Конспект уроку
музичного мистецтва
для 2 класу
(до підручника Т.Є.Рубля, Т.Л.Щеглова, І.Л. Мед)
вчитель музичного мистецтва
Старокостянтинівського НВК
«Спеціалізована школа І ступеня, гімназія»
імені Героя України С.М. Бондарчука
Мороз Н.І.
Урок №19
ТЕМА :Навколосвітня подорож
Мета :
навчальна:ознайомити учнів із поняттями «сюїта» та «карнавал», із багатогранними можливостями музики;
розвивальна:розвивати вміння учнів уважно слухати музику, емоційно відгукуватися на прослухану музику.
виховна: виховувати інтерес до традицій різних країн та народів.
Музичний матеріал: К.Сен-Санс «Карнавал тварин» («Королівський марш лева», «Антилопи», «Кенгуру», «Слон», Н.Май «Україна»)
Наочні посібники: ілюстрації до даної теми, портрет композитора К.Сен-Санса
Обладнання: фонохрестоматія, музичний інструмент (фортепіано),ТЗН (ноутбук); відеозаписи музичних творів
Тип уроку: комбінований
Хід уроку:
Учні заходять до класу під музику Н.Май «Україна»
I . Організаційний момент
Перевірка готовності класу до уроку
Музичне вітання
ІІ. Мотивація навчальної діяльності
Чимало хто з нас любить подорожувати. Під час мандрівок ми отримуємо незабутні враження від унікальних місць і приємних зустрічей, дізнаємося багато цікавого і знайомимося із новими музичними ритмами.
У кожій країні є визначні місця, які стали їхніми візитівками.(перегляд ілюстрацій визначних місць)
Храм неба у Пекіні (Китай)
Блакитна мечеть у Стамбулі
Єгипетські піраміди Три брати та їх сестра Либідь (Київ)
ІІІ. Основна частина
Слухання музики
Озайомлення із поняттями «сюїта» та «карнавал»
Сюїта- музичний інструментальний твір, який складається з кількох окремих частин, об’єданих спільним задумом.
Карнавал – свято з веселими вигадками переодяганням у яскраві костюми, співаи й танцями.
Сьогодні ми познайомимося із музикою французького композитора та піаніста Каміля Сен-Санса (демонстрація портрета композитора)
Подорожуючи Європою , композитор Каміль Сен-Санс написав музичну сюїту «Карнавал тварин». Сьогодні ми послухаємо частини цього музичного твору : «Королівський марш лева», «Антилопи», «Кенгуру», «Слон».
Слухання музики К.Сен-Санс «Карнавал тварин» у відеозаписі .
Фізкультхвилинка « Alien Dance» https://youtu.be/0a7dfpihN6s
Вокально-хорова робота
Розспівування
Проплескування ритмічної вправи
Слухання пісні Н. Май «Україна»
Розучування пісні Н.Май «Україна»,(звертаю увагу на чистоту інтонування, чіткість дикції, артикуляції)
ІV. Підсумок уроку
• Що таке сюїта?
• Як називалися музичні частини із сюїти «Карнавал тварин»?
• Який настрій мають ці музичні частини?