2 клас Тема: Вправи і задачі на засвоєння таблиць множення і ділення. Знаходження значень виразів з буквеним компонентом. Мета: Формувати в учнів уміння застосовувати таблиці множення і ділення під час виконання математичних завдань, поданих у різних формах. | 3 клас Тема: Множення числа на суму. Мета: Пояснити прийоми множення числа на суму; формувати вміння складати задачі за поданими рівняннями та задачі пов'язані з одиничною нормою. |
Математика
2 клас Тема: Вправи і задачі на засвоєння таблиць множення і ділення. Знаходження значень виразів з буквеним компонентом. Мета: Формувати в учнів уміння застосовувати таблиці множення і ділення під час виконання математичних завдань, поданих у різних формах. |
3 клас Тема: Множення числа на суму. Мета: Пояснити прийоми множення числа на суму; формувати вміння складати задачі за поданими рівняннями та задачі пов’язані з одиничною нормою.
|
Виховувати бажання відтворювати і зберігати народні традиції. Виховувати повагу та інтереси до народних традицій. Розвивати пізнавальну активність, самостійність та логічність мислення.
Обладнання: український віночок, стрічки різних кольорів, мікрофон, таблиці: « Дешифрувальник», «Метод «Прес», « Сенкан», короткий запис задачі № 847, геометричні фігури: квадрат, трикутник.
І. Організація класу
Привітання вчителя:
Стали, дітки, всі рівненько,
Усміхнулися гарненько,
Настрій на урок взяли
Й працювати почали.
Працюватимем старанно ,
Щоб почути у кінці,
Що у нашім дружнім класі
Діти просто – « молодці»!
ІІ. Усний рахунок
Учитель:
Спільна робота
Застосовуючи вправу «Мікрофон» виконуємо усні обчислення.
63:7
*3 :3
:4 *8
-10
+3 :2
:6 *3
-30 *4
( Відповідають почергово учні 3 кл., 2 кл., 3кл., 2 кл. і т. д)
Пограємо у гру « Учитель».
Відповідає 2 клас. Учні 3 класу в ролі вчителя (таблиці множення чисел 2,3 та ділення на 2, 3).
Отже, в’яжемо у наш віночок першу стрічку – коричневу – символ землі.
Спільна робота
ІІІ. Хвилинка каліграфії
Щоб цифри правильно писати
Хвилинку каліграфії
Нам треба розпочати.
Писатимемо всі рівненько,
Щоб було красиво і гарненько.
Перший віночок для трирічної дівчинки плела мама. В нього вплітала
3 квітки. А всього в українському вінку 12 квітів.
2 клас Напишіть цифру 3. |
3 клас У запису числа 12 які використали цифри?(1 і 2). Запишіть їх почергово.
|
Прикріпимо до віночка жовту стрічку (…?)
З учителем Приклади з коментуванням 17- (32 – 24) = 9 81 – (67 + 9) = 5 100 – 33 – 33 = 34 91 – 47 + 26 = 70
В’яжемо у віночок зелену стрічку – символ краси і молодості. |
Самостійно Вивчення нового матеріалу Робота в групі. Задачі 847. Спробуйте розв’язати задачу двома способами. Короткий запис на дошці. Варіанти розв’язку: 8 * (3+ 4) = 56 8*4 + 8 * 3 = 56
Отже, число множити на суму можна двома способами. |
V. Контроль, корекція та закріплення знань учнів
Самостійно
Технологія «Два – чотири – всі разом» Задача 775 Схема задачі на дошці. І ІІ ІІІ
6 рам ?, на 1 ˃
Творча робота над задачею Змініть задачу так, щоб вона розв’язувалася виразом 6:2-1?
|
З учителем
Розв’язування прикладів зручним способом
7 * (20 +5) = 175
3 * (300 + 20) = 960
14 * (3 + 7) = 140
8 * ( 20 + 8) 224
В’яжемо синю стрічку (…?)
Фізкультхвилинка
Підем в гай зелений ми
І назбираєм квітів.
З тих квіток сплетем вінок,
Побіжимо у гайок.
І будемо співати,
І будем танцювати,
Та неньку – Україну
Щиро прославляти.
VI. Розвиток математичних знань.
З учителем Вирази зі змінною. Завдання 777. «Робота в парах». а = 3 а : 6 31 – а 21: а 18: а 28 + а а *5
|
Самостійно Задача 851. « Метод – Прес». За рівнянням склади і розв’яжи задачу. Х + 200 = 500 (усно розв’язати задачі). |
Прикріпимо фіолетову стрічку – символ мудрості.
Самостійно Математичний диктант Учні диктують задачі на ділення і множення і розв’язки записують в зошит. |
З учителем Задача 852 « Робота в парах». План
6 * 3 * 5 = 90 (кг) |
В’яжемо рожеву стрічку – символ щирості, привітності.
Спільна робота
Інтерактивна вправа «Передбачення»
Пригадайте якого кольору прапор України. Отже, що символізують жовтий і синій кольори? Правильно, синій колір – це колір неба, води, а жовтий – колір достиглого жита, пшениці, колір сонця.
VII. Геометричний матеріал
З учителем Вправа « Незакінчені речення».
Продовжіть речення:
|
Самостійно Завдання 853 Прочитайте хід роботи,виконайте завдання за вказаним алгоритмом:
|
Спільна робота
В’яжемо останню червону стрічку – символ добробуту, багатства, достатку.
Ви добре працювали на уроці. Виконайте вправу « Дешифрувальник».
6 7 6 7 2 9 4
М О Л О Д Ц І
VIII. Підсумок уроку
Вправа «Сенкан»
Віночок
гарний, чудовий
прикрашає, дивує, оберігає
символ дівочої краси, молодості
оберіг.
Збіг урок наш, як коротка мить.
Українські традиції бережно храніть.
Пронесіть їх через багато років.
І нехай згадаються вам наші уроки.
ІХ. Домашнє завдання.
2 клас 3 клас
№779, №780. № 854, № 855.
Музиченко Світлана Федорівна,
старший учитель початкових класів
ЗОШ І – ІІ ступенів
с. Подище Прилуцького району.