Урок математики у 2 класі " Додавання одноцифрових чисел до числа 7. Задачі з двома запитаннями."

Про матеріал
Урок математики за підручником О. Гісь, І. Філяк "Математика" 2 клас. Тема "Додавання одноцифрових чисел до числа 7. Задачі з двома запитаннями"
Перегляд файлу

   Урок математики за підручником О. Гісь, І. Філяк «Математика» 2 клас

Тема.   Додавання одноцифрових чисел до числа 7. Задачі з двома запитаннями.( Слайд 1)

Завдання уроку. Навчити додавати одноцифрові  числа до 7 частинами. Повторити прийоми  додавання та віднімання двоцифрових чисел без переходу через розряд. Закріпити вміння розв’язувати прості сюжетні задачі та задачі з двома запитаннями. Розвивати вміння працювати в малих групах, взаємодіяти при виконанні завдань. Стимулювати інтерес до вивчення математики.

Хід уроку

І. Організаційний момент. ( Слайд 2)

Ось і дзвоник пролунав,

Для навчання час настав

Дітки, сядьте всі зручненько,

Ручки покладіть гарненько,

Бо урок у нас незвичний,

Чарівний, математичний!

 

  • Клас готовий працювати? (Так)
  • Додавати й віднімати? (Так)
  • Вчасно руку піднімати? (Так)
  • Вирази й задачі розв’язувати? (Так)

Девіз уроку. ( Слайд 3)

Щоб усе прекрасно знати,

Будем добре міркувати.

Додавати, віднімати

І усім допомагати.

 

ІІ. Повідомлення теми і завдань уроку. ( Слайд 4)

- Сьогодні на уроці ми навчимося  додавати до числа 7 частинами. Повторимо прийоми  додавання та віднімання двоцифрових чисел без переходу через розряд. Закріпити вміння розв’язувати прості сюжетні задачі та будемо розв’язувати задачі з двома запитаннями.

ІІІ. Актуалізація опорних знань учнів.

  1.          Каліграфічна хвилинка. ( Слайд 5)

- Спробуйте дізнатися, яку цифру писатимете на каліграфічній хвилинці.
Збільшіть число 20 на 8 і відніміть 21. ( Слайд 6)
Молодці! Це справді цифра 7. Подивіться на зразок, пригадаємо написання цифри.

Каліграфічно записати цифру 7 стільки разів, скільки вам років.

-  Знайдіть ту цифру, яка вийшла найгарнішою, найбільш схожою на зразок.       Підкресліть її.

- А тепер знайдіть ту цифру, яка здається вам найневдалішою. Обведіть її кружечком. 

  1.          Усні обчислення.
  1.          За записами назвати усі результати таблиці додавання. ( Слайд 7)

                    8+

1

2

3

4

5

6

7

8

- Діти, сьогодні до нас на урок завітає…Ви дізнаєтесь хто,  коли виконаєте наступне завдання.

2) Гра «Розшифруй слово» ( Слайд 8,9 )

Н

В

І

П

Г

Н

20

62

46

30

39

77

 

 

 29+1=

30+16=

35+42=

49-10=

94-32=

23+23=

27-7=

  •              Отже, хто завітав до нас на урок? ( ПІНГВІН) ( Слайд 10 )
  •              -Пінгвін хоче побачити, які розумні і працьовити учні у нашому класі.

 

VІ. Вивчення нового матеріалу.

  1.                    Робота з підручником. ( Слайд 11 )
  1.          Розкладіть числа  на зручні доданки. Обчисліть суми. (  с. 86,  завдання 1)

( Слайди 12 - 17 )

  1.          Пояснення нової теми. ( Слайди 18,19 )

7 +     =10

- Як називаються числа при додаванні?                

-Який компонент невідомий?

- Як знайти невідомий доданок? (10-7=3)

- Отже, скільки треба додати до 7, щоб було 10? (3)

Колективна робота. ( с. 86, завдання 2) ( Слайди 20 - 23 )

 

  • Знайдіть значення виразів, використовуючи правило додавання числа частинами.

 

v. Фізкультхвилинка « Пінгвіни» ( Слайд 24 )

 

  1.          Порівняння виразів. ( с. 86, завдання 3)  Робота в парах. ( Слайд 25 )
  2.          Розв’язування задачі. (с.87, завдання4) ( Слайд 26 )

- Скільки днів має тиждень?(7)

5) Виконання завдання 5.   Робота в групах. ( Слайд 27 )

         6) Знайомство з задачею з двома запитаннями.

- А зараз наш гість пропонує  розв'язати задачі про дельфінів.

 

          7) Розв’язування задачі. ( с. 87, завдання 6) (Слайди 28,29)

-Якщо задача має два запитання, то в розв’язку буде 2 дії. Відповідей теж буде дві, через кому.

Скорочений запис задачі.

Імп. – 7 п.        

Зв. - ?,на 3 менше         ? п

8) Розв’язування задачі. ( с. 87, завдання 7) Робота у парах. (Слайди 30,31)

Скорочений запис задачі.

1п.  - 7 р.                         

2п. – на 5 більше           ? р

           VІ. Підсумок уроку

Гра « Мікрофон» (Слайд 32)

- Що нового дізналися?

- Що зацікавило найбільше?

- Яке завдання здалося складним?

Самооцінювання. (Слайд 33)

        -  Ви виконали всі завдання. Пінгвін побачив , як ви  вмієте  на уроці працювати.  
Оцініть свої досягнення на уроці за допомогою цеглинок лего.

                                  На уроці не дрімали,    (Слайд 34)

                                   Гарно всі відповідали.

                                  Тож скажу вам у кінці –

                                          Другокласники – молодці!

                                              

.

 

docx
Пов’язані теми
Математика, Розробки уроків
Додано
6 грудня 2021
Переглядів
1136
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку