Тема : «МНОЖЕННЯ ЗВИЧАЙНИХ ДРОБІВ»
Мета уроку: вивчити і зрозуміти правило знаходження добутку звичайних дробів; виробити вміння виконувати множення дробів і розв’язувати завдання, що передбачають множення звичайних дробів.
Завдання уроку:
- Вивчити правило множення звичайних дробів; - Повторити правило перетворення мішаного числа в неправильний дріб; - Повторити правило перетворення неправильного дробу в мішане число; - Вивчити правило множення мішаних чисел; - Сформулювати алгоритм множення мішаних чисел; - Навчитися множити мішані числа.
- Навчитись множити натуральне число на звичайний дріб
Тип уроку: засвоєння нових знань.
(римський політичний діяч, філософ, вчений)
Перебіг уроку
І. Актуалізація опорних знань
Учні замальовують в зошит смайлик відповідного настрою на початок уроку.
Учитель: Діти, сьогодні ми продовжуємо вивчати дуже важливий розділ математики 6 класу «Звичайні дроби». Тож, пригадаємо, що ми знаємо вже про звичайні дроби.
а) №315(4)
б)№318(2)
ІІ. Формування нових знань
Пригадаємо! Множення десяткових дробів: 0,5 · 0,7 =
Правило! Щоб помножити звичайний дріб на звичайний, потрібно перемножити чисельники і записати у чисельник, а потім перемножити знаменники і записати у знаменник.
ІІІ. Формування навчальних компетенцій учнів
виконати 7, 6 (робота в парах)
Щось не хочеться сидіти,
Треба трохи відпочити. (Встати і вийти із-за парт).
Руки вгору, руки вниз,
На сусіда подивись.
Руки вгору, руки в боки
І зроби чотири кроки. (Марширувати на місці).
Вище руки підніміть (Підняти руки,стати на носочки).
І спокійно опустіть.
(3, 8 – пояснити; 2 , 4, 6 – виконати самостійно)
ІV. Домашнє завдання
§11, запитання 1,2. №№329; 331.
V. Підсумок уроку
1