Урок математики з учнями 3 – А класу за Програмою НУШ. Тема. «Досліджуєм задачі на знаходження частки ».

Про матеріал
Урок математики з учнями 3 – А класу за Програмою НУШ. Тема. «Досліджуєм задачі на знаходження частки ». Мета: узагальнити й систематизувати математичні структури складених задач на знаходження частки; вдосконалювати вміння розв’язувати складені задачі; актуалізувати обчислювальні навички додавання і віднімання двоцифрових чисел із переходом через розряд, (ділення на рівні частини), що містять просту задачу на знаходження суми (різниці), шляхом зіставлення задач.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Вельможко Людмила Петрівна Вчитель початкових класів , м, Дніпро, КЗО “ СЗШ № 97 імені П. І. Шкідченка» ДМРТема уроку. «Досліджуємо задачі на знаходження частки ». Урок математики з учнями 3 – А класу за Програмою НУШ.

Номер слайду 2

1, 2, 3, 4, 5 —Хочемо усе на світі знать!День турботливо почнеться,Все навколо усміхнеться!r

Номер слайду 3

Ми полинем у світи. Мандруватимем завзято,Юний друже, я і ти. У поході будь уважним,Добре думай, не спіши!Знай, що вчитись завжди важко,Легше буде у житті ! 

Номер слайду 4

Математика – наука. Точна і серйозна.І прожить без неї нам. Навіть дня не можна.

Номер слайду 5

Щоб добре все знати, Ми будемо міркувати, А також рахувати, Задачі вирішувати. Свій розум розвивати.

Номер слайду 6

Номер слайду 7

ЩОДЕННІ НОВИНИПрийшов час тему уроку вам назвати ...

Номер слайду 8

ЩОДЕННІ НОВИНИТема. «Досліджуєм задачі на знаходження частки ». ( ст. 48 - 49 )

Номер слайду 9

5 жовтня 2 6 94 . . . Класна робота. Каліграфічна хвилинка

Номер слайду 10

Каліграфічна хвилинка

Номер слайду 11

Номер слайду 12

Математичний диктант5 жовтня 26 94 Класна робота. Каліграфічна хвилинка

Номер слайду 13

Конкурс повітряних зміїв

Номер слайду 14

Дівчата:(80 - 9 : 9 • 5 - 7 • 4) – -(16 : 8 • 9 : 6 + 27)- 6 :6= = ?Хлопці:(60 - 7 • 4) : 8 • 9 : 6 • 5 – - (64 : 8 + 6 • 2) = ?

Номер слайду 15

Хлопці :             47                                 30(80 - 9 : 9 • 5 - 7 • 4)- (16 : 8 • 9 :6+ + 27) - 6 : 6 = 17 Перевірка : Дівчата: ( 60 - 7 • 4) : 8 • 9 : 6 • 5 - - (6 4 : 8 + 6 • 2) = 10

Номер слайду 16

Завдання 1. Господар вирішив зв'язати овочі кожного виду в пучки. Розглянь кожний рисунок і з'ясуй, по скільки овочів можна узяти, щоб в отриманих пучках їх було порівну. Морква: - всього 10- 2 пучки по 5 морквин:10 : 5 = 2 ( п.)- 5 пучків по 2 морквини:10 : 2 = 5(п.) Склади відповідні рівності.

Номер слайду 17

Частник: - 12 гол. - 6 пучків по 2 головки;12 : 2 = 6 (п.)- 4 пучки по 3 головок;12 : 3 = 4 (п.)- 3 пучки по 4 головки;12 : 4 = 3 (п.)- 2 пучків по 6 головок;12 : 6 = 2 (п.)

Номер слайду 18

Гра - руханка енейджайдер

Номер слайду 19

У господині в кошиках 36 овочів: 12 помідорів, а решта - огірки. Огірки вона поклала в банки, по 8 штук у кожну. Скільки банок з огірками отримала господиня?Завдання 2. Добери до задачі короткий запис і схему. Розв'яжи задачу.

Номер слайду 20

Задача 1             П. - 12 шт. 36 шт. {             Ог. - ?, розд. по 8 шт. - ? Розв’язання 1) 36 - 12 = 24 (шт.) - всього огірків 2) 24 : 8 = 3 (б.) Відповідь: господиня отримала 3 банки з огірками.

Номер слайду 21

Уважно схему цю розглянь,Склади задачу без вагань. Потім її розв’яжи,З простої складену зроби.

Номер слайду 22

Зміни текст задачі так, щоб їй відповідали інші короткий запис і схема. Як ця зміна вплине на розв'язання? Розв’яжи одержану задачу. Який зв'язок між задачами?

Номер слайду 23

Задача 2 У господині 36 овочів: 12 помідорів, а решта - огірки. Огірки вона поклала в 3 бан-ки. Скільки огірків в одній банці?

Номер слайду 24

    Задача 2 П. - 12 шт.36 шт. {            Ог. - ?, розд. на 3 б. поровну - ? Розв’язання 1) 36 - 12 = 24 (шт.) - всього огірків;2) 24 : 3 = 8 (ог.)Відповідь: господиня в одну банку поклала по 8 огірків. Зміна в умові задачі не вплине на розв'язання.

Номер слайду 25

Завдання 3. Заміни дію множення дією додавання, дію ділення - дією віднімання і знайди значення виразів. 24 • 3  9 • 7  51 : 17   63 : 7 8 • 6  18 • 2  90 : 15  72 : 8

Номер слайду 26

Перевірка:24 • 3 = 24 + 24 + 24 = 728 • 6 = 8 + 8 + 8 + 8 + 8 + 8 = 489 • 7 = 9 + 9 + 9 + 9 + 9 + 9 + 9 = 6318 • 2 = 18 + 18 = 3651 : 17 = 51 - 17 - 17 - 17 = 390 : 15 = 90 - 15 - 15 - 15 - 15 - 15 - 15 = 663 : 7 = 63 - 7 - 7 - 7 - 7 - 7 - 7 - 7 - 7 - 7 = 972 : 8 = 72 - 8 - 8 - 8 - 8 - 8 - 8 - 8 - 8 - 8 = 9

Номер слайду 27

Завдання 4. Знайди значення виразу зі змінною (х + х) : 3, якщо х = 6; х = 9. Запиши розв'язання, скориставшись підказкою. (х + х) : 3, якщо х = 6, то (х + х) : 3 = (6 + 6) : 3 = ...(х + х) : 3, якщо х = 9, то(х + х) : 3 = (9 + 9 ) : 3 = ...

Номер слайду 28

Гімнастика для очей,

Номер слайду 29

Завдання 5. Порівняй вирази.26 + 26 ? 54 + 750 + 22 ? 63 - 877 + 15 ? 72 + 1850 - 17 ? 45 - 20 Перевірка: 26 + 26 <  54 + 7 52 < 61 50 + 22 > 63 - 8

Номер слайду 30

77 + 15 > 72 + 18 50 - 17 > 42 - 20 Завдання 6. Склади план виконання завдання, де треба дізнатися, периметр якого многокутника більший і на скільки.

Номер слайду 31

Номер слайду 32

План1. Дізнатися периметр прямокутника KPOT.2. Знайти периметр трикутника NDA.3. Порівняти периметри прямокутника KPOT та трикутника NDA і дізнатися який більше і на скільки.

Номер слайду 33

Підсумок уроку Чи збулися ваші очікування? Що треба зробити, щоб вони виконувалися?— Що повторили на уроці?— Які цінні думки запам’ятали?

Номер слайду 34

Домашнє завдання Математика «Навчальний зошит» : с. 47, № 5 - 6.

Номер слайду 35

Мета: узагальнити й систематизувати математичні структури складених задач на знаходження частки; вдосконалювати вміння розв’язувати складені задачі; актуалізувати обчислювальні навички додавання і віднімання двоцифрових чисел із переходом через розряд, (ділення на рівні частини), що містять просту задачу на знаходження суми (різниці), шляхом зіставлення задач. Урок математики з учнями 3 – А класу за Програмою НУШ. Тема. «Досліджуєм задачі на знаходження частки ».

pptx
Пов’язані теми
Математика, Розробки уроків
Додано
27 грудня 2021
Переглядів
1725
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку