Тема. Таблиця множення числа 7.
Мета. Дидактична. Засвоїти таблицю множення числа 7; повторити назви чисел при множенні;вправляти учнів у розв’язанні задач на знаходження суми двох добутків ; закріплювати знання і вміння розв’язувати рівняння.
Розвивальна. Розвивати вміння міркувати і логічно мислити.
Виховна. Виховувати інтерес до вивчення математики, почуття відповідальності перед класом.
Засоби навчання. Підручник, цеглинки лего, картки для усного обчислення,комп’ютер, мультимедійні презентації , записи на дошці, мікрофон,кубик Блума.
Навчальні цілі: учень /учениця
Тип уроку: засвоєння нових знань.
Перебіг уроку
І.Організація учнів до уроку.
1.Привітання
Ви почули всі дзвінок?
Він покликав на урок.
Кожен з вас приготувався,
На перерві постарався.
Зараз сядуть лиш дівчатка,
А за ними і хлоп’ятка.
2. Емоційне налаштування.
Діти, заплющіть свої оченята, загадайте бажання, уявіть, що на ваших долоньках є частина вашого гарного настрою і бажання , яке ви загадали. Здуйте його легким подихом! Нехай летить та зробить день приємнішим вам та вашим однокласникам!
ІІ.Перевірка домашнього завдання.
Завдання 222, 223
Учні по черзі зачитують , а інші перевіряють і сигналізують правильність виконання зеленою і червоною цеглинкою лего.
ІІІ.Повторення та закріплення вивченого матеріалу.
Усні обчислення.
1. Щоденні 3 «Математика з другом» учні на дошці з’єднують вираз з його значенням.
Інші учні з допомогою цеглинок лего сигналізують відповіді до усного обчислення , які вчителька демонструє на картках. (презентація)
2. Гра «Мозковий штурм» з кубиком Блума
Назви компоненти дії множення .
Чому дорівнює добуток чисел : 6 і 5 ?
Поділись, як перевірити правильність прикладу на множення.
Запропонуй приклад на знаходження добутку.
Поясни, як знайти невідомий доданок.
Придумай задачу, щоб розв’язувалась дією додавання.
ІV. Повідомлення теми і мети уроку.
- Сьогодні ми з вами будемо писати цифру і вивчати з нею табличку множення, а яку здогадайтесь …
1,2,3,4,5 –
До 5 ще 2 додать.
То ж відомо буде всім –
Разом вийде число ….. 7
V.Вивчення нового матеріалу.
1. Робота з підручником .
Завдання 225
Завдання 226
Завдання 227
Вивчення таблички множення числа 7 з музичним супроводом
Щоденні 3 «Математика письмово»
Завдання 228 (учні коментують обчислення виразів ланцюжком)
2.Руханка «Раз, два, три».
Задача (колективно)
Вчителька читає задачу, учні слухають, аналізують . Один учень записує на дошці скорочений запис до задачі, а потім записуть розв’язання задачі в зошит.
Щоденні 3 «Математика самостійно»
Завдання 233 (самостійно)
Після закінчення самостійної роботи , учні обмінюються зошитами і роблять взаємоперевірку.
VІІ.Підсумок уроку.
1.Рефлексія.
Діти, наш урок підходить до завершення, пропоную вам провести підсумок за допомогою гри «Мікрофон». На екрані записані запитання, на які вам потрібно дати відповідь.
7• 7; 7 • 9; 7• 5
2.Оцінювання
А тепер давайте оцінимо одні одних, хто на якому рівні працював на уроці за допомогою цеглинок лего :
працював/працювала на високому рівні
на достатньому рівні
- на середньому рівні - на початковому рівні
VII.Оголошення домашнього завдання.
Завдання 234;235
Прощання
Ось і уроку кінець!
Хто працював – молодець!
За роботу – по заслузі
Щиро дякую вам, друзі!