Урок математики "Письмове додавання двоцифрових чисел. Задачі на знаходження третього доданка. Знаходження довжини ламаної лінії"

Про матеріал
Урок математики "Письмове додавання двоцифрових чисел. Задачі на знаходження третього доданка. Знаходження довжини ламаної лінії" розрахований на учнів 2 класу. Тема уроку дає можливість учням навчитися виконувати письмове додавання двоцифрових чисел. На уроці учні вчаться розв'язувати задачі на знаходження третього доданка. Закріплюють знання про ламану лінію та знаходження її довжини. Працюють над розвитком логічного мислення та удосконалюють швидкість виконання математичних операцій. Вчаться правильно користуватися лінійкою, олівцем та охайно виконувати побудову ліній.
Перегляд файлу

 

                   Урок математики в 2 класі

 

 Тема. Письмове додавання двоцифрових чисел.

  Задачі на знаходження третього доданка.

  Знаходження довжини ламаної лінії.

 Мета. Вчити виконувати  додавання двоцифрових

 чисел письмово. Закріпити вміння розвязу-

 вати задачі на знаходження третього доданка.

 закріпити знання про ламану лінію, вміння зна-

 ходити її довжину.Вчити правильно користу-

 ватися лінійкою, олівцем, охайно виконувати

 побудову ліній. Розвивати логічне мислення,

 вдосконалювати  швидкість виконання мате-

 матичних операцій. Прищеплювати любов до

 точних наук.

 Обладнання. Таблиці для усного рахунку; схеми;

  малюнки, короткі записи задач; перфокартки.

 Тип уроку. Комбінований.

         Хід уроку

1. Організаційна частина.

2. Математична розминка.( Усний рахунок)

 8+9= 9+9=           7+8=          6+6=          7+9=

 14-7=            16-9=          13-5=         18-9=         16-8=

 11-4=            6+7= 5+7= 7+5= 17-7=

 

 50+8=          40+1=          20+10= 17-7=

 30+5=          40+10=         100-10= 26+1=

 90+5=          63-3=            72+2= 99+1=

 70-20= 40+30=         19+1=                60+20=

 Лічба десятками ( використання таблиці)

 Математичний диктант. Записати цифрами числа:

48, 60, 16, 99, 100, 21, 34, 43, 5дес.5од.;3дес.3од.; перший доданок-1. другий-12, знайти суму; знайти суму чисел 27 і 3.

( Ланцюжок чисел для перевірки записано на дошці )

 

  3.       Робота з перфокартками    ( по варіантах )

Варіант  А                                      Варіант  Б                                                                42+34=                                        29+7=

71+18=                                        45+5=

24+42= 3+30=

33+54= 28+2=

26+33= 44+6=

41+48=                                        70+10=

81+17= 90+10=

37+32=                                        60+30=

54+25=                                        50+5=

65+24=                                        85+5=

4. Повідомлення теми уроку . Мотивація  уроку. Повторення правила , розбір

    випадків додавання із використанням таблиці.

 

        47                        47                        31

               +                           +                         +

 34 24  29

________             _________           ___________

 

  1. Тренувальні вправи  № 628  ( робота з підручником )
  2. Робота над задачами  ( усно )

 -    За два дні учні посадили    10 дерев. Першого дня-4дерева. Скільки дерев

     посадили другого дня?   ( використовую  таблицю – схему )

  -   У білочок  90 шишок. В першої білочки – 40 ,в другої – 30. Скільки ши-

     шок у третьої білочки ?   ( використовую малюнок та схему )

  1. Робота з підручником . Розв’язування задачі № 629 з коментуванням .
  2. Назвати фігуру у якої 3 кути, 3 вершини, 3 сторони.

--- фігуру , яка має  довжину і ширину .

--- фігуру ,у якої всі сторони рівні.

  9.    Робота в групах.

      № 1 --- Побудувати ламану , довжина якої -17 см.

      № 2 --- Знайти довжину даної ламаної ( роздати завдання індивідуальне)

 

Підсумок уроку. Оцінювання якості роботи учнів на уроці.

Завдання додому  № 635, № 636 ---- прокоментувати.

doc
Додано
18 січня 2019
Переглядів
948
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку