Урок математики для 6 класу на тему: "Задачі на множення дробів"

Про матеріал

Урок формування вмінь та навичок з математики для 6 класу на тему "Задачі на множення дробів" з використанням фронтальної, самостійної форм роботи, роботи в парах. Матеріал пройшов апробацію під час вивчення відповідної теми.

Перегляд файлу

Конспект уроку математики у 6 класі

Тема: Розв’язування задач на множення дробів

Мета:

діяльнісна: формувати  вміння розв’язувати задачі на множення дробів, задачі на знаходження дробу від числа, відсотка від числа; удосконалювати навички виконання дій із звичайними дробами;

освітня: розширити знання учнів за рахунок розгляду нового типу задач на знаходження відсотка від числа та формулювання відповідного правила;

виховна: виховувати комунікативні здібності учнів, вміння формулювати та висловлювати думку, толерантне ставлення один до одного.

Хід уроку

І Організаційний момент

Привітання з учнями. Повідомлення про тип уроку.

Девіз уроку: Якщо хочеш досягнути у житті своїх вершин, математику збагнути мусиш тонко, до глибин.

ІІ Мотивація навчальної діяльності

На минулих уроках ми з вами розв’язували задачі на множення дробів, розглянули декілька різних видів задач. Сьогодні на уроці ми продовжимо цю роботу та доповнимо свої знання новими.

ІІІ Перевірка домашнього завдання

 

 

 

 

Самостійна робота з перевіркою по еталону.

І варіант.                   

  ІІ варіант

1. Обчислити

1. Обчислити

Знайти  від числа 18

Знайти від числа 30

Збільшити число в раза.

Збільшити число в раза.

 

ІV Актуалізація опорних знань

  Обчислити значення виразу

             1)

             2)

Учні обирають той приклад, який відповідає рівню їх підготовки та розв’язують його самостійно. Два учні працюють біля дошки. Учні виконують самоперевірку.

Усне розв'язування задач на повторення:

1. Число збільшили в 3 разу. Яке число отримали?

2. Пішохід рухається зі швидкістю 5 км/год. Яку відстань він подолає  за год?

3. 1 кг печива коштує 16 грн. Скільки коштує  кг цього печива?

 

 

Фізкультхвилинка

Встаньте діти, посміхніться,

Землі нашій поклоніться

за щасливий день вчорашній

і до сонця дотягніться,

веретенцем покрутіться!

Відпочили? Все гаразд!

До роботи знову час.

V Розвязування вправ на закріплення

 - Робота з підручником (Янченко Г., Кравчук В. Математика. Підручник для 6 класу)

 Задача № 405

У зерносховищі зберігається 4500 т зерна, якого – пшениця. Скільки тонн пшениці у зерносховищі? Нарисуйте схему для розв’язання задачі.

Які ще питання ви могли б поставити за умовою задачі?

Які дії потрібно виконати, щоб відповісти на них?

1) Скільки тонн іншого зерна у зерносховищі?

2) Яку частину становить маса іншого зерна від усієї маси зерна?

3) На скільки тонн пшениці більше, ніж іншого зерна?

Задача № 407

Із басейну, в якому вміщується 1250 м3 води, випустили усієї води. Скільки води залишилося в басейні?

Розв'язати задачу двома способами.

А тепер давайте розглянемо таку задачу

До якого типу вона відноситься?

У мами було 200 грн. 65% грошей вона витратила на продукти, а решту – на подарунки дітям. Скільки грошей мама витратила на подарунки дітям?

(Знаходження відсотка від числа).

Давайте сформулюємо правило, за яким знаходяться відсотки від числа і закріпимо його, розв’язавши задачу № 415 двома способами.

Магазин закупив 100 кг сиру за ціною 15 грн. за кілограм, заплативши за доставку 8% вартості сиру. Яка вартість цієї покупки?

Робота учнів в парах.

За три дні Олена прочитала книгу, що складається з 280 сторінок.  За перший день вона прочитала книги, за другий – 25%, а за третій – решту. По скільки сторінок читала Олена щодня?

Пара учнів, які розв’язали задачу швидше за інших, пишуть розв’язання на великому аркуші та презентують іншим учням.

Вправа для розвитку уважності. Усно обчислити значення виразу

      16 -

VІ  Рефлексія навчальної діяльності. Підведення підсумків уроку

Сьогодні на уроці ми розв’язували задачі на множення дробів, а саме:знаходження дробу від числа, знаходження відсотка від числа. Отже, давайте ще раз повторимо правила.

А тепер пропоную вам продовжити такі речення:

сьогодні на уроці я зрозумів, я дізнався…

я виконував завдання…

було цікаво…

було складно…

я навчився…

тепер я можу…

знання, які отримав, я зможу застосувати…

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
20 листопада 2018
Переглядів
1982
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку