На уроці учні знайомляться з прийомом письмового віднімання трицифрових чисел з переходом через розряд, удосконалюють вміння розв'язувати задачі на три дії, розвивають мислення, пам'ять, а також вчаться бережливо ставитися до мешканців річок і морів, оскільки подорожують на кораблі від одного порту до іншого з перлівницею та устрицею, які за правильне виконання завдань дають нагороду - перли.
Тема. Письмове віднімання трицифрових чисел з переходом через розряд.
Мета. Ознайомити учнів з прийомом письмового віднімання трицифрових чисел з переходом через розряд; удосконалювати вміння учнів розв’язувати задачі на три дії; розвивати пам'ять, мислення; виховувати організованість, бережливе ставлення до мешканців річок та морів.
Хід уроку
І. Організаційний момент.
Встаньте, діти, всі рівненько,
Посміхніться всі гарненько.
Гостей наший привітайте,
Й до роботи приступайте.
ІІ. Актуалізація опорних знань.
– І порт – «Усний рахунок».
400-150=
800-430=
600-150
300-170=
500-490=
800-280=
– ІІ порт – «Математичний диктант».
616, 440, 390, 705, 9с. 7д. 1од., 4с. 7од., 7с. 8д., 6с. 2од., Число, яке стоїть перед 200, число, у якому всього 22 десятки.
616, 440, 390, 705, 971, 407, 780, 602, 199, 220.
Взаємоперевірка.
– ІІІ порт – «Каліграфічна хвилинка».
945 – кожну цифру пишемо на пів клітинки, називаємо кількість одиниць кожного розряду, кільки всього одиниць, десятків, сотень.
ІІІ. Повідомлення теми і мети уроку.
– ІV порт – «Новинка».
ІV. Вивчення нового матеріалу.
– V порт – «Вивчення нового матеріалу».
945-217= 676-394=
426-119=, 556-238=, 743-427= 835-292=, 765-284=, 943-671=
– VІ порт – «Фізхвилинка».
ФІЗХВИЛИНКА.
V. Закріплення вивченого матеріалу.
– VІІ порт – «Закріплення вивченого».
1. Робота над задачею 675.
– Прочитайте задачу мовчки, про що в ній говориться? (Про перли та намисто.) Намисто - жіноча прикраса на шию з перлів, бісеру, камінців.
– Прочитайте задачу вголос, визначте головні слова.
– Поясніть кожне число в задачі.
– Зачитайте за скороченим записом умову задачі, питання.
– Проаналізуйте задачу.
– Складіть план розв’язання задачі.
– Запишіть дії з поясненням, складіть вираз.
– VІІІ порт «Закріплення вивченого».
І варіант |
ІІ варіант |
||||||||||||||||||
_
|
485 |
_
|
790 |
_
|
670 |
_ |
887 |
_ |
994 |
_
|
695 |
_
|
970 |
_
|
480 |
_ |
677 |
_ |
894 |
148 |
455 |
168 |
249 |
367 |
148 |
455 |
168 |
249 |
367 |
||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
VІ. Підсумок уроку, домашнє завдання.