Урок математики у 4 класі з елементами stem-технологій

Про матеріал
Тема. Обчислення площі прямокутної ділянки. Прості і складені задачі на знаходження площі прямокутника. Мета. Виробляти вміння обчислювати площу прямокутника; узагальнювати знання учнів про одиниці площі; перевірити знання учнів і міру засвоєння вивченого матеріалу; виховувати толерантне відношення один до одного, уміння організовувати і підтримувати діалог, співпрацювати, слухати один одного. Обладнання. Таблиця «Одиниці вимірювання площі», метр, рулетка. Тип уроку. Урок застосування знань, умінь і навичок.
Зміст архіву
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Тема. Обчислення площі прямокутної ділянки. Прості і складені задачі на знаходження площі прямокутника

Номер слайду 2

Урок, щоб легко нам почати, слова важливі прошу пам’ятати Будьте наполегливими і не бійтеся помилитися. Міркуйте, творіть і дійте наполегливо. Мисліть активно, дійте оперативно.

Номер слайду 3

Дронь був найбільшим майстром стрільби з лука. І у нього завжди було безліч учнів. Якось раз він повісив на дерево мішень і запитав кожного зі своїх учнів, що той бачить. Перший відповів: «Я бачу дерево і мішень на ньому». Інший сказав: «Я бачу тебе, мій учитель, твоїх учнів, дерево з мішенню». Решта відповідали приблизно те ж саме. Нарешті Дронь підійшов до свого кращого учня Арджуна і запитав його: «А, що бачиш ти?» «Вибач, учитель, я не бачу нічого крім центру мішені». Дронь повернувся до своїх учнів і повчально сказав ...

Номер слайду 4

Взаємоперевірка 8км200м; 65см; 700см; 4; 600; 5400; 1500; 1680; 960; 9600; 48000

Номер слайду 5

• Що таке площа прямокутника? Назвіть одиниці вимірювання площі. Площу чого в класі можна виміряти  у ммІ? смІ? мІ? кмІ? Що таке ар? гектар? Якщо різні одиниці, що треба зробити?

Номер слайду 6

Номер слайду 7

Ширина футбольного поля 60м, а довжина на 30м більша. Знайти площу футбольного поля.

Номер слайду 8

Футбольне поле довжиною 90 м, а шириною 45 м засіяли травою з розрахунку 2 г на 1 мІ. Скільки грамів насіння потрібно, щоб засіяти все поле?

Номер слайду 9

Номер слайду 10

Задача Довжина штрафної площадки 40 м, а ширина у 2 рази менша. Знайти площу штрафної площадки.

Номер слайду 11

Практична робота Зараз ми з вами знайдемо площу шкільного футбольного поля. Для цього поділимось на дві групи. Перша група буде вимірювати довжину поля, а друга його ширину. Потім разом складете умову задачі та обчислите площу.

Номер слайду 12

Підсумок уроку Що нового ви дізнались на уроці? Яке завдання було найцікавішим?

Номер слайду 13

Домашнє завдання Складіть задачу про футбольні ворота, використовуючи цей вираз. (8м45см + 2м26см)Ч2

Перегляд файлу

 

Урок математики 4 клас з елементами stem-технологій

Тема. Обчислення площі прямокутної ділянки. Прості і складені задачі на знаходження площі прямокутника.

Мета. Виробляти вміння обчислювати площу прямокутника; узагальнювати  знання учнів про одиниці площі; перевірити знання учнів і міру засвоєння вивченого матеріалу; виховувати толерантне відношення один до одного, уміння організовувати і підтримувати діалог, співпрацювати, слухати один одного.

Обладнання. Таблиця «Одиниці вимірювання площі», метр, рулетка.

Тип уроку. Урок застосування знань, умінь і навичок.

Хід уроку

І. Організаційний момент

  •                   Доброго дня! Сідайте. Розпочинаємо наш урок.
  •                   Урок, щоб легко нам почати, слова важливі прошу пам’ятати
  •                   Будьте наполегливими і не бійтеся помилитися.
  •                   Міркуйте, творіть і дійте наполегливо.
  •                   Мисліть активно, дійте оперативно.

Почнемо урок з короткої притчі. Отже, слухаємо ...

Дронь був найбільшим майстром стрільби з лука. І у нього завжди було безліч учнів.

Як то раз він повісив на дерево мішень і запитав кожного зі своїх учнів, що той бачить.

Перший відповів: «Я бачу дерево і мішень на ньому». Інший сказав: «Я бачу тебе, мій учитель, твоїх учнів, дерево з мішенню». Решта відповідали приблизно те ж саме. Нарешті Дронь підійшов до свого кращого учня Арджуна і запитав його: «А, що бачиш ти?»

«Вибач, учитель, я не бачу нічого крім центру мішені».

Дронь повернувся до своїх учнів і повчально сказав ...

- Як ви думаєте, що він сказав і чому Арджуна не бачив нічого, крім центру мішені.

(Відповіді дітей)

- А як ви думаєте, чому я почала урок з цієї притчі? (Відповіді)

- Вірно, на уроці потрібно бути зібраним і уважним, тоді точно потрапиш в «десятку».

Успіху Вам!

ІІ. Контроль корекція та закріплення знань

1.Усний рахунок

- Найбільша відстань, на яку можуть піднятися птахи, 8200 м. Скільки це кілометрів? (8 км 200 м)

- Висота у холці найменшого поні на 80см менша ніж у коня Пржевальського, який має висоту у холці 145см. Яка висота у холці поні? (65см)

- Маля кита має довжину 7 м. Скільки це сантиметрів? (700 см)

У тварини -2 праві ноги, 2 ліві ноги, 2 ноги спереду, 2 ззаду. Скільки ніг у цієї тварини? (4)

2. Хвилинка каліграфії

Математичний диктант. Запишіть в зошит тільки відповіді.

 150 × 4; (600)

 900 × 6; (5400)

 перший множник 110, другий множник 7, чому дорівнює добуток; (770)

збільште 300 в 5 разів; (1500)

 знайдіть добуток чисел 420 і 4; (1680)

 перший множник 240, другий множник 4; (960)

 3200×3; (9600)

6000×8; (48000)

3. Бліц опитування

           Що таке площа прямокутника?

           Назвіть одиниці вимірювання площі.

          Що в класі можна виміряти мм², см², м²?  км²?

          Що таке ар? гектар?

          Якщо різні одиниці, що треба зробити?

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності. Повідомлення теми, завдань  уроку

- Сьогодні тема нашого уроку обчислення площі прямокутної ділянки. А також розв’язування задач на знаходження площі прямокутника.

Для того щоб урок був цікавим згадаємо гру футбол.

- А ви знаєте діти, що спочатку у футбол грали на базарних площах і навіть на кривих вузьких вуличках міст того часу. Тепер у футбол грають на стадіоні. Це грецьке слово, яке пішло від слова "стадія", відстань, яку людина проходить за 2 хвилини. Це 125 кроків або приблизно 100 м.

- Хто уміє грати у футбол?

- Для гри в футбол потрібно: м’яч, ворота, а також гравці.

- Подивіться на ці числа і скажіть, яке зайве?

 12     11     16

- Вірно в наш час у футбольній команді 11 гравців.

- Ця популярна гра виникла в Англії і існує вже 800 років. Футбол -це командний вид спорту, який грається між двома командами по одинадцять гравців зі сферичним м'ячем. Близько 250 мільйонів чоловіків і жінок із більш ніж 200 країн світу грають у футбол, що робить його найпопулярнішим в світі видом спорту.

- Отже як ви вже здогадалися  сьогодні на уроці ми будемо розв’язувати завдання які якимось чином зв’язані з футболом.

ІV. Розвиток математичних знань

1. - Зараз ми розв’яжемо задачу в якій треба знайти площу футбольного поля.

Задача. 1

Ширина футбольного поля 60 м, а довжина на 30 м більша. Знайти площу футбольного поля.

1) 60 + 30 = 90(м)- довжина футбольного поля

2) 90 × 60 = 5400(м²)

Відповідь: 5400 м² площа футбольного поля.

- Давайте пригадаємо, яке покриття має футбольне поле?

- Вірно, трав’яне. Зараз ми розв’яжемо ще одну задачу.

Задача 2.

Футбольне поле довжиною 90м, а шириною 45м засіяли травою з розрахунку 2г на 1 м². Скільки грамів насіння потрібно, щоб засіяти все поле?

1) 90 × 45 = 4050(м²) - площа футбольного поля.

2) 4050 × 2 = 9100г = 9кг100г

Відповідь: 9кг100г насіння трави потрібно, щоб засіяти все поле.

2. Фізкультхвилинка

Раз – підняти руки вгору.

Два – нагнутися додолу.

Три, чотири – прямо стати,

Будем знову починати.

Руки – в боки,

Нахились вперед, назад

І направо,і наліво,

Щоб нічого не боліло.

1, 2, 3, 4 – набираємося сили.

Нахилились, повернулись,

До товариша всміхнулись.

- Продовжимо наш урок.

- Діти, а чи знаєте ви, що робить суддя коли футболіст порушує правила?

- Вірно він призначає пенальті. Зараз ми розв’яжемо ще одну задачу.

Задача. 3

Довжина штрафної площадки 40 м, а ширина у 2 рази менша. Знайти площу штрафної площадки.

1) 40 : 2 = 20(м)- ширина штрафної площадки

2) 40 ×20 = 800(м²)

Відповідь: 800 м² площа штрафної площадки.

3. Практична робота

- Зараз ми  з вами знайдемо площу  шкільного футбольного поля на місцевості.

Для цього поділимось на дві групи. Перша група буде вимірювати довжину поля, а друга його ширину. Потім разом складете умову задачі та обчислите площу.

Задача

Ширина шкільного футбольного поля 25 м, а довжина 47 м. Яка площа шкільного поля?

S = 47 × 25 = 1175(м²)

V. Підсумок уроку

Оцінювання учнів.

- Що нового ви дізнались на уроці?

- Яке завдання було найцікавішим?

VІ. Домашнє завдання

Складіть задачу про футбольні ворота, використовуючи цей вираз.

(8м45см + 2м26см) × 2

zip
Додано
28 лютого 2019
Переглядів
1906
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку