Урок математики « У лісовій школі. »
Презентація до інтегрованого уроку математики
(4 клас за підручником С. О. Скворцової )
Тема. Задачі на одночасний рух двох тіл у різних напрямках.
(с. 53–54)
Презентація до інтегрованого уроку математики та природознавства у 4 класі за підручником С. О. Скворцової )Вельможко Людмила Петрівна. Вчитель початкових класів , м, Дніпро, КЗО “ СЗШ № 97 імені П. І. Шкідченка» ДМР.
Номер слайду 2
Тема. Задачі на одночасний рух двох тіл у різних напрямках . (с. 50–52)Урок математики « У лісовій школі. »
Номер слайду 3
Нумо дружно до роботи,що чекає знову нас. Будем разом мандрувати,Дуже дружний у нас клас.
Номер слайду 4
МІЙ НАСТРІЙ
Номер слайду 5
Я БУДУ : У -Р -О -К -уважнимрозумним організованимкмітливим
Номер слайду 6
Зошит швидко розгортайте, ручку правильно тримайте. За осанкою всі стежте, з чистотою всі дружіть. На « відмінно» напишіть.
Номер слайду 7
26 лютого Класна робота
Номер слайду 8
Щоб слова і букви правильно писати, хвилинку каліграфії треба починати. Яка охайна, симпатична хвилинка ця каліграфічна.
Номер слайду 9
« Конкурс красунь »_____Щоб помилок уникати,Треба пильність розвивати!
Номер слайду 10
Збири та запиши найбільшешестицифрове число із розсипаних карток
Номер слайду 11
Ми ще раз відбуваємов уявну подорож до “ Лісової школи .”
Номер слайду 12
На уроці щось нове треба нам пізнати,Багато цікавого запам ‘ятати. Тож будьте уважні, зберіться з думками,Ось тема уроку. Вона перед вами.
Номер слайду 13
Задачі на одночасний рух двох тіл у різних напрямках (с. 50–52)
Номер слайду 14
ВПРАВА « ОЧІКУВАННЯГАРНОГО НАСТРОЮ ВЕСЕЛИХ ІГОР НОВИХ ЗНАНЬГАРНИХ ОЦІНОК РОБОТУ В ГРУПАХ
Номер слайду 15
« Асоціативний кущ » РУХ
Номер слайду 16
Номер слайду 17
Номер слайду 18
Номер слайду 19
Номер слайду 20
. Музична фізкультхвилинка
Номер слайду 21
Чи цікаво вам дізнатись,Що сьогодні може статись?Ну то сідайте зручніше. Попрацюємо скоріше.
Номер слайду 22
Робота з підручником. с. 50, № 1 ( ч. 2. )
Номер слайду 23
Борсу́к європе́йський, або лісовий Тварини цього виду ведуть наземний спосіб життя, риють підземні сховища — нори — складної будови. Активні переважно в темний час доби. Мають широкий спектр живлення. У північній частині ареалу впадають у зимовий сон.
Номер слайду 24
Номер слайду 25
Гра «Я — дослідник» Узагальнення способів розв’язування задач на одночасний рух у різних напрямках, в яких шуканою є відстань між тілами.
Номер слайду 26
Зміна напрямку руху в задачі № 2 — тіла рухаються назустріч. Дослідження впливу цієї зміни на другий спосіб розв’язання.
Номер слайду 27
Робота в групах.№ 2, (с.52)
Номер слайду 28
I спосіб. S = а · 7 + b · 7
Номер слайду 29
II спосіб. S = (а + b) · 7
Номер слайду 30
Підсумок уроку Чи збулися ваші очікування? Що треба зробити,щоб вони виконувалися?— Що повторили на уроці?— Які цінні думки запам’ятали?
Номер слайду 31
Усе, що я пізнаю, я знаю, для чого це мені потрібно, де і як можу ці знання застосувати.
Номер слайду 32
Домашнє завданняч. 2, с. 52 , завдання № 3, 4 .
Номер слайду 33
Перевірка домашнього завдання.ч. 2, с.43, завдання № 7
Номер слайду 34
Література 1. Математика 4 клас С. О. Скворцова, О. В. Онопрієнко (2015 рік) ; 2. Природознавство 4 клас Т. Г. Гільберг, Т. В. Сак (2015 рік); 3. П о м е т у н О. Інтерактивні методики та система навчання. К.: Шкільний світ, 2007. 4. Гільберг Т. Г. , Сак Т. В., Природознавство : підручник для 4 кл., К.: Генеза. 2013.