говорила, що Алладін прийде до вас за умови виконаних вами усіх завдань. І от вам залишилося ще виконати завдання мотоперегонів. Спочатку оберіть собі транспорт, на якому будеш брати участь у перегонах. А тепер за 4 хвилини виконайте усі поставлені перед вами завдання перегонів. І скажу вам по секрету, хто виконає усі завдання правильно, той на своєму мотоциклі поїде разом з Алладіном у навколосвітню подорож.

Молодці. Ви усі впоралися із завданням, тому всі їдете у подорож. Та перед цим давайте знову ж таки повернемося до нашої шкали знань і, можливо, хтось із вас хоче змінити місце знаходження вашої мавпочки?

 

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Математика, Розробки уроків
НУШ
Додано
2 серпня 2022
Переглядів
488
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку