До розіграшу
залишилось:
14 днів
Конкурс розробок «Вчительська десятка»
Розробки додавай – подарунки вигравай!

конспект уроку+презентація з математики для 4-го класу на тему: "Поняття про швидкість.Задачі на знаходження швидкості руху"

Про матеріал

Урок математики в 4 класі на тему "Поняття про швидкість. Задачі на знаходження швидкості руху" розроблений до підручника Математика М.В.Богданович, Г.П.Лишенко (Видавництво "Генеза" 2016) знайомить учнів з поняттям "швидкість руху",простими і складеними задачами на знаходження швидкості.До уроку додається презентація.


Зміст слайдів
Номер слайду 1

4 клас. Вересюк Ольга Ростиславівна. Долинівська філія. Гайворонського НВО№1“ЗШ І-ІІІ ступенів”

Номер слайду 2

Ось і дзвоник пролунав,До навчання час настав. Діти, встаньте всі рівненько,Спинки виправте гарненько,Настрій на урок взяли,Працювати почали,Бо урок у нас незвичний,Чарівний,математичний!

Номер слайду 3

Вправа“Долоньки”

Номер слайду 4

Із собою на урок ми маємо взяти: Хороший настрій, повагу, людяність, вихованість,чуйність, любов до природи, доброту. Фірма «Знання»

Номер слайду 5

Девіз уроку. Якщо хочеш досягнути У житті вершин,Математику збагнути. Мусиш до глибин!

Номер слайду 6

- На уроці я дізнаюся... - На уроці я навчуся....- На уроці я умітиму.... - На уроці я пригадаю…«Незакінчене речення»

Номер слайду 7

13 грудня Класна робота

Номер слайду 8

Зошит швидко розгортаю, Ручку правильно тримаю, За осанкою слідкую, Часу даром не марную. Дані числа 7 143, 4 320, 530, 55 700, 249 111 записати:1 варіант в порядку зростання:2 варіант в порядку спадання: Каліграфічна хвилинка

Номер слайду 9

1 варіант в порядку зростання:І-в 530, 4 320, 7 143, 55 700, 249 111. 2 варіант в порядку спадання:ІІ- в 249 111, 55 700, 7 143, 4 320, 530. Перевірка

Номер слайду 10

Математичний диктант *Число 754 збільште у 1 000 разів.*Знайдіть 1/10 від числа 87 000* Знайдіть різницю чисел 7200 і 50. * Обчислити: 1кг – 300г, 1м – 40см. *Запиши у сантиметрах: 8м. Запишіть тільки відповіді.*Скільки метрів у 7 км?

Номер слайду 11

Математичний диктант7 ООО м, 754 000, 8 700, 7 150, 700 г, 60 см, 800 см. Перевірка

Номер слайду 12

Зупинка «Розминка»{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A} 8 000 600 6090 00023 00041 000+7 000{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}1 50020001 2005 20011 000900- 300 12 грн 70 к – 8 грн.7 к5 діб 4 год – 8 год

Номер слайду 13

Зупинка «Місто Відкриття» «Мозковий штурм» Йде з села до села, з міста до міста, а з місця і кроку не ступить. Що не повернеш назад?Долає шлях вона за певний час,То змагаючись з будь-ким із нас,То вітер обганяючи, то хмарку здоганяючи.Є вона і в кожного із нас,1 в машини, літака чи черв'яка,У ракети, пароплава,А також і в жука. Час. Швидкість. Шлях

Номер слайду 14

Поняття про швидкість. Задачі на знаходження швидкості руху. ТЕМА УРОКУ

Номер слайду 15

Робота з підручником. Вправа №490 Самостійна робота

Номер слайду 16

Зупинка Таємниці знань!Продовжіть речення. Щоб знайти швидкість, потрібно знати …, яку об’єкт руху проїде та … , скільки він буде у дорозі . Щоб знайти швидкість, треба …Швидкість визначають за формулою …

Номер слайду 17

Бери та користуйся!Для того, щоб знайти швидкість, треба відстань поділити на час. V = S : t. Запам'ятайте. V- швидкість. S-відстаньt- час

Номер слайду 18

Зупинка « Фізкультхвилинка »

Номер слайду 19

Швидкість вимірюють в різних одиницях. Наприклад: 3м/с, 10м/хв.,8м/год., 6км/с, 5км/хв., 120км/год. Запам'ятайте!З поняттям швидкості ми зустрічаємося часто: «тролейбус рухався повільно», «літак рухався з надзвуковою швидкістю», «друга космічна швидкість», «швидкість променя світла» !

Номер слайду 20

: Пояснити, як розумієте подані вирази: *Швидкість пішохода 5 км/год.*Літак летів зі швидкістю 1 200км/год.*Швидкість космічного корабля 7 200м/с.

Номер слайду 21

Робота з таблицеюробота в парах. Вправа № 492с.79 підручника

Номер слайду 22

t - 2 год. S – 180 км. V = ? км/годt - 3 год. S – 1500 км. V = ? км/год. S – 28 кмt - 2 год. V = ? км/год. V = S : t. Швидкість рухуppt_x

Номер слайду 23

Зупинка «Допитливих» «В світі цікавого» (за даними Книги Рекордів Гіннесса) Сапсан-320 км/год. Стриж - 170 км/год.

Номер слайду 24

Африканський гепард- 110км/год Меч – риба -100  км/год

Номер слайду 25

Равлик 5 м/год. Лінивець 2 м/хв Хамелеон

Номер слайду 26

Зупинка «Математичних умінь»робота в парах. Робота з підручником Задача № 493 с.79 за поданим планом. План розв'язання. Чому дорівнює швидкість велосипедиста?Чому дорівнює швидкість мотоцикліста?На скільки швидкість мотоцикліста більша за швидкість велосипедиста?

Номер слайду 27

Перевіряємо!1). Чому дорівнює швидкість велосипедиста? 72:6=12(км/год)2). Чому дорівнює швидкість мотоцикліста? 100:2=50(км/год)3). На скільки швидкість мотоцикліста більша за швидкість велосипедиста? 50-12=38(км/год)Відповідь: на 38 км/год швидкість мотоцикліста більше швидкості велосипедиста. 

Номер слайду 28

Самостійна робота Задача №494

Номер слайду 29

Перевіряємо!1). Яку відстань пробіг хлопчик туди і назад? 400+400= 800(м) або 400∙2=800(м)2). З якою швидкістю біг хлопчик? 800:4 = 200 (м/хв)Відповідь:200 м/хв швидкість хлопчика. Вираз: (400+400):4=200(м) або 400∙2:4=200(м)

Номер слайду 30

Зупинка Підсумкова. Я познайомився з поняттям…Швидкість можна знайти…Швидкість вимірюється…Я дізнався…Я навчився…Математика уступає свої фортеці тільки кмітливим і сміливим. А. П. Конфорович

Номер слайду 31

Домашнє завдання. Високий рівень Задача із життя – політ птахів. Задача № 498 Достатній та середній рівень Задача № 499

Номер слайду 32

Номер слайду 33

Станьте першим, хто оцінить розробку

Щоб залишити свій відгук, необхідно зареєструватись.

Дякуємо! Ми будемо тримати Вас в курсі!
pptx
Додано
30 грудня 2017
Переглядів
1561
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку