конспект уроку+презентація з математики для 4-го класу на тему: "Поняття про швидкість.Задачі на знаходження швидкості руху"

Про матеріал

Урок математики в 4 класі на тему "Поняття про швидкість. Задачі на знаходження швидкості руху" розроблений до підручника Математика М.В.Богданович, Г.П.Лишенко (Видавництво "Генеза" 2016) знайомить учнів з поняттям "швидкість руху",простими і складеними задачами на знаходження швидкості.До уроку додається презентація.


Зміст слайдів
Номер слайду 1

4 клас. Вересюк Ольга Ростиславівна. Долинівська філія. Гайворонського НВО№1“ЗШ І-ІІІ ступенів”

Номер слайду 2

Ось і дзвоник пролунав,До навчання час настав. Діти, встаньте всі рівненько,Спинки виправте гарненько,Настрій на урок взяли,Працювати почали,Бо урок у нас незвичний,Чарівний,математичний!

Номер слайду 3

Вправа“Долоньки”

Номер слайду 4

Із собою на урок ми маємо взяти: Хороший настрій, повагу, людяність, вихованість,чуйність, любов до природи, доброту. Фірма «Знання»

Номер слайду 5

Девіз уроку. Якщо хочеш досягнути У житті вершин,Математику збагнути. Мусиш до глибин!

Номер слайду 6

- На уроці я дізнаюся... - На уроці я навчуся....- На уроці я умітиму.... - На уроці я пригадаю…«Незакінчене речення»

Номер слайду 7

13 грудня Класна робота

Номер слайду 8

Зошит швидко розгортаю, Ручку правильно тримаю, За осанкою слідкую, Часу даром не марную. Дані числа 7 143, 4 320, 530, 55 700, 249 111 записати:1 варіант в порядку зростання:2 варіант в порядку спадання: Каліграфічна хвилинка

Номер слайду 9

1 варіант в порядку зростання:І-в 530, 4 320, 7 143, 55 700, 249 111. 2 варіант в порядку спадання:ІІ- в 249 111, 55 700, 7 143, 4 320, 530. Перевірка

Номер слайду 10

Математичний диктант *Число 754 збільште у 1 000 разів.*Знайдіть 1/10 від числа 87 000* Знайдіть різницю чисел 7200 і 50. * Обчислити: 1кг – 300г, 1м – 40см. *Запиши у сантиметрах: 8м. Запишіть тільки відповіді.*Скільки метрів у 7 км?

Номер слайду 11

Математичний диктант7 ООО м, 754 000, 8 700, 7 150, 700 г, 60 см, 800 см. Перевірка

Номер слайду 12

Зупинка «Розминка»{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A} 8 000 600 6090 00023 00041 000+7 000{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}1 50020001 2005 20011 000900- 300 12 грн 70 к – 8 грн.7 к5 діб 4 год – 8 год

Номер слайду 13

Зупинка «Місто Відкриття» «Мозковий штурм» Йде з села до села, з міста до міста, а з місця і кроку не ступить. Що не повернеш назад?Долає шлях вона за певний час,То змагаючись з будь-ким із нас,То вітер обганяючи, то хмарку здоганяючи.Є вона і в кожного із нас,1 в машини, літака чи черв'яка,У ракети, пароплава,А також і в жука. Час. Швидкість. Шлях

Номер слайду 14

Поняття про швидкість. Задачі на знаходження швидкості руху. ТЕМА УРОКУ

Номер слайду 15

Робота з підручником. Вправа №490 Самостійна робота

Номер слайду 16

Зупинка Таємниці знань!Продовжіть речення. Щоб знайти швидкість, потрібно знати …, яку об’єкт руху проїде та … , скільки він буде у дорозі . Щоб знайти швидкість, треба …Швидкість визначають за формулою …

Номер слайду 17

Бери та користуйся!Для того, щоб знайти швидкість, треба відстань поділити на час. V = S : t. Запам'ятайте. V- швидкість. S-відстаньt- час

Номер слайду 18

Зупинка « Фізкультхвилинка »

Номер слайду 19

Швидкість вимірюють в різних одиницях. Наприклад: 3м/с, 10м/хв.,8м/год., 6км/с, 5км/хв., 120км/год. Запам'ятайте!З поняттям швидкості ми зустрічаємося часто: «тролейбус рухався повільно», «літак рухався з надзвуковою швидкістю», «друга космічна швидкість», «швидкість променя світла» !

Номер слайду 20

: Пояснити, як розумієте подані вирази: *Швидкість пішохода 5 км/год.*Літак летів зі швидкістю 1 200км/год.*Швидкість космічного корабля 7 200м/с.

Номер слайду 21

Робота з таблицеюробота в парах. Вправа № 492с.79 підручника

Номер слайду 22

t - 2 год. S – 180 км. V = ? км/годt - 3 год. S – 1500 км. V = ? км/год. S – 28 кмt - 2 год. V = ? км/год. V = S : t. Швидкість рухуppt_x

Номер слайду 23

Зупинка «Допитливих» «В світі цікавого» (за даними Книги Рекордів Гіннесса) Сапсан-320 км/год. Стриж - 170 км/год.

Номер слайду 24

Африканський гепард- 110км/год Меч – риба -100  км/год

Номер слайду 25

Равлик 5 м/год. Лінивець 2 м/хв Хамелеон

Номер слайду 26

Зупинка «Математичних умінь»робота в парах. Робота з підручником Задача № 493 с.79 за поданим планом. План розв'язання. Чому дорівнює швидкість велосипедиста?Чому дорівнює швидкість мотоцикліста?На скільки швидкість мотоцикліста більша за швидкість велосипедиста?

Номер слайду 27

Перевіряємо!1). Чому дорівнює швидкість велосипедиста? 72:6=12(км/год)2). Чому дорівнює швидкість мотоцикліста? 100:2=50(км/год)3). На скільки швидкість мотоцикліста більша за швидкість велосипедиста? 50-12=38(км/год)Відповідь: на 38 км/год швидкість мотоцикліста більше швидкості велосипедиста. 

Номер слайду 28

Самостійна робота Задача №494

Номер слайду 29

Перевіряємо!1). Яку відстань пробіг хлопчик туди і назад? 400+400= 800(м) або 400∙2=800(м)2). З якою швидкістю біг хлопчик? 800:4 = 200 (м/хв)Відповідь:200 м/хв швидкість хлопчика. Вираз: (400+400):4=200(м) або 400∙2:4=200(м)

Номер слайду 30

Зупинка Підсумкова. Я познайомився з поняттям…Швидкість можна знайти…Швидкість вимірюється…Я дізнався…Я навчився…Математика уступає свої фортеці тільки кмітливим і сміливим. А. П. Конфорович

Номер слайду 31

Домашнє завдання. Високий рівень Задача із життя – політ птахів. Задача № 498 Достатній та середній рівень Задача № 499

Номер слайду 32

Номер слайду 33

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Куліш Ірина Олексіївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Шумук Тетяна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
Додано
30 грудня 2017
Переглядів
16961
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку