Урок математики на тему "Письмове віднімання трицифрових чисел з переходом через розряд"

Про матеріал

На уроці учні знайомляться з прийомом письмового віднімання трицифрових чисел з переходом через розряд, удосконалюють вміння розв'язувати задачі на три дії, розвивають мислення, пам'ять, а також вчаться бережливо ставитися до мешканців річок і морів, оскільки подорожують на кораблі від одного порту до іншого з перлівницею та устрицею, які за правильне виконання завдань дають нагороду - перли.

Перегляд файлу

Тема. Письмове віднімання трицифрових чисел з пере­ходом через розряд.

Мета. Ознайомити учнів з прийомом письмового віднімання трицифрових чисел з переходом через розряд; удосконалювати вміння учнів розв’язувати задачі на три дії; розвивати пам'ять, мислення; виховувати організованість, бережливе ставлення до мешканців річок та морів.

Хід уроку

І. Організаційний момент.


Встаньте, діти, всі рівненько,

Посміхніться всі гарненько.

Гостей наший привітайте,

Й до роботи приступайте.


  •  Сьогодні ми будемо подорожувати на кораблі від одного порту до іншого і збирати перли.

http://www.wallpaperpin.com/webdisk/sail-ship-desktop-free-wallpaper.jpg   http://www.anypics.ru/download.php?file=201211/2560x1440/anypics.ru-46794.jpg  Картинки по запросу мідія фото

  •  Перли - це кулястої або овальної форми перламутрові зерна, які утворюються в черепашках молюсків. Перли морських молюсків – круглі, а річкових – овальні неправильної форми. З нами будуть подорожувати морська перлівниця і річкова мідія. А що виготовлять з перлів дізнаєтеся наприкінці уроку.

ІІ. Актуалізація опорних знань.

  1. Усний рахунок – картки взаємодії «Учитель – учень»

І порт – «Усний рахунок».


400-150=

800-430=

600-150

300-170=

500-490=

800-280=


  1. Математичний диктант.

ІІ порт – «Математичний диктант».

616, 440, 390, 705, 9с. 7д. 1од., 4с. 7од., 7с. 8д., 6с. 2од., Число, яке стоїть перед 200, число, у якому всього 22 десятки.

616, 440, 390, 705, 971, 407, 780, 602, 199, 220.

Взаємоперевірка.

  1. Каліграфічна хвилинка.

ІІІ порт – «Каліграфічна хвилинка».

945 – кожну цифру пишемо на пів клітинки, називаємо кількість одиниць кожного розряду, кільки всього одиниць, десятків, сотень.

  ІІІ. Повідомлення теми і мети уроку.

ІV порт – «Новинка».

  •  Сьогодні ми будемо вчитися письмово віднімати трицифрові числа з переходом через розряд; розв’язувати задачі.

       ІV. Вивчення нового матеріалу.

V порт – «Вивчення нового матеріалу».

  1. Пояснення нового матеріалу.

945-217=       676-394= 

  1. Первинне закріплення.

426-119=, 556-238=, 743-427=       835-292=,   765-284=,    943-671=

VІ порт – «Фізхвилинка».

ФІЗХВИЛИНКА.

V. Закріплення вивченого матеріалу.

VІІ порт – «Закріплення вивченого».

1. Робота над задачею 675.

– Прочитайте задачу мовчки, про що в ній говориться? (Про перли та намисто.) Намисто  - жіноча прикраса на шию з перлів, бісеру, камінців.

– Прочитайте задачу вголос, визначте головні слова.

– Поясніть кожне число в задачі.

– Зачитайте за скороченим записом умову задачі, питання.

– Проаналізуйте задачу.

– Складіть план розв’язання задачі.

– Запишіть дії з поясненням, складіть вираз.

VІІІ порт  «Закріплення вивченого».

  1. Самостійна робота.

І варіант

ІІ варіант

 _

 

485

 _

 

790

 _

 

670

 _

887

 _

994

 _

 

695

 _

 

970

 _

 

480

 _

677

 _

894

148

455

168

249

367

148

455

168

249

367

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

VІ. Підсумок уроку, домашнє завдання.

  • Домашнє завдання - №674 – розв’язати приклади, №675 – розв’язати задачу, щоб останньою була дія додавання.
  • Сьогодні на уроці я навчився…
  • Сьогодні на уроці мені сподобалося…
  • Що зробимо з молюсками?

 

 

 

 

docx
Додано
23 жовтня 2018
Переглядів
785
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку