Урок математики в 6 класі «Розв’язування рівнянь і задач на використання поняття і властивостей пропорції»

Про матеріал

Урок на вдосконалити вмінь учнів використовувати поняття і властивості пропорції для розв'язування рівнянь і задач. Містить власне конспект уроку та файл з компютерною презентацією для показу задач за малюнками учням

Зміст архіву
Перегляд файлу

 

 

Урок математики у 6 класі

 

«Розв’язування рівнянь і задач

на використання поняття і

властивостей пропорції»

 

 

 

 

 

 

 

 

Часницька Н.О.

Будівельнівський НВК

 

 

 

 

2018 рік


Тема: Розв’язування рівнянь і задач на використання поняття і властивостей пропорції

 

Мета: удосконалити вміння учнів використовувати поняття і властивості пропорції для розв’язування рівнянь і задач; розвивати навички обчислення, логічне мислення, уважність; розвивати культуру спілкування, культуру письма, старанність.

 

Тип: вдосконалення вмінь і навичок

 

Обладнання: картки-завдання, комп’ютерна презентація

 

Хід уроку

 

І. Організаційний етап

ІІ. Перевірка домашнього завдання

 

ІІІ. Актуалізація

1. Перевірка знання теоретичних питань (метод «сніжна куля»)

2. Самостійна робота учнів з подальшою перевіркою (картки)

а) Обчисліть периметр квадрата зі стороною 5 см.

б) Скільки хлібин можна придбати на 24 грн., якщо одна хлібина коштує 3 грн.?

в) Яку відстань пройде Незнайко за 3 год зі швидкістю руху 6 км/год?

 

IV. Розв’язування завдань

1. Розв’язування задач (комп’ютерна презентація)

Скласти і розв’язати задачу

 

а) Мама купила 5 кг апельсинів заплативши за них 35 грн. Скільки можна було б купити апельсинів за тією ж ціною на 63 грн.?

б) Щоб зварити варення, мамі необхідно взяти 3 частини води, 6 частин цукру і 9 частин ягід. Скільки ягід треба зібрати Данилкові, щоб мама змогла зварити 9 кг варення?

в) Серед двох шкіл було розподілено новорічні подарунки в кількості 1400 штук. Першій школі дісталося 3 частини подарунків, другій школі 4 частини. Скільки подарунків отримала кожна школа?

2. Розвязування рівнянь

а)

б)

в)

г)

3. Задача високого рівня

У шкільній їдальні у понеділок учні з’їли обіди на 110 грн., а у вівторок – на 150 грн. Скільки обідів було замовлено у понеділок і скільки у вівторок, якщо у вівторок було замовлено на 8 обідів більше, ніж у понеділок?

 

V. Підведення підсумків уроку

VІ. Визначення домашнього завдання

1) Повторити теоретичні відомості

2) Скласти три задачі різного типу на застосування поняття і властивостей пропорції та одну з них розв’язати

 

 

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Задача 1

Номер слайду 2

9 кг Задача 1

Номер слайду 3

Ягоди 9 част. Цукор 6 част. Вода 3 част. Варення ЯГОДИ ? кг Задача 2 ВАРЕННЯ 9 кг

Номер слайду 4

Ягоди 9 част. Цукор 6 част. Вода 3 част. Варення ЯГОДИ ? кг 4,5 кг Задача 2 ВАРЕННЯ 9 кг

Номер слайду 5

Новорічні подарунки 1400 штук Школа № 1 3 частини ? подарунків Школа № 2 4 частини ? подарунків Задача 3

Номер слайду 6

Новорічні подарунки 1400 штук Школа № 1 3 частини 600 подарунків Школа № 2 4 частини 800 подарунків Задача 3

zip
Додано
26 березня 2018
Переглядів
889
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку