Урок " Вправи і задачі на зведення до одиниці. Засвоєння таблиці множеннячисла 8. Рівносторонні і рівнобедрені трикутники."

Про матеріал

на прикладах вправ і задач працювати над повторенням, узагальненням і закріпленням таблиці множенням числа 8 ; розвивати логічнемислення, математичне мовлення учнів, уміння працювати самостійно та в групах ; формувати увагу, старанність; виховувати охайність під час письмових робіт в зошитах .

Перегляд файлу

http://imst-biblioteka.at.ua/nggn.jpegПідготувала і провела :вчитель початкових класів                        Тинненської ЗОШ І – ІІІ ступенів Сарненського району                   Рівненської області                                    Коток Оксана Володимирівна

Математика завжди і всюди2 клас

Тема :Вправи і задачі на зведення до одиниці. Засвоєння таблиці множеннячисла 8. Рівносторонні і рівнобедрені трикутники.

Мета :на  прикладах   вправ   і   задач   працювати   над повторенням, узагальненням і закріпленням таблиці множенням числа 8 ; розвивати логічнемислення, математичне мовлення учнів, уміння  працювати  самостійно та в групах ; формувати увагу, старанність; виховувати охайність під час письмових робіт в зошитах .

Обладнання :перфокарти, казкові герої з казки « Колобок », індивідуальні карточки, геометричний матеріал,таблиця для усного рахунку, годинник .

Хід  уроку:

I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ    Привітання з гостями уроку.

IІ. ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ І МЕТИ УРОКУ
Вступне слово вчителя з елементами казки.До нас на урок разом з гостями завітав один з найулюбленіших ваших казкових персонажів. Який саме дізнаєтесь ,коли відгадайте загадку :

Не зміг сидіти на вікні, у лісі всім співав пісні, Але коли зустрів лисицю - та пісня мусила скінчиться  (колобок)

На попередніх уроках ми вивчали табличку множення числа 8 ,а Колобок прийшов до нас допомогти повторити її і закріпити . Говорити він може лише в казках , тому написав нам листа, якого я вам зараз прочитаю.

Дорогі діти !Прошу вашої допомоги ! Ви так часто читаєте мою казку і щоразу я попадаю в лапки хитрої лисички.Виконайте завдання від зайчика, вовчика, ведмедика, а особливо лисички. Догодіть їй, щоб зжалілась вона наді мною і залишила живим хоча б один раз .А я допомагатиму вам подружитися з табличкою множення числа 8.  Будьте обережні!Ваш Колобок.

Допоможемо, дітки, Колобкові ? Тоді починаємо наш урок з самого початкуказки .

kolobokIІ. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ.

А) казкові задачі.

1. Жили - були дід і баба. Попросив дід бабу спекти йому Колобка Для тістабабуся взяла 5 яєць, молока, дріжджі, 2 лож. цукру, 1 лож. солі, а борошна -у 8 разів більше, ніж: цукру і солі разом. Скільки ложок борошна взялабабуся?                                   (2 + 1) . 8 = 24 (л.)

2.3амісивши тісто, бабуся поставила його в піч о 10 год. 45 хв.,а вийняла о                          11 год. 05 хв. Скільки часу випікався Колобок ? ( 20 хв.)

3.Щоб Колобок захолодав, поставили його на підвіконня на 10 хв менше, ніж він випікався в печі. Скільки хвилин холодає Колобок ? (10 хв .)

4.На підвіконні стояв глечик з квітами . В ньому було 24 ромашки , а волошок — наполовину менше, ніж ромашок . Скільки всіх волошок було в глечику ?  ( 24 : 2  = 12 волошок ).

Б) Усний рахунок.

Втік Колобок від баби і діда .Котиться - котиться , а назустріч йому Зайчик .« 3 овочами у свій клунок я поклав усний рахунок ».

Приклади « ланцюжок » :


8.8

-34

+18

:6 

.5

 (40)

8 . 4                    8 . 5 

-28                       - 20

+ 12                       : 4

: 2                        . 5

.5                        - 11

(40)                   (14)

8 . 9

 -52

+ 5

: 5

- 1

         (4)


Індивідуальні карточки:

  1. Розв 'язати приклади :

8 . 5 - 21 = (19)                     3О + 6 . 7 = (72) 60-30: 5 = (54)                      34 + 3 . 8 = (66)

  1. Знайти значення виразу    а : 2 + 7 + 40, якщо а = 16

3. Задача :

У 5 коробках було  ЗО олівців .Скількипотрібно  таких коробок,   щоброзкласти 48 олівців ? 1 ) ЗО: 5 = 6(ол.)      2 ) 48:6 = 8(ол.)

Таблиця множення числа 8.Робота в групах.

64            48              3240             24            18

?  ...  ?        ?    ?      ?    ?                                    ?  … ?      ?    ?    ?    ?

IV. ОСНОВНА ЧАСТИНА.

Виконали завдання від Зайчика, аж тут Вовчик підходить : « Час прийшов для розв'язування прикладів і для рівняння »

1. Розв'язування прикладів (колові) 885

7. З + 9 = 30 14 : 2. 7 = 4930-(19+7)=4 49-8.5 = 94.7-14 = 14 9:3+ 4 = 7

2. Знаходження значення буквеного виразу 888

( а : 8 + 15, якщо а = 40, а = 64, а = 72 ).

11035_html_m4fcee8c5Фізкультхвилинка

Я - кругленький Колобок по горбочках скок — скок- скок, В різні боки покрутився,у струмочку я умився.Зайчика я зустрічав ,І від вовка утікав,І ведмедику не дався ,Лиш лисичці я попався.

3. Розв 'язування задач

Від вовчика ми втікли, аж надходить Ведмедик :« В мене добра й щедра вдача, час розв 'язувать задачі ».

ЗАДАЧА № 884

 

Загальна маса

Кількість ящиків

Маса 1 ящика

Сливи

Яблука

42

?

?

 }у ? разів 12 кг

 - Чи можемо одразу відповісти на запитання? ( Ні)- Чому? ( Бо невідома маса одного ящика слив)- Яку дію треба виконати, щоб знайти масу одного ящика слив? ( Ділення:                          42 : 7 =6 ( кг ))- Як знайти, у скільки разів менша маса слив у ящику, ніж яблук ? ( 12 : 6 = 2(р.))Диференціація. ЗАДАЧА № 887( самостійно)1 ( слабша група )    1) 24 : 3 = 8 ( хл.)  2) 24 + 8 = 32 ( д.)

2( сильніша група ) 1) 24 : 2 = 12 ( хл.)  2) 24 + 12 = 46 ( д.)  Не зміниться.

4.Робота з геометричним матеріалом.

А хто це до нас іде ? Це ж лисичка ! :« Підкажіть тепер лисиці міме фігурами різницю,Про трикутники згадайте, про периметр пригадайте.»

ЗАВДАННЯ № 886а) знаходження многокутників;б) назви фігур, що є многокутником :1 квадрат, 3 трикутник, 5 прямокутник,  7 п'ятикутник.в) розшифрування слова ( хліб )

1 - Х        2 - А           3 - Л            4 - В           5 - І         6 - Р           7 - Б        8 - СМи врятуємо нашого Колобка, якщо лисичку пригостимо запашним українським хлібом. Адже Колобок - це хлібопекарський різновид.( пригощають гостей і учнів )

V. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА.

Підсумок уроку.

Молодці ! Ми врятували Колобка , догодили Лисичці і повторили табличку множення числа 8. Ви врятували сьогодні всіх , а зараз врятуйте вашу вчительку від довгого усного опитування вас таблички множення . Ви згідні ?

1 перфокарти ( робота по парах) :

8     8     49       8    8   36    8         8    18      8      8    24   8    35     54

.      .      :          .     .      :     .          .      :        .      .      :      .      :      :

277 8445 32       6     9     3    10    5      6

=     =    =         =    =    =    =         =    =       =      =    =    =      =     =

( обмін перфокартами сусідами по партах, перевірка і оцінювання робіт ).

Домашнє завдання.Задача № 889(на дві дії)Приклади № 890.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

images (8)

 

D:\ксюша\Дитячі картинки\колобок.jpg

docx
Додав(-ла)
Коток Оксана
Додано
22 січня 2019
Переглядів
870
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку