6 клас. Математика. Додатні і від'ємні числа

Про матеріал
Мета уроку сформувати уявлення про від'ємне число,додатне число, а також виробити вміння відрізняти ці види чисел.
Перегляд файлу

Урок. Тема «Додатні та від’ємні числа. »

Мета уроку: сформувати поняття додатного числа, від’ємного числа; сформувати вміння читати та  записувати додатні та від’ємні числа, наводити приклади додатних та від’ємних чисел; формувати вміння грамотно формулювати власні думки; розвивати математичне мовлення.

Очікувані результати: учні повинні розуміти поняття додатного та від’ємного числа, вмити записувати додатні та від’ємні числа.

Основні поняття: додатні та від’ємні числа.

Обладнання: підручник, роздавальні матеріали, таблиця.

ХІД УРОКУ

І. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ ЕТАП

ІІ. ПЕРЕВІРКА ДОМАШНЬОГО ЗАВДАННЯ

ІІІ. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ

Фронтальне опитування

  1. Які числа називають натуральними?
  2. Укажіть найменше та найбільше натуральні числа.
  3. Які числа, крім натуральних, ви знаєте?
  4. Розв’яжіть рівняння:

7х=56;                               7х=4,2                             5х=1                          9х=0

  1. 1 кг печива коштує 43 грн. Чи може бути виражена натуральним числом вартість (у гривнях) 600 г цього печива? 200 г ?

ІV. ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ

План вивчення теми

  1. Приклади, які переконують у необхідності використовувати від’ємні числа
  2. Додатні та від’ємні числа. Число 0.
  3. Позначення додатних та від’ємних чисел.
  4. Які числа називають від’ємними? Додатними?

V. ЗАСВОЄННЯ НОВИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ

1. Робота за підручником (п.21)

Усно № 920, №921, №9221

Письмово №927,№929

2. Додаткові завдання

1) Якщо у Максима є 33 грн, то будемо говорити, що він має +33 грн, а якщо він заборгував 33 грн, то будемо говорити, що він має -33 грн. Скільки грошей (у гривнях) має Сашко, якщо:

а) у нього є 12 грн, 6 грн, 8 грн 50 коп, 7 грн 10 коп;

б) він заборгував 3 грн, 5 грн 50 коп, 13 грн 60 коп;

в) він заборгував 6 грн, а йому віддали 13 грн:

г) у нього є 16 грн, а він заборгував 20 грн?

2) Білка вилізла з дупла і бігає вздовж стовбура дерева вгору та вниз. Якщо білка піднімається вгору, то її місце знаходження відносно дупла позначається додатним числом, а якщо спускається вниз – від’ємним числом.

Яким буде місце знаходження білки, якщо вона:

а) підніметься вгору на 60 см від дупла;

б) спуститься вниз на 30 см від дупла;

в) спочатку підніметься на 70 см від дупла, а потім спуститься вниз на 90 см;

г) спочатку спуститься вниз на 50 см від дупла, а потім підніметься вгору на 1 м;

д) спочатку спуститься вниз на 20 см, а потім – ще на 40 см?

VІ. ПІДСУМКИ УРОКУ

  1. Фронтальна бесіда. Що називають додатним числом, від’ємним числом?
  2. Виконання тестових завдань

Обведіть кружечком букву, яка, на вашу думку, відповідає правильній відповіді.

Варіант 1

  1. Яке з наведених чисел є від’ємним?

               А

               Б

              В

              Г

            5,6

             0

            -34

            27

  1. Скільки з поміж чисел -7; 0,8; 21; 0; -0,76 додатних?

              А

              Б

             В

              Г

           одне

           два

           три

         чотири

Варіант 2

  1. Яке з наведених чисел є додатним?

             А

             Б

            В

            Г

         -8,6

            3,4

           0

           -28

  1. Скільки з поміж чисел -2,4; -4,3; 9; 0; -54 від’ємних?

             А

             Б

            В

            Г

         одне

           два

           три

         чотири

 

VІ. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

Завдання за підручником : п.21 № 930, №933

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
4.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.7
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Самікова Ірина Олександрівна
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
22 жовтня 2021
Переглядів
776
Оцінка розробки
4.7 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку