Урок математики за підручником О. Гісь, І. Філяк «Математика» 2 клас
Тема. Додавання одноцифрових чисел до числа 7. Задачі з двома запитаннями.( Слайд 1)
Завдання уроку. Навчити додавати одноцифрові числа до 7 частинами. Повторити прийоми додавання та віднімання двоцифрових чисел без переходу через розряд. Закріпити вміння розв’язувати прості сюжетні задачі та задачі з двома запитаннями. Розвивати вміння працювати в малих групах, взаємодіяти при виконанні завдань. Стимулювати інтерес до вивчення математики.
Хід уроку
І. Організаційний момент. ( Слайд 2)
Ось і дзвоник пролунав,
Для навчання час настав
Дітки, сядьте всі зручненько,
Ручки покладіть гарненько,
Бо урок у нас незвичний,
Чарівний, математичний!
Девіз уроку. ( Слайд 3)
Щоб усе прекрасно знати,
Будем добре міркувати.
Додавати, віднімати
І усім допомагати.
ІІ. Повідомлення теми і завдань уроку. ( Слайд 4)
- Сьогодні на уроці ми навчимося додавати до числа 7 частинами. Повторимо прийоми додавання та віднімання двоцифрових чисел без переходу через розряд. Закріпити вміння розв’язувати прості сюжетні задачі та будемо розв’язувати задачі з двома запитаннями.
ІІІ. Актуалізація опорних знань учнів.
- Спробуйте дізнатися, яку цифру писатимете на каліграфічній хвилинці.
Збільшіть число 20 на 8 і відніміть 21. ( Слайд 6)
Молодці! Це справді цифра 7. Подивіться на зразок, пригадаємо написання цифри.
Каліграфічно записати цифру 7 стільки разів, скільки вам років.
- Знайдіть ту цифру, яка вийшла найгарнішою, найбільш схожою на зразок. Підкресліть її.
- А тепер знайдіть ту цифру, яка здається вам найневдалішою. Обведіть її кружечком.
8+
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
- Діти, сьогодні до нас на урок завітає…Ви дізнаєтесь хто, коли виконаєте наступне завдання.
2) Гра «Розшифруй слово» ( Слайд 8,9 )
Н |
В |
І |
П |
Г |
Н |
20 |
62 |
46 |
30 |
39 |
77 |
29+1= |
30+16= |
35+42= |
49-10= |
94-32= |
23+23= |
27-7= |
VІ. Вивчення нового матеріалу.
( Слайди 12 - 17 )
7 + =10
- Як називаються числа при додаванні?
-Який компонент невідомий?
- Як знайти невідомий доданок? (10-7=3)
- Отже, скільки треба додати до 7, щоб було 10? (3)
Колективна робота. ( с. 86, завдання 2) ( Слайди 20 - 23 )
v. Фізкультхвилинка « Пінгвіни» ( Слайд 24 )
- Скільки днів має тиждень?(7)
5) Виконання завдання 5. Робота в групах. ( Слайд 27 )
6) Знайомство з задачею з двома запитаннями.
- А зараз наш гість пропонує розв'язати задачі про дельфінів.
7) Розв’язування задачі. ( с. 87, завдання 6) (Слайди 28,29)
-Якщо задача має два запитання, то в розв’язку буде 2 дії. Відповідей теж буде дві, через кому.
Скорочений запис задачі.
Імп. – 7 п.
Зв. - ?,на 3 менше ? п
8) Розв’язування задачі. ( с. 87, завдання 7) Робота у парах. (Слайди 30,31)
Скорочений запис задачі.
1п. - 7 р.
2п. – на 5 більше ? р
VІ. Підсумок уроку
Гра « Мікрофон» (Слайд 32)
- Що нового дізналися?
- Що зацікавило найбільше?
- Яке завдання здалося складним?
Самооцінювання. (Слайд 33)
- Ви виконали всі завдання. Пінгвін побачив , як ви вмієте на уроці працювати.
Оцініть свої досягнення на уроці за допомогою цеглинок лего.
На уроці не дрімали, (Слайд 34)
Гарно всі відповідали.
Тож скажу вам у кінці –
Другокласники – молодці!
.