Множення і ділення багатоцифрових
чисел на двоцифрове число.
Розробка уроку з математики з мультимедійним супроводом
4 клас
Підготувала Романовська Г.П.,
вчитель початкових класів
Комунального закладу
«Мереф’янська ЗОШ І-ІІІст. №4»
Мереф’янської міської ради
Харківської області
Тема. Множення і ділення багатоцифрових чисел на двоцифрове число.
Мета:
Обладнання: комп’ютер, мультимедійний супровід уроку, картки для самостійної роботи, предметні малюнки, картки для усної лічби, завдання для роботи в групах.
Тип уроку: урок узагальнення знань.
Хід уроку
І. Організація класу.
Всміхається лагідне сонечко
І дивиться в наше віконечко,
Проміння своє посилає,
Нам гарно навчатись бажає.
- Що ви бачите на екрані? (Сонечко).
- Це сонечко незвичайне. А що в ньому незвичайне?
(Замість промінчиків геометричні фігури).
- Які? ( трикутники ) Скільки їх? ( 8 ).
- Молодці! Ось ви і справились із першим завданням.
ІІ. Повідомлення теми і мети уроку.
Чого ви очікуєте від сьогоднішнього уроку ?
- Продовжте речення:
— Із року в рік ми з великим нетерпінням чекаємо весну-чарівницю. Ми лічимо дні, виглядаємо, коли пташки з великого вирію принесуть весну красну. Чекаємо, коли вона прожене холод, устелить землю травичкою зеленою, заквітчає квітами пахучими, а пташки наповнять гаї, ліси своїм голосистим співом.
ІІІ. Актуалізація опорних знань.
1.«Мозковий штурм».
— Які ж весняні місяці ви знаєте? ( Відповіді дітей ).
— Які ви знаєте народні свята квітня та травня ? ( Відповіді дітей ).
Свято Благовіщення, Вербна неділя, Великдень , День Довкілля, День Землі.
— Які з них люблять у вашій родині?
2.Усний рахунок
( 92-36) :7 = Е
15×3 :15 +75 = Д
9 ×2 + 6 ×3 = Л
75: 5 + 5 = И
180:2-42= К
17-68:4= Н
4×8-20 = В
90×4:3 -100 = Ь
В |
Е |
Л |
И |
К |
Д |
Е |
Н |
Ь |
12 |
8 |
36 |
20 |
48 |
78 |
8 |
0 |
20 |
( Учні підготували розповідь про свято Великодня)
Молодці, кошичок у нас є.
Тож йдемо далі.
Щоб цифри правильно писати,
Хвилинку каліграфії треба почати!
Цифри пишу рівнесенько,
Щоб було гарнесенько.
─ Слухайте уважно і записуйте тільки цифри, які зустрінуться на вашому шляху.
(170, 75, 25, 20, 9, 2, 60, 750,?, 2, 450, 190, 2, 7 )
ІV. Закріплення та вдосконалення знань учнів.
А тепер наш кошичок поповнюється ось такою запашною паскою .
V. Фізкультхвилинка
Ми задачі розв’яжемо враз,
І кошичок поповниться у нас.
Задача.
Хлібопекарня випекла 3128 пасок. Після того , як частину розклали у корзини по 34 у кожну, залишилося покласти 680 пасок. Скільки корзин використали ?
Пропоную вам ще одну задачу.
Крашанки уже у кошичку.
1група
9036:26=
6355:31=
4026×62=
2584×18=
2 група
9548:28=
31595:71=
3039 ×43=
3574×19=
3 група
6992:23 =
9036:18=
5623×47=
1626×84 =
Із завданням справились , покладемо до кошика писанки .
Тепер нам потрібно виконати ось такі приклади , що зібрати у кошичок все необхідне, чого ми ще не маємо, а результат нам підкаже коли ж ми будемо святкувати Великдень цього року.
1360×14= 19040
19040×48= 913920
913920:28= 32640
32640:68= 480
1152 :96= 12
VІ. Рефлексія.
1. Чи здійснилися ваші очікування?
- Я не вмів, а тепер умію…
- Я дізнався…
- Я навчився…
- Мені допомогли…
VIІ.Підсумок уроку.
─ Чи сподобався вам урок?
─ Чим цікавим займалися на уроці?
─ Що більше всього запам’ятали?
─ Про що нове дізналися
─ Як ви оцінюєте свою роботу на уроці?
VIII. Домашнє завдання .
Всі ви, діти, молодці,
Гарно працювали!
Але дзвоник пролунав.
Він мені і вам сказав,
Що урок вже час кінчати,
Треба йти відпочивати
.