Завдання 1. Господар вирішив зв'язати овочі кожного виду в пучки. Розглянь кожний рисунок і з'ясуй, по скільки овочів можна узяти, щоб в отриманих пучках їх було порівну. Морква: - всього 10- 2 пучки по 5 морквин:10 : 5 = 2 ( п.)- 5 пучків по 2 морквини:10 : 2 = 5(п.) Склади відповідні рівності.
Перевірка:24 • 3 = 24 + 24 + 24 = 728 • 6 = 8 + 8 + 8 + 8 + 8 + 8 = 489 • 7 = 9 + 9 + 9 + 9 + 9 + 9 + 9 = 6318 • 2 = 18 + 18 = 3651 : 17 = 51 - 17 - 17 - 17 = 390 : 15 = 90 - 15 - 15 - 15 - 15 - 15 - 15 = 663 : 7 = 63 - 7 - 7 - 7 - 7 - 7 - 7 - 7 - 7 - 7 = 972 : 8 = 72 - 8 - 8 - 8 - 8 - 8 - 8 - 8 - 8 - 8 = 9
Мета: узагальнити й систематизувати математичні структури складених задач на знаходження частки; вдосконалювати вміння розв’язувати складені задачі; актуалізувати обчислювальні навички додавання і віднімання двоцифрових чисел із переходом через розряд, (ділення на рівні частини), що містять просту задачу на знаходження суми (різниці), шляхом зіставлення задач. Урок математики з учнями 3 – А класу за Програмою НУШ. Тема. «Досліджуєм задачі на знаходження частки ».