Позакласний захід з музичного мистецтва для першого класу на тему :"Казкові пригоди в чарівній країні Музиці"

Про матеріал

НУШ конспект уроку математики в 1 класі на тему " Обчислення значень виразів. Розв’язування задач. Побудова відрізків."

Перегляд файлу

Відкритий захід із музичного мистецтва  в 1 класі

Тема :Казкові пригоди  в чарівній країні Музиці

Мета:  формувати уміння сприймати та  виконувати музику ;  збагачувати  слухацький досвід щодо відтворення в музиці  образів казкових персонажів ;розвивати артистичні та творчі здібності ; виховувати  інтерес до традицій українського народу.

      Обладнання : комп’ютер , нотний стан , ноти , малюнки музичних        інструментів,  дерев’яні ложки .

Хід заходу

Вчитель: Сьогодні ,діти , ми з вами помандруємо  цікавою , загадковою , незвичайною  країною Музикою. Ви  можете спитати , а де  на карті  розмістилась ця країна?.Діти ,  ця незвична  країна Музика  живе  в душах і в серцях добрих людей. Ваші маленькі серця  відкриті для музики  і вони можуть почути  , полюбити  її. Мова Музики - це мова нашої душі  , нашого серця. Музика здатна  дарувати радість . Світ Музики  доступний  всім , хто вірить  в добро  і радість.

З Музикою людство знайоме з давніх часів. Ще збереглися в печерах малюнки давно зниклих племен. На них зображені люди з музичними інструментами. Ми вже не почуємо ніколи тієї музики, але вона скрашувала життя людей, примушувала їх радіти або сумувати. Музика не старіє, вона буде жити стільки, скільки буде існувати людина.

          1. Що таке музика?                               

Може, це вітер

Ніжно шепоче

Зажуреним вітам?

           Може, це гомін

Веселий, весняний,

Спів заметілі

Зимовими днями?

 

            2.Може, дзвенять                        

калинові намиста

Чи то бринить

височінь промениста?

           Може, це бджоли

Увечері влітку

Тихо співають,

Гойдаючи квітку?

 

          3.Може, живе вона в серці людини,

Не замовкаючи ні на хвилину?

В ній – світ природи, думки, почуття…Музика – частка людського життя.

Вчитель: Загадковий  світ музичних звуків. Давайте  всі разом відкриємо дверцята  і заглянемо  в чарівну країну  Музику.

До нас в гості  завітали  його величність Король Скрипковий Ключ  та її  величність Королева Музика. Давайте послухаємо їх.

(Входять Король і Королева)

 

Королева: Сьогодні в нашім класі – свято,

                    Тож ми видали такий  указ

 

Король :Всіх , хто музику  шанує ,

                 запросить до нас у клас

 

Королева: До , ре , мі, Фа , соль , ля , сі ,  мусять вивчити усі

                    Ну а потім заспіваєм  ще не вивчені пісні .

 Ноти , знаки  чарівні і такі вони  чудові ,

                     І такі вони красиві , наче квіти у росі.

 І звучать вони  як диво

                      До , ре, мі, фа, соль, ля , сі.

 На музичнім нашім святі  заспівають ноти всі.

 

Король :     Я Скрипковий ключ , малята ,

 Кучерявий , гарний знак ,

 І на нотнім  стані , знайте  напишіть мене ось так.

                     А  ще звуть мене  Ключ  Соль

                     В кожній азбуці  музичній  я завжди один Король!

Вчитель: Шановні Король і Королева! В нашім класі всі діти  люблять і шанують Музику. Вони готові з вами подружитись  і зможуть відгадати загадки , які  ви  приготували для них .

    Сім сестричок дуже дружних,

Кожній пісні дуже потрібних.

Музику не складеш,

Якщо їх не запросиш. (Ноти)

Ними один про одного б'ють,

А вони у відповідь співають

І блищать, як дві копійки, -

Музичні... (тарілки)

 Круглий, дзвінкий, всім знайомий,

Всі лінійки з нами в школі.

Дріб на ньому стукаємо завжди,

Гучний звук - не дурниця.

Інструмент не даремно нам дано,

Щоб стукали в... (барабан)

 

П'ять лінійок - будинок для нот,

Нота в кожній тут живе.

Люди в світі різних країн

Звуть лінійки... («нотний стан»)

 

Він ключ, але ключ не для дверей,

Він нотоносець попереду. (Скрипковий ключ)

 Дзвенить струна, вона співає,

І пісня всім її чути.

Шість струн відіграють що завгодно,

А інструмент той вічно модний.

Він ніколи не стане старим.

Той інструмент кличемо... (гітарою)

 Інструмент кличемо роялем,

Я з працею на ньому граю.

Голосніше, тихіше, гучніше, тихіше -

Усі гру мою почують.

Б'ю по клавішах я завзято,

Інструмент мій - ... (фортепіано)

 За обідом суп їдять,

До вечора «заговорять»

Дерев'яні дівчата,

Музичні сестрички.

Пограй і ти трошки

На гарних яскравих... (ложках)

 Інструмент грає весело.

Є хутра, клавіатури у нього.

Якщо пограє хоч трошки,

Всі дізнаються інструмент - ... (гармошка)

Вчитель:Молодці!  Давайте продемонструємо нашим гостям , як ми справно відтворюємо мелодію за допомогою  народного  інструмента – ложок .

(Учні відтворюють мелодію пісні  « Ой є в лузі калина»).

 Король:  Діти , як називається  професія  людини , яка створює музику?(Композитор). Але  одного   його замало , щоб зазвучала музика ,  ожила треба   щоб  зійшлися разом  композитор , виконавець  і слухач.  А був час  , коли  професії  композитор  ще просто не існувало.

Вчитель: Зараз ми помандруємо і казковий , чарівний ліс. Там живуть   і розмовляють мовою співу   симпатичні лісові жителі. Зараз послухаємо чарівний спів жителів  лісу – пташок. ( Прослуховування   запису  співу пташок).

А зараз послухайте казку «Соловей і півень» , яку вам розкаже наша Королева..

Королева:В одному лісі жив собі Соловейко.  Він , як усі солов’ї  дуже гарно співав. І уявіть собі , за це на нього дуже сердились сусіди . Дятел  називав його свистуном і ледащом. Не всі ж розуміють , що  і спів  це робота. Праця солодка , але виснажлива.

Образився Соловейко і полетів  з лісу. Сів  на кущі калини  біля будинку і  заспівав . Да так солодко  , що у бджіл у вуликах  мед став ще солодший ,а господарі будинку   були  в захопленні від   його співу. Поселився Соловейко  на кущі калини і виспівував свої пісні  і вдень і вночі .

Одного разу до нього прийшов Півень і запропонував співати разом , адже він  співав  найкраще тут   поки не з’явився  Соловейко .Він погодився.І залунала пісня .   -Ку-ку-рі-ку! Ку-ку-рі-ку!

-Ф’ють-фіть-фіть! Ф’ють-фіть-фіть

Але їхній спів  нікому не  сподобався  .На щастя Півень стомився і пішов спати . А Соловейко  так гарно заспівав , що навіть  Вітерець притих і заслухався .

Ось із тих пір Соловейко співає вечорами , коли горластий Півень  лягає спати і йому не заважає.

Вчитель. Сподобалась вам казка?  А зараз ми подивимось  , як співають герої відомих нам казок .(«Колобок» . Коза-дереза»,  « Лисичка- Сестричка»  , «Ходить Гарбуз по городу»).

Вчитель: Зовсім скоро  наближається свято Святого Миколая ,  і ми розучимо і виконаємо пісню   «Ми мандруєм по землі».

 

Ось і закінчилось наше свято. Чи сподобалось вам ? Дякую за допомогу всім . А ми і надалі будемо  мандрувати в  чарівну країну Музику.

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Музичне мистецтво, Виховна робота
НУШ
Додано
25 січня 2021
Переглядів
869
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку