Урок математики в 1 класі "Склад числа 8"

Про матеріал

Тема: «Порівняння чисел в межах 8.

Мета:продовжити формувати в учнів поняття про число 8, закріпити вміння утворювати попереднє та наступне число, додавати та віднімати число 1; розвивати навички самостійної роботи та самоперевірки, психологічні процеси: довільну увагу,мислення; виховувати пізнавальний інтерес та бажання прийти на допомогу.

Тип уроку: комбінований.

Обладнання: зображення геометричних фігур, числового променя; фото – слайди з зображенням героїв м/ф Фіксики, пукти платуу вигляді фото героїв, зображення цифри 8,стрічки енергії.

Перегляд файлу

Дата: 20.10.2017                               Клас: 1 – Б

Всього учнів:____

Присутніі:____

Відсутні:____

Вчитель: Каленська М.І.

 

Тема: «Порівняння чисел в межах 8.

Мета:продовжити формувати в учнів поняття про число 8,  закріпити вміння утворювати попереднє та наступне число, додавати та віднімати число 1; розвивати навички самостійної роботи та самоперевірки,  психологічні процеси: довільну увагу,мислення; виховувати пізнавальний інтерес та бажання прийти на допомогу.

 

Тип уроку: комбінований.

 

Обладнання: зображення геометричних фігур, числового променя; фото – слайди з зображенням героїв м/ф Фіксики, пукти платуу вигляді фото героїв, зображення цифри 8,стрічки енергії.

 

 

 

Хід уроку:

І. Організаційна частина.

1.Перевірка робочого місця.

2. Привітання.

ІІ. Повідомлення теми та завдань уроку, мотивація навчальної діяльності учнів.

  • Чого ви очікуєте від уроку?
  • Який у вас сьогодні настрій?
  • Я рада, що у вас такий гарний настрій, але  подивіться який настрій у всім вам відомого героя мультфільму Фіксики.
  • Хто це, впізнали? (Папус) Він засмучений, тому що розрядився і не може повернутися до своїх друзів.
  • Сьогодні ми врятуємо Папуса зарядивши його своєю енергію . Виконаємо завдання. Допоможуть нам в цьому Сімка, Нулик, Дєдус  та Мася. За кожне виконане завдання отримаємо смужку для заряда Папуса.
  • Отже,сьогодні ми продовжуємо працювати над числом вісім. Порівнюватимемо числа в межах 8 та знаходити значення виразів.

ІІІ. Контроль, корекція та актуалізація опорних знань.

  1. Завдання від Сімки.
  • Перед вами пари фігур, роздивіться їх.
  • Назвіть кожну фігуру пари.
  • Назвіть ознаки за якими поєднані фігури.
  • Скільки трикутників? (один)
  • Скільки квадратів? ( два)
  • Яких фігур більше? (квадратів)
  • Яку пару фігур можна додати, щоб продовжити закономірність? (Два круга)
  • Скільки стало фігур? (8)
  • Якою цифрою позначаємо число 8? (8)

2.Каліграфічна хвилинка.

- Відкрийте тоненькі зошити, за зразком пропишіть рядочок цифри 8. (Звернути увагу на посадку та положення зошита)

- Молодці! Ви виконали всі завдання від сімки і отримуєте зелену стрічку енергії. На цьому не зупиняємося ідемо далі.

3. Завдання від Нулика.

- Відкриваємо  великі зошити на сторінці 56 – 57. Виконуємо завдання №2.

- Запишемо числа у порядку зменшення від 8  до 1.

- обведіть число 5.

- Як утворили попереднє число? ( - 1)

- Як утворили наступне? ( +1)

- що означає – 1/+1? (Зменшити/збільшити на одиницю)

- Ви правильно відповіли на всі запитання і отримуєте  ще одну зелену стрічку. І поспішаємо далі.

4. Завдання від Дєдуса.

- Дєдус – найдоросліший та найсамостійніший серед фіксиків. Тому його завдання ви виконаєте самостійно. Виконавши завдання №3

- Знайдіть значення виразів і результат запишіть.

- Перевірте за зразком.

- І з цим завданням ви впорались та щоб отримати ще одну стрічку енергії необхідно виправити помилки Незнайка у завданні №4.

- Молодці! Стрічка ваша!

ІV. Узагальнення, систематизація та закріплення знань.

  1. Завдання від Фаєра та Масі.
  • За останню стрічку доведеться попотіти. Адже на вас чекає два непростих завдання. Виконання завдання № 5.
  • Що означають знаки на листочку?  Отже яке завдання зараз виконуватимемо?  Правильно, порівнювати числа.

( учні виконують  завдання самостійно. Фронтальна превірка.)

  • Ще трішки і ми врятуємо Папуса. Останнє завдання №6.
  • Домалюйте точки в доміно, щоб їх кількість відповідала числу в квадратику.
  • Я вітаю Вас з перемогою. Ви отримуєте останню стрічку, тим самим врятувавши Папуса.

V. Підсумки уроку. Рефлексія.

- Так як Папус весь час був непритомний, розкажіть йому, які завдання ви сьогодні виконували, щоб врятувати його.

 

 

 

 

docx
Додано
21 вересня 2018
Переглядів
795
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку