Тема: «Порівняння чисел в межах 8.
Мета:продовжити формувати в учнів поняття про число 8, закріпити вміння утворювати попереднє та наступне число, додавати та віднімати число 1; розвивати навички самостійної роботи та самоперевірки, психологічні процеси: довільну увагу,мислення; виховувати пізнавальний інтерес та бажання прийти на допомогу.
Тип уроку: комбінований.
Обладнання: зображення геометричних фігур, числового променя; фото – слайди з зображенням героїв м/ф Фіксики, пукти платуу вигляді фото героїв, зображення цифри 8,стрічки енергії.
Дата: 20.10.2017 Клас: 1 – Б
Всього учнів:____
Присутніі:____
Відсутні:____
Вчитель: Каленська М.І.
Тема: «Порівняння чисел в межах 8.
Мета:продовжити формувати в учнів поняття про число 8, закріпити вміння утворювати попереднє та наступне число, додавати та віднімати число 1; розвивати навички самостійної роботи та самоперевірки, психологічні процеси: довільну увагу,мислення; виховувати пізнавальний інтерес та бажання прийти на допомогу.
Тип уроку: комбінований.
Обладнання: зображення геометричних фігур, числового променя; фото – слайди з зображенням героїв м/ф Фіксики, пукти платуу вигляді фото героїв, зображення цифри 8,стрічки енергії.
Хід уроку:
І. Організаційна частина.
1.Перевірка робочого місця.
2. Привітання.
ІІ. Повідомлення теми та завдань уроку, мотивація навчальної діяльності учнів.
ІІІ. Контроль, корекція та актуалізація опорних знань.
2.Каліграфічна хвилинка.
- Відкрийте тоненькі зошити, за зразком пропишіть рядочок цифри 8. (Звернути увагу на посадку та положення зошита)
- Молодці! Ви виконали всі завдання від сімки і отримуєте зелену стрічку енергії. На цьому не зупиняємося ідемо далі.
3. Завдання від Нулика.
- Відкриваємо великі зошити на сторінці 56 – 57. Виконуємо завдання №2.
- Запишемо числа у порядку зменшення від 8 до 1.
- обведіть число 5.
- Як утворили попереднє число? ( - 1)
- Як утворили наступне? ( +1)
- що означає – 1/+1? (Зменшити/збільшити на одиницю)
- Ви правильно відповіли на всі запитання і отримуєте ще одну зелену стрічку. І поспішаємо далі.
4. Завдання від Дєдуса.
- Дєдус – найдоросліший та найсамостійніший серед фіксиків. Тому його завдання ви виконаєте самостійно. Виконавши завдання №3
- Знайдіть значення виразів і результат запишіть.
- Перевірте за зразком.
- І з цим завданням ви впорались та щоб отримати ще одну стрічку енергії необхідно виправити помилки Незнайка у завданні №4.
- Молодці! Стрічка ваша!
ІV. Узагальнення, систематизація та закріплення знань.
( учні виконують завдання самостійно. Фронтальна превірка.)
V. Підсумки уроку. Рефлексія.
- Так як Папус весь час був непритомний, розкажіть йому, які завдання ви сьогодні виконували, щоб врятувати його.