5 березня о 18:00Вебінар: Дизайн продуктивного уроку біології

Урок математики. Тема "Послідовність чисел від 0 до 10. Порівняння чисел у межах 10. Складання та розв’язування задач на знаходження суми та остачі."

Про матеріал

Мета. Закріплювати вміння порівнювати числа, встановлювати порядок чисел; формувати вміння розв'язувати задачі на знаходження суми та остачі; розвивати логічне мислення учнів; прищеплювати інтерес до вивчення математики.

Перегляд файлу

 

Урок математики

Тема. Послідовність чисел від 0 до 10. Порівняння чисел у межах 10. Складання та розв’язування задач на знаходження суми та остачі.

 

Мета. Закріплювати вміння порівнювати числа, встановлювати порядок чисел; формувати вміння розв’язувати задачі  на знаходження суми та остачі; розвивати логічне мислення учнів; прищеплювати інтерес до вивчення математики.

Обладнання. Таблиця умов задач, малюнки яблук, картка цифри 7, предметні малюнки.

Хід уроку

І. Організація класу.

- Зараз урок математики. Сьогодні ми будемо працювати за таким девізом:

Міркуємо – швидко,

Відповідаємо - точно.

Лічимо  - правильно,

Пишемо - гарно.

ІІ .Актуалізація знань учнів.

  1. Усна лічба. (Робота з цифровим віялом)

- А зараз порахуємо усно, приготували цифрові віяла.

  • Показати наступне число до чисел: 5,2,8,9,
  • Показати попереднє число до чисел: 3,7,2,10
  • Назвати «сусідів» чисел 6,2,4,9, .
  • Порахувати від 1 до 10, від 10 до 1.
  1. Гра «Впіймай кульку»
  • Пограємо в гру « Впіймай кульку». Незнайко та Буратіно гуляли з кульками, подув вітерець і  кульки розлетілися, допоможіть їм впіймати кульку. Якщо у Петрика були кульки з відповіддю 6, а в Марійки з відповіддю 5.
  • У кого більше кульок? Порахуйте.
  1. Розв’язування віршованих задач.

1)На лужку серед лози
Заховалось три кози.
Ще одна — за перелазом.

           Скільки кіз пасеться разом? 

(3 + 1- 4)

          2) Хлопці рибалити вранці ходили,

              Чотири плотвички для кицьки і зловили.

               Та одну плотвичку з'їла.

                 Скільки про запас лишила?

(4-1 = 3)

3)Трійко білих кошенят

 Кашу рисову їдять,

А одне сметанки хоче,

Просить Любу, аж муркоче!

Порахуйте, діти любі,

Скільки кошенят у Люби?

(3 + 1 = 4) 

           4) П’ять зайчаток від лисиці

          Заховались під кущем.

          Одне пішло, вже не боїться,

          А скільки там сидить іще?

 (5-1=4)

          5) На подвір'ї був Тарасик,

Потім вийшов ще Івасик,

А за ним — маленький Гнат.

 Скільки всіх тепер малят?

(1 + 1 + 1 = 3)

- Яке отримаємо число, якщо до нього додати 1? (Наступне)

- Яке отримаємо число, якщо від нього відняти 1? (Попереднє)

- Молодці!

ІІІ. Вивчення нового матеріалу.

1. Повідомлення теми і мети уроку.

- Сьогодні на уроці математики ми закріпимо вміння порівнювати числа,  встановлювати порядок чисел, навчимося складати та розв’язувати задачі.

2. Робота з таблицею.

а)- Розгляньте малюнок 1. Складіть умову задачі.

- Поставте питання до задачі.

- Назвіть розв’язання (8-3=5)

- Назвіть відповідь.

- Отже, відповідь 5 лебедів.

б) – Розгляньте малюнок 2. Складіть умову задачі.

- Поставте питання до задачі.

- Назвіть розв’язання (7+2=9)

Назвіть відповідь.

Отже, відповідь 9 горобців.

4.Гра «Відповідай швидко» (З м’ячем)

- Пограємо в гру «Відповідай швидко»

 - Що таке задача? ( Вид математичної вправи)

 - З чого складається задача? (З умови, запитання, розв’язання, відповіді)

Фізкультхвилинка

Вже втомилися ми трішки

Наші ручки, наші ніжки

Ось голівонька втомилась

Вліво – вправо нахилилась

Будемо пальчики стискати,

Будемо знову працювати.

5. Робота з підручником

Завд.1  Складіть і розв’яжіть задачу.

Завд.3. Назвіть пропущені числа.

6. Робота в зошиті.

Зошит свій я відкриваю...

а) Хвилинка каліграфії.

       - Яку цифру ви бачите в зошиті? Пригадайте вірш про цифру 7.

  • Зверніть увагу як красиво написана цифра 7. Постарайтеся написати рядок цифри ще краще, а як потрібно писати? (Через клітинку)
  • Виконайте завдання №2. Порівняйте числа.
  • Що означає порівняти числа? (Поставити знаки >,<,=.)
  • Розставте відповідні знаки.

б) Фронтальна перевірка

- Перевіримо, чи правильно ви розставили знаки. Якщо у вас не такий знак підніміть руку.

Молодці, я дуже задоволена вашою роботою.

Фізкультхвилинка (У лісі ведмежа гуляло...)

в)  Креслення відрізків.

- Пригадаємо, що таке відрізок. ( Відстань між двома точками)

- Що має відрізок? ( Початок і кінець)

- Накресліть відрізок довжиною 5 сантиметрів.

- Накресліть відрізок менший від попереднього.

- Якої довжини другий відрізок?

7.Вправи на розвиток логічного мислення..

а) Гра «Знайдіть чужинця»








 

 

- За якою ознакою всі ці предмети можна об'єднати в спільну групу?

(Усе це—геометричні фігури, які мають кути.)

За якою ознакою одна з фігур відрізняється від решти? (Третя фігура — трикутник, решта — чотирикутники.) Скільки всього фігур? (Сім.) Який по порядку              квадрат?              (Пер­ший.)
Яку фігуру можна назвати «чужинцем»? Чому?

б) Гра «Перестав яблучка»

- А тепер завдання від їжачка. Переставте три яблучка так, щоб трикутник перевернувся «догори ногами», вершиною вниз.

 

-

 


 

8. Гра «Будь уважний!»

Скільки лапок у котів? (4)
Скільки в песика хвостів? (1)
Скільки вушок у зайців? (2)
Скільки пальців на руці? (5)
Скільки крил є у лисиці? (Нуль.)

Скільки лапок у синиці? (Нуль, бо в синиці ніжки, а не лапки.)

Скільки жаб літає в небі? (Нуль, бо жаби не літають.)

Скільки хвостиків у тебе? (Жарт.)

ІV. Підсумок уроку

Інтерактивна вправа «Незакінчене речення»

Я знаю...

Я вмію...

Це потрібно знати...

 

 

doc
Пов’язані теми
Математика, Розробки уроків
Додано
23 березня 2018
Переглядів
645
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку