Урок математики в 1 класі на тему "Додавання і віднімання на основі складу числа 6".

Про матеріал
На даному уроці буде закріплено знання учнями складу числа 6, вміння обчислювати вирази на основі складу числа 6, складати вирази на віднімання до виразів на додавання; вміння порівнювати числа; розрізняти геометричні фігури.
Перегляд файлу

 

Тема. Додавання і віднімання на основі складу числа 6.

Мета. Закріплювати знання учнями складу числа 6; вміння обчислювати вирази на додавання і віднімання на основі складу числа 6; складати вирази на віднімання до виразу на додавання; порівнювати числа; розрізняти геометричні фігури. Розвивати увагу, пам’ять, логічне мислення. Виховувати бажання вивчати математику.

Обладнання: набір цифр, математичних знаків, картки з геометричними фігурами, математичні планшети, відеоматеріали, інтерактивна дошка.

Хід уроку

І. Організація класу.

1.Повідомлення вчителя.

Сідаємо рівненько, слухаємо уважненько.

Будемо розпочинати урок математики.

А щоб новий матеріал гарно запам’ятати,

 І раніше вивчений згадати,

На урок ми візьмемо:

У – увагу

Р – розум

О – охайність

К – кмітливість

ІІ. Повідомлення теми і мети уроку.

ІІІ. Виконання поставлених завдань.

ІV. Усна лічба.

1.Рахунок від 1 до 10; від 10 до 1.

2. Назвати попереднє і наступне число.

3. Назвати сусідів чисел.

4. Збільшити і зменшити числа на 1.

5. Гра «Знак загубився».

( На магнітній дошці між парою чисел розставити знаки >,  < , = .)

6. Гра «Будь уважний».

(На дошці прикріплені червоний і зелений аркуші паперу. У дітей на парті цеглинки такого самого кольору.

Вчитель називає пари чисел і порівнює їх (називає правильно і допускає помилку). Якщо вчитель говорить правильно, то діти піднімають зелену цеглинку. Якщо вчитель помиляється, то діти піднімають червону цеглинку).

 Після проведення гри вчитель запитує:

-         Скільки у вас цеглинок?

-         Скільки зелених?

-         Скільки червоних?

-         А якщо ми додамо ще одну цеглинку жовтого кольору, то скільки стане цеглинок?

-         Подивіться уважно і скажіть, на що схожа ця маленька башточка?

-         Чи в правильному порядку розміщені цеглинки за кольорами?

-         Розмістіть цеглинки в такому порядку, як розміщені кольори на світлофорі.

-         Що означає кожен колір світлофора?

7. Робота в групах.

(Діти об’єднуються в групи за кольором сніжинок).

а). Утворити ряд чисел від 10 до 1.

б). Із ряду чисел вибрати ті, з яких може утворюватись число 6.

V. Перегляд мультфільму «Консервуємо помідори» за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=UdGTrg7d-G4

VІ. Робота за підручником (с. 51).

1. Скласти вирази і обчислити їх (завдання 2). (Використовуємо переставний закон додавання і правило про додавання 1).

2. Порівняти абстрактні і іменовані числа (завдання 4).

VІІ. Геометричний матеріал.

  1. Визначити кількість відрізків на рисунках. (Підручник – с. 51, завдання 6).
  2. Назвати геометричні фігури, які зображені на картках.
  3. Робота з математичними планшетами.

(Викласти геометричну фігуру, назвати її і пояснити, чому вона так називається).

VІІІ. Фізкультхвилинка.

Руханка-танець «Marshmallow Dance» за посиланням

https://www.youtube.com/watch?v=4HRtxxo9HWU

ІХ. Робота в друкованому зошиті (с. 53).

  1. В гостях у принцеси Каліграфії.

(Каліграфічне написання цифри 6 в друкованому зошиті. (Завдання 1).

  1. Склади рівності за зразком (завдання 2).
  2. Відгадування загадки. Складання рівності за малюнками. (Завдання 4).

Біля грубки гріється,

Без водички миється. (Котик).

Х. Робота з інтерактивною дошкою.

Виконання завдання від Wordwall. Порівняння чисел в межах 10.

ХІ. Рефлексія.

  1. Склад якого числа закріплювали?
  2. Які ще завдання виконували на уроці?
  3. Яке завдання вам найбільше сподобалось?

ХІІ. Самооцінювання.

  1. Якщо ви вважаєте, що активно працювали на уроці, то підніміть зелену цеглинку.
  2. Якщо ви вважаєте, що були пасивними на уроці, то підніміть червону цеглинку.

А я дякую вам за гарну роботу на уроці. Ви великі молодці!

 

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 1 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
30 грудня 2023
Переглядів
145
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку