Урок математики з використання парної та групової роботи

Про матеріал
Урок з використанням парної та групової роботи за підручником Н. Листопад для учнів 3 класу
Перегляд файлу

Урок математики в 3 класі

Тема. Сума розрядних доданків. Задачі геометричного характеру.

Мета.  Сприяти формуванню уявлення про числа в межах 1000.       

           Актуалізувати вміння лічити в межах 1000, визначити місце числа в 

            натуральному ряді.  Формувати уміння розкладати трицифрові числа

           на розрядні доданки і записувати суму розрядних доданків як одне

          число.

         Удосконалювати вміння розв’язувати задачі геометричного характеру.

         Розвивати обчислювальні навички, критичне мислення, математичне

         мовлення.

         Виховувати бажання співпрацювати в парах та групах, самостійність,

         інтерес до   математики.

Хід заняття

І. Організаційний момент.

  Ми всім присутнім зичимо здоров’я і добра,

А тепер до роботи братися пора.

ІІ. Мотивація навчальної діяльності.

  • Діти, які числа ви вже знаєте?
  • В межах яких чисел ми вміємо рахувати і здійснювати обчислення?
  • Що ми знаємо про число 1000?
  • Для чого нам потрібні ці знання?
  • Чого ви очікуєте від нашого уроку?

ІІІ. Оголошення теми і цілей уроку.

IV.Робота над темою уроку.

1. Каліграфічна хвилинка.

- Запишіть цифри, якими позначають парні числа.

- Утворіть з ними числа. Просигналізуйте цеглинками , хто працює самостійно(зелена цеглинка) , а хто працює з вчителем (жовта цеглинка).

- Запишіть їх в порядку зростання.

2.  Усний рахунок . Естафета.

- Назвіть числа по порядку від 895 до 905.

- Полічіть сотнями від трьохсот до 1000.

3. Розкладання чисел на розрядні доданки .

- Розгорніть підручники на с. 100 №560. Ознайомтеся із завданням.

 - Просигналізуйте, хто може працювати самостійно.

- Просигналізуйте, кому потрібна допомога.

- Хто виконував самостійно, прохання здійсніть з учнями класу взаємо перевірку. Дякую за вашу самостійність!

4. Робота в групах. ( № 561 с. 100)

- Попрацюємо в групах. Визначте експерта в групах, хто оцінюватиме роботу групи. Ваше завдання записати суму розрядних доданків як одне число.

- Перевірте роботу групи. Оцініть цеглинками свою роботу.

  Фізкультхвилинка

V. Удосконалення і застосування математичних умінь.

    1. Робота в пара змінного складу.(№ 563 с. 101)

- Чи любите ви рахувати гроші? Які купюри ви знаєте? Коли ми користуємося купюрами?

- У кожного з вас на парті картки з числовими  виразами, ваше завдання виконати обчислення в парах змінного складу.

50 грн+50 грн          10 грн+20 грн+5 грн

- Дякую, я впевнена, що ви будете уважними покупцями.

2. Розв’язування геометричних задач.

- Попрацюємо із задачами геометричного характеру. Прочитайте задачу 566 с. 102.

- Пригадайте, що таке периметр?

- Які дані необхідні для обчислення периметру?Чи відомо нам довжину? Ширину?

- Чи можемо ми зразу знайти периметр?

- Як знайти ширину?(6:2 = 3 см)

- Який хід розв’язання далі?( Р= (6 +3)*2= 16 см)

- Спробуйте скласти обернену задачу в групах і презентувати її.

- Дякую за роботу в групах.

VІ. Рефлексія

  • Чи здійснилися ваші очікування?
  • Чого ви навчилися на уроці?
  • Де ви зможете застосувати здобуті знання?
  • Оцініть свою роботу на уроці цеглинками.
docx
Пов’язані теми
Математика, Розробки уроків
Додано
3 січня 2023
Переглядів
1369
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку