Урок з математики для 3 класу на тему " Таблиця множення числа 7" . учникои М. Козак. Корчевська

Про матеріал
Урок з математики у 3 класі складено за підручником М.Козак, О.Корчевська і Типовою освітньою програмою розробленою під керівництвом Р.Б. Шияна.
Перегляд файлу

Тема. Таблиця множення числа 7.

Мета. Дидактична. Засвоїти таблицю множення числа 7; повторити назви чисел при множенні;вправляти учнів у розв’язанні задач на знаходження суми двох добутків ; закріплювати знання і вміння розв’язувати рівняння.             

  Розвивальна. Розвивати вміння міркувати і логічно мислити.

Виховна. Виховувати інтерес до вивчення математики, почуття відповідальності перед класом.

Засоби навчання. Підручник, цеглинки лего,  картки для усного обчислення,комп’ютер, мультимедійні презентації , записи на дошці,  мікрофон,кубик Блума.

Навчальні цілі: учень /учениця

  • Розуміє ,як складати таблицю множення числа 7;
  • Застосовує табличку множення числа 7 ;
  • Розв’язує рівняння на знаходження невідомого доданка;
  • Розуміє і пояснює розв’язання задач.

Тип уроку: засвоєння нових знань.

                                            Перебіг уроку

І.Організація учнів до уроку.

1.Привітання

Ви почули всі дзвінок?

Він покликав на урок.

Кожен з вас приготувався,

На перерві постарався.

Зараз сядуть лиш дівчатка,

А за ними і хлоп’ятка.

2. Емоційне налаштування.

Діти, заплющіть свої оченята, загадайте бажання, уявіть, що на ваших долоньках є частина вашого гарного настрою і бажання , яке ви загадали. Здуйте його легким подихом! Нехай летить та зробить день приємнішим вам та вашим однокласникам!

ІІ.Перевірка домашнього завдання.

Завдання 222, 223

Учні по черзі зачитують , а інші перевіряють і сигналізують правильність виконання  зеленою і червоною цеглинкою лего.

ІІІ.Повторення та закріплення вивченого матеріалу.

Усні обчислення.

1.  Щоденні 3  «Математика з другом»  учні  на дошці з’єднують вираз з його значенням.    

311069087_5600500290019314_3376476166640604333_n.jpg

                                                                                                                                                      Інші учні з допомогою цеглинок лего сигналізують  відповіді до усного обчислення , які вчителька демонструє на картках. (презентація)

2. Гра «Мозковий штурм» з кубиком Блума

Назви компоненти  дії множення  .

Чому дорівнює  добуток  чисел :  6 і 5 ?

Поділись, як перевірити правильність прикладу на множення.

Запропонуй приклад на знаходження добутку.

 Поясни, як знайти невідомий доданок.

 Придумай задачу, щоб розв’язувалась  дією  додавання.

ІV. Повідомлення теми і мети уроку.

- Сьогодні ми з вами будемо писати цифру і вивчати з нею табличку множення, а яку здогадайтесь …

1,2,3,4,5 –

До 5 ще 2 додать.

То ж відомо буде всім –

Разом вийде число …..   7

  • Цифра 7 складається з 3-х елементів: хвилястої   палички, похилої та маленької горизонтальної.
  • Пропишіть цифру 7.
  • Яке це число? (одноцифрове).
  • Складіть двоцифрове.(77)
  • Скільки в ньому одиниць? (7) Десятків? (7)
  • Назвіть сусідів числа 77. (76, 78)
  • У багатьох народів число 7 вважалося особливим. Воно згадується в казках, міфах. А древні греки щорічно обирали 7 кращих акторів. З числом 7 пов’язані найзнаменитіші пам’ятники архітектури і мистецтва стародавнього світу.
  • А де ви ще зустрічалися з цифрою 7?
  •                                    Створення асоціативного куща:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

 

 

 

V.Вивчення нового матеріалу.

1. Робота з підручником  .                       

Завдання 225

312001648_3391567004499127_5227082020755472163_n.jpg

Завдання 226

311896076_5127618804009177_6508539586159311521_n.jpg

Завдання 227

311944692_474899901267206_5933037465302972977_n.jpg

Вивчення таблички множення числа 7 з музичним супроводом

https://youtu.be/hW3YoiJS05M

Щоденні 3  «Математика письмово»  

Завдання 228 (учні коментують обчислення виразів ланцюжком) 

311951207_435657945319372_4620268265225179464_n.jpg

 

          

2.Руханка «Раз, два, три».

https://youtu.be/CqOr8xqBiK4

Задача   (колективно)

 Вчителька читає задачу, учні слухають, аналізують . Один учень записує на дошці скорочений запис до задачі, а потім записуть  розв’язання задачі в зошит.

311900511_2957192204586016_7148765948415033303_n.jpg

  Щоденні 3  «Математика самостійно»

Завдання 233 (самостійно)

311506602_892454385069484_5813247306383480338_n.jpg

Після закінчення   самостійної  роботи , учні обмінюються зошитами і роблять взаємоперевірку.

VІІ.Підсумок уроку.

1.Рефлексія.

  Діти, наш урок  підходить до завершення, пропоную вам провести підсумок за допомогою гри «Мікрофон». На екрані  записані запитання, на які вам потрібно дати відповідь.

  • Скільки ніг у семи корів7
  • Скільки вух у 7 собак?
  • Скільки хвостів у 10 котів?

7• 7;  7 • 9;    7• 5

2.Оцінювання

А тепер давайте оцінимо одні одних, хто на якому рівні працював на уроці  за допомогою цеглинок лего  :

                      працював/працювала  на високому рівні

                      на достатньому рівні

        -            на середньому рівні                                                                                               -                     на  початковому рівні

VII.Оголошення домашнього завдання.

Завдання 234;235

 

312011901_1070963586904415_8435726332381545590_n.jpg

 

311442087_495331269148290_4905670292734948227_n.jpg

 

Прощання

 

Ось і уроку кінець!

 Хто працював – молодець!

За роботу – по заслузі

 Щиро дякую вам, друзі!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Математика, Розробки уроків
НУШ
Додано
3 січня 2023
Переглядів
647
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку