Тема : «Знаходження предметів зазначеного кольору».
Мета: навчити учнів знаходити предмети потрібного кольору та розрізняти їх; розвивати логічне мислення та уважність при виконанні завдання; виховувати охайність та наполегливість у навчанні.
Обладнання: картки «Кольори»,Кольорова лінійка, дидактична гра «Назви, яким кольором», Кольорове доміно, Пірамідка, «Веселий олівець».
Тема : «Знаходження предметів зазначеного кольору».
Мета: навчити учнів знаходити предмети потрібного кольору та розрізняти їх; розвивати логічне мислення та уважність при виконанні завдання; виховувати охайність та наполегливість у навчанні.
Обладнання: картки «Кольори»,Кольорова лінійка, дидактична гра «Назви, яким кольором», Кольорове доміно, Пірамідка, «Веселий олівець».
Хід уроку
І. Організаційний момент.
Доброго ранку. Сьогодні ми з вами поринемо в кольорову подорож, яка буде відбуватися на нашому уроці.
Але спочатку давайте повторимо часові поняття.
Активізація опорних знань.
• Яка у нас зараз частина доби? (ранок, день, вечір, ніч)
• Що ми робимо вранці (вдень, увечері, вночі)?
• Коли закінчуються уроки і ви йдете додому, яка частина доби є? (у кожного різний)
ІІ. Основна частина.
На сьогоднішньому уроці ми з вами будемо продовжувати вивчати і поглиблювати наші знання з теми «Кольори».
Зараз я буду показувати вам кольорові картки і ви назвете кольори, які ви знаєте?
(Червоний, зелений, синій, жовтий, ).
Наше завдання на урок, навчитися знаходити предмети із певним кольором, щоб краще пізнати навколишній світ.
Подивіться на ваших партах знаходяться картки з різними кольорами. Нашим завданням буде їх назвати та розкласти за схемою на дошці.
Завдання 1. Склади за схемою.
|
|
|
|
Завдання 2. «Знайди предмети за кольором»
Фізкультхвилинка.
Пропоную вам трішки порелаксувати в ролі маленької хмаринки, яка на прогулянці в парку і грається з вітерцем.
- «Колорове доміно»
Ваша улюблена гра нас сьогодні буде теж вчити. Давайте знайдемо кольори ,які ми сьогодні вивчаємо.
- Пірамідка.
Завдання буде таким, побудувати пірамідку за формою, розміром та кольором і назвати їх.
ІІІ. Закріплення вивченого матеріалу.
Завдання 3. «Веселий олівець».
Треба зафарбувати картинки кольором, який я назву вам.
V. Підсумок уроку.
Діти, ви сьогодні працювали дуже старанно і позитивно. Ми вивчили і закріпили чотири кольори, які надалі будемо використовувати на наших подальших уроках в різних видах діяльності.
Домашнє завдання.
Намалюйте свої улюблені фрукти, таких кольорів, які сьогодні ми вивчили.