Конспект уроку розроблений до програми математика 6 клас НУШ з використанням інтерактивних вправ.
Урок математики у 6 класі
Вчитель: Гемусова Юлія Сергіївна.
Тема: «Віднімання і додавання раціональних чисел».
Формування компетентностей:
математична компетентність: домогтися розуміння зв'язку між додаванням і відніманням раціональних чисел, засвоєння правил віднімання раціональних чисел; закріпити вміння виконувати віднімання і віднімання раціональних чисел.
Тип уроку: урок формування умінь і навичок.
Обладнання:
1.Ґаджети учнів, програма Zoom, віртуальна дошка Jamboard.
2. Дидактичні електронні матеріали до уроку:
- інтерактивний робочий аркуш в Liveworksheets;
- дві гри на відпрацювання додавання і на віднімання в онлайн сервісі Matifik:
Підручник:Н. А. Тарасенкова, І.М. Богатирьова, О.П. Бочко, О.М. Коломієць, З.О. Сердюк Математика: Підручник для 6 класу загальноосвітніх навчальних закладів. – К: Видавничий дім «Освіта», 2020.
Хід уроку:
І. Організаційний етап.
Перевірка готовності здобувачів освіти до заняття.
ІІ. Перевірка домашнього завдання
Домашнє завдання перевірено заздалегідь. Коментування узагальнених помилок учнів.
ІІІ. Мотивація навчальної діяльності. Повідомлення теми та мети уроку.
- Погляньте на хмаринку слів. Подивіться уважно і які слова для вас вже знайомі?
(Діти відповідають: «Раціональні числа, модуль числа, від’ємник,зменшуване, різниця, додавання»).
Отже, тема нашого уроку: «Віднімання і додавання раціональних чисел».
В зошитах записуємо число, класна робота. Сьогодні ми продовжимо опановувати знаннями з віднімання раціональних чисел.
Девізом нашого уроку буде «Граючись — навчаюсь, навчаючись — досліджую». Звичайно, ви сьогодні граєте в інтерактивні вікторини та в інтерактивні завдання.
ІV. Актуалізація опорних знань
Запитання до класу:
V. Застосування набутих знань та умінь.
https://www.matific.com/ua/uk/home/maths/episode/room-service/ )
Вчитель пояснює, як числова пряма може бути пов’язана із багатоповерховим будинком під час обслуговувати номерів у готелі, якщо не працює ліфт. Для перевірки розуміння здобувачами освіти виконання дій над раціональними числами - вчитель ділиться управлінням власним екраном і мишею через Zoom і діти пробують коментувати роботу обслуговуючого персоналу і бачать свої помилки, якщо невірно підрахували поверх, на який треба спуститися або піднятися головному герою.
Вчитель пояснює: дана числова пряма, треба розставити так пружини, щоб під час стрибків вона потрапила до героя гри і він наївся. Для перевірки розуміння учнями виконання дій над раціональними числами - вчитель ділиться управлінням власним екраном і мишею через Zoom і діти пробують коментувати дії на додавання і віднімання раціональних чисел. Якщо вони порахували невірно, неправильно розставили пружини, то цей герой не може поїсти.
- Якими властивостями додаванні ми користуємося?
VI. Підсумки уроку. Рефлексія. Оцінювання.
VII.Домашнє завдання. Виконати завдання на інтерактивному аркуші онлайн https://www.liveworksheets.com/dx3353556lv
(Посилання додається до GoogleClassroom). Пояснивши учням: