Урок математики у 2 класі на тему: "Розв‘язок виразів на 2,3 дії різного ступеня"

Про матеріал

Закріплювати ЗУН при розв`язуванні прикладів табличного множення, ділення на 2,3, Та прикладів на 2,3 дії різного ступеня з дужками і без дужок. Ліквідувати прогалини в ЗУН. Формуватизагальнонавчальні вміння та навички:

Перегляд файлу

ТЕМА:Розв‘язок виразів на 2,3 дії різного ступеня

 

 

МЕТА: закріплювати ЗУН при розв`язуванні прикладів табличного множення, ділення на 2,3,

              Та прикладів на 2,3 дії різного ступеня з дужками і без дужок. Ліквідувати прогалини в               

               ЗУН. Формувати  загальнонавчальні вміння та навички:

              ОРГАНІЗАЦІЙНІ: підтримувати порядок на робочому місці, користуватися дидактичним і роздатковим матеріалом , лінійкою. Переключатися з одного виду роботи на інший, дбайливо ставитися до своїх і чужих речей.

              ЗАГАЛЬНОМОВЛЕННЄВІ: зосереджено слухати вчителя і товаришів, чітко висловлювати думку, виділяти важливі елементи, володіти математичною мовою.

              ЗАГАЛЬНОПІЗНАВАЛЬНІ: встановлювати закономірність, застосовувати алгоритм дій.

              КОНТРОЛЬНО-ОЦІННІ: перевіряти результати своєї праці та праці групи за даним

зразком.

          Розвивати  математичне мовлення, вміння аналізувати , доводити, розв`язувати проблеми.Розвивати моторику мілких м`язів рук.

          Виховувати доброту, дисциплінованість,добросовісність, чесність,відповідальність, вміння працювати у групі.

 

ТИП УРОКУ: Повторення та узагальнення матеріалу

 

ОБЛАДНАННЯ: магнітофонний запис, панорама сонячної системи, картки у вигляді зірок, комет зрізного кольору з завданнями різної складності, малюнок дерева без листя.

 

РОЗМІЩЕННЯ УЧНІВ: групами за рівнями

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1.Організаційний момент. Повідомлення завдань урока.

- Діти, яка подія сталася 12 квітня 1961 року?

- Так, в цей день перший космонавт Юрій Гагарін здійснив польот навколо планети Земля. В цей день ми відмічаємо День космонавтики.

           І наш урок сьогодні присвячений польотам, зіркам, кометам, чорним діркам...

Але в нас урок математики і тому полетимо ми на зірку королеви математики.

           На нашому шляху будуть зустрічатися космічні перешкоди, але математичні вміння допоможуть подолати їх. А право першими ступити на зірку отримають ті з вас , хто буде в польоті чесним, добросовісним, порядним, дисциплінованим.

            Отож, зручно розмістіться. Ми вирушаємо!

2. Перевірка домашнього завдання.

             Перед тим, як відправитися у таку далеку путь, треба перевірити чи всі речі з нами.

Прочитайте ,будь ласка , відповіді на приклади домашнього завдання. ( Діти читають відповіді ,а вчитель поступово відкриває картки з відповідними числами. На зворотньому боці карток написані предмети, наявність яких треба перевірити: лінійка, олівець, ручка, зошит, щоденник, розумна голова.)

3. Усний рахунок.

                Ну от, речі перевірені, можна летіти. Оператори космічних польотів дають відлік секундам, а ми рахуємо за допомогою магічних числових кіл ( тренажери Постоловського).

- сектор А , плюс 14. ( в зошитах для усного рахунку діти за хвилину виконують обчислення і перевіряємо, записуючи кількість знаків)

- в книжечці Постоловського таблиця №1, 7-ий рядок знайти сумму всіх чисел. ( дається 1 хвилина, робимо перевірку).

- таблиця№1 (у Постоловського) 5-ий рядок відняти від 100 всі числа по порядку. ( дається

 1 хвилина, робимо перевірку).

  4. Удосконалення ЗУН

               Рахунок закінчено! Ми відірвалися від Землі, але, щоб подолати тяжіння планет Сонячної системи, треба прочитати і розв`язати вирази. ( на дошці панорама Сонячної системи, біля кожної планети- вираз)

               ЗАВДАННЯ № 1

8-16:2     16:2+72     30+15:3     28-(12-9)     (46-38).2     3. (13-7)     14:(18:9)

                Вилетівши за межі Сонячної системи, ми попадаємо на зірковий простір. Всі зірки різного кольору. На математичній мові це означає різну складність завдань, які пропонують вам зірки. Виберіть якого рівня завдання вам під силу, зірвіть зірку певного кольору, розв`яжіть завдання і можете летіти далі. ( на зірочках жовтого кольору- завдання низького рівня, на оранжевих- середнього, на світло-зелених- достатнього, на темно-зелених- високого.)

                ЗАВДАННЯ № 2

                  Завдання низького рівня:

                  Запишіть та обчисліть вирази:

- Від добутку чисел 3 і 9 відніміть 25                                                   3.9-25= 2

- До числа 58 додати частку 18 і 3                                                         58+ 18:3=64

- Від числа 63 відніміть добуток2 і 7                                                      63- 2. 7=49

- До добутку 3 і 6 додайте 32                                                                  3. 6+32=50

                  Завдання середнього рівня:

         Запишіть та обчисліть вирази:

- Число 27 зменшити на на добуток 2 і 4                                                    27-2.4=19

- Частку 24 і 3 збільшити на 24                                                               24:3+24=32

- Добуток 3 і 8 зменшити на 22                                                                3.8-22=2

- 27 збільшити на добуток 2 і7                                                                27+2.7=41

 

                    Завдання достатнього рівня:

           Запишіть та обчисліть вирази:

-Число 24 збільшити на різницю 31 і 5                                                   24+(31-5)=50

- 2 помножити на різницю 21 і 14                                                            2.(21-14)=14

-Суму 19 і8 поділити на 3                                                                      (19+8):3=9

- 18 поділити на різницю 15 і 9                                                               18: (15-9)=2

                      Завдання високого рівня:

 Запишіть та обчисліть вирази:

-До частки 12 і 6 додати добуток 3 і 9                                                     12:6+3.9=29

-Від суми 33 і 8 відняти частку 24 і 8                                                     (33+8)-24:8=38

-До добутка 3 і 8 додати частку 18 і2                                                      3.8+18:2=33

- суму 17 і 5 збільшити на добуток 3 і3 і відняти частку 16 і2                                                    (17+5)+3.3-16:2=23

( Під час виконання завдань, вчитель виставляє на полях зошитів бали за правильний запис і розв`язок виразів).

             Ви швидко і правильно справилися з завданнями зірочок, а тепер перед вами комети. Вони також різного кольору. Виберіть своє завдання ,розв`яжіть його і можете летіти далі!

               ЗАВДАННЯ № 3

                               Завдання низького рівня:

-Знайдіть периметр трикутника зі сторонами 2см,3см,4см.Периметр-це сума довжин всіх сторін.

                                Завдання середнього рівня:

- Знайдіть периметр квадрата зі стороною 2см двома способами.

 

                               Завдання достатнього рівня:

- Знайдіть периметр прямокутника зі сторонами 3см,5см двома способами.

 

                                Завдання високого рівня:

- Знайдіть периметр фігури АВСД. Якщо сторонаАВ=5см, ВС=(АВ*2)см, СД=(ВС-4)см,

 АД=(СД-3)см.

 

5. Фізхвилинка.

-Ви подолали кометну стіну, можна і відпочити. (діти встають)

- Ракету хилить вправо, вліво.                                ( наклони в сторони)

- Високо над нами зоря.                                           (руки вгору)

-Під нами дрижджить підлога.                                 (наклон вниз)

- Покрутимо кермо, потягнемо гальма на себе.      ( руки вперед, до грудей)

- Сіли!                                                                         (діти сідають за парти)

                    Вітаю вас зпосадкою! Але щоб вийти з космічного корабля, треба пройти карантин. Наступне завдання- цікаві квадрати.

                    ЗАВДАННЯ № 4

Початковий рівень              Середній рівень                 Достатній рівень    

 

 

10

3

8

 

 

 

16

 

10

 

30

 

 

 

14

10

6

 

25

 

6

 

4

 

18

 

20

 

 

 

 

 

44

 

11

35

17

20

 

 

29

32

14

38

 

5

47

       Високий рівень

 

 

 

 

 

 

 

 

 

В ілюмінатори ви можете бачити чудернадські дерева- вони зовсім без листя!

Щоб ці дерева прикрасити , треба порахувати кількість зароблених балів.

Якщо у вас 10 і менше балів- візьміть жовтий листочок

11-21  - оранжевий,

22-29  - світло-зелений,

30 і більше- темно –зелений. Підпишіть свої листочки.

             Право першими вийти на зірку математики і прик расити дерево листочком надається учням які обрали темно-зелений листочок, заробивши за урок 30 і зільше балів.

Далі прикрашають дерево учні зі світло-зеленими , оранжевими та жовтими листочками.

( Вчитель наочно бачить рівень засвоєння знань і може виставити оцінки по підписаним листочкам.)             

6.Домашнє завдання.

Домашнє завдання задається відповідно рівням, тобто за кольором листочків.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Міністерство освіти і науки України

Енергодарська загальноосвітня школа №7

 

 

 

 

 

 

Конспект уроку математики,проведеного в другому класі

Вчитель:Біюн Світлана Леонідівна

 

 

 

2004 рік

 

 

 

doc
Додано
8 січня 2019
Переглядів
868
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку