Урок математики в 6 класі з теми "Множення звичайних дробів"

Про матеріал
- Вивчити правило множення звичайних дробів; - Повторити правило перетворення мішаного числа в неправильний дріб; - Повторити правило перетворення неправильного дробу в мішане число;
Перегляд файлу

Тема : «МНОЖЕННЯ ЗВИЧАЙНИХ ДРОБІВ»

Мета уроку: вивчити і зрозуміти правило знаходження добутку звичайних дробів; виробити вміння виконувати множення дробів і розв’язувати завдання, що передбачають множення звичайних дробів.

Завдання уроку:

- Вивчити  правило множення звичайних дробів;                                                                                                                                                          - Повторити правило перетворення мішаного числа  в неправильний дріб;                                                                                                                - Повторити правило перетворення неправильного дробу в мішане число;                                                                                                                   - Вивчити правило множення мішаних чисел;                                                                                                                                                     - Сформулювати алгоритм множення мішаних чисел;                                                                                                                               - Навчитися множити мішані числа.

- Навчитись множити  натуральне число  на звичайний  дріб

Тип уроку: засвоєння нових знань.

     (римський політичний діяч, філософ, вчений)

Перебіг  уроку

І. Актуалізація опорних знань

  • Інтерактивна вправа «Килимок вражень»

   Учні замальовують в зошит смайлик відповідного настрою на початок уроку.

 

 

 

Учитель: Діти, сьогодні ми продовжуємо вивчати дуже важливий розділ математики 6 класу «Звичайні дроби». Тож, пригадаємо, що ми знаємо вже про звичайні дроби.

  1. Як називають вираз   ?
  2. Серед дробів: вибрати правильні, неправильні, мішані.
  3. Скоротити дроби: ;
  4. На дошці 2 учні виконують завдання з домашньої роботи:

а) №315(4)

 

б)№318(2)

 

  1. А як обчислити площу прямокутника за його вимірами довжиною а та шириною в?

 

 

  1. (Мотивація)! Розв’яжемо задачу. Знайти площу прямокутника сторони якого ?

 

ІІ. Формування нових знань

Пригадаємо! Множення десяткових дробів: 0,5 · 0,7 =

 

 

 

 

 

Правило! Щоб помножити звичайний дріб на звичайний, потрібно перемножити чисельники і записати у чисельник, а потім перемножити знаменники і записати у знаменник.

  • Якщо в добутку неправильний дріб-виділити цілу частину!
  • Якщо в добутку дріб скоротний - скоротити!
  • (повернемося до задачі про S прямокутника і розв’яжемо)!

ІІІ. Формування навчальних компетенцій учнів

  1. За підручником   328(5, 8- пояснити);

виконати 7, 6 (робота в парах)

C:\Users\User\Desktop\Снимок.PNG

  1. Фізкультхвилинка

Щось не хочеться сидіти,

Треба трохи відпочити. (Встати і вийти із-за парт).

Руки вгору, руки вниз,

На сусіда подивись.

Руки вгору, руки в боки

І зроби чотири кроки. (Марширувати на місці).

Вище руки підніміть (Підняти руки,стати на носочки).

І спокійно опустіть.

  1. C:\Users\User\Desktop\Снимок.PNG

 

 

 

 

 

 

(3, 8 – пояснити;  2 , 4, 6 – виконати самостійно)

 

ІV. Домашнє завдання

§11, запитання 1,2. №№329; 331.

 

V. Підсумок уроку

  • Що ж ми навчилися сьогодні на уроці?
  • Обчислити:

Множення звичайних дробів | Математика

 

 

 

 

 

  • Чи досягли поставленої мети?
  • І знову «Килимок вражень». То ж, який смайлик зараз відповідає вашому настрою?
  • Дякую вам діти за урок! Ви молодці. Були активні, дружні, працювали старанно. Я дуже вами задоволена. Хто бажає отримати оцінку в щоденник – на перерві.

1

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Zaharchuk Ludmila
    ХОРОША РОБОТА . ДЯКУЮ!
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
21 жовтня 2021
Переглядів
3885
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку