Урок математики з використанням інтерактивних технологій у класі – комплекті (2 і 3 кл) "Множення числа на суму."

Про матеріал

2 клас

Тема: Вправи і задачі на

засвоєння таблиць множення і ділення. Знаходження значень виразів з буквеним компонентом.

Мета: Формувати в учнів уміння застосовувати таблиці множення і ділення під час виконання математичних завдань, поданих у різних формах.

3 клас

Тема: Множення числа на суму.

Мета: Пояснити прийоми множення числа на суму; формувати вміння складати задачі за поданими рівняннями та задачі пов'язані з одиничною нормою.

Перегляд файлу

Математика

2 клас

Тема: Вправи і задачі на

засвоєння таблиць множення і ділення. Знаходження значень виразів з буквеним компонентом.

Мета: Формувати в учнів уміння застосовувати таблиці множення і ділення під час виконання математичних завдань, поданих у різних формах.

3 клас

Тема: Множення числа на суму.

Мета: Пояснити прийоми множення числа на суму; формувати вміння складати задачі за поданими рівняннями та задачі пов’язані з одиничною нормою.

 

 

Виховувати бажання відтворювати і зберігати народні традиції. Виховувати повагу та інтереси до народних традицій. Розвивати пізнавальну активність, самостійність та логічність мислення.

Обладнання: український віночок, стрічки різних кольорів, мікрофон, таблиці: « Дешифрувальник», «Метод «Прес», « Сенкан», короткий запис задачі № 847, геометричні фігури: квадрат, трикутник.

І. Організація класу

Привітання вчителя:

Стали, дітки, всі рівненько,

Усміхнулися гарненько,

Настрій на урок взяли

Й працювати почали.

Працюватимем старанно ,

Щоб почути у кінці,

Що у нашім дружнім класі

Діти просто – « молодці»!

 

ІІ. Усний рахунок

Учитель:

  • Ось ми сплели віночок. Вінок – це плетене коло із квітів, листя, гілочок. Він не просто прикраса дівчини, а й оберіг, що має цілющі властивості. На уроці ми дізнаємося про символічну роль стрічок. Виконуючи завдання, будемо «в’язати» у наш віночок кольорові стрічки.

Спільна робота

Застосовуючи вправу «Мікрофон»  виконуємо усні обчислення.

 

 63:7

 *3              :3

 :4 *8

 -10

 +3 :2

 :6   *3

 -30  *4

 

( Відповідають почергово учні 3 кл., 2 кл., 3кл., 2 кл. і т. д)

Пограємо у гру « Учитель».

Відповідає 2 клас. Учні 3 класу в ролі вчителя (таблиці множення чисел 2,3 та ділення на 2, 3).

Отже, в’яжемо у наш віночок першу стрічку – коричневу – символ землі.

Спільна робота

 

ІІІ. Хвилинка каліграфії

 

Щоб цифри правильно писати

Хвилинку каліграфії

Нам треба розпочати.

Писатимемо всі рівненько,

Щоб було красиво і гарненько.

Перший віночок для трирічної дівчинки плела мама. В нього вплітала

3 квітки. А всього в українському вінку 12 квітів.

 

2 клас

Напишіть цифру 3.

 3 клас

У запису числа 12 які використали цифри?(1 і 2). Запишіть їх почергово.

 

 

Прикріпимо до віночка жовту стрічку (…?)

 

З учителем

Приклади з коментуванням

17- (32 – 24) = 9

81 – (67 + 9) = 5

100 – 33 – 33 = 34

91 – 47 + 26 = 70

 

В’яжемо у віночок зелену стрічку – символ краси і молодості.

 

Самостійно

Вивчення нового матеріалу

Робота в групі.

Задачі 847.

Спробуйте розв’язати задачу двома способами. Короткий запис на дошці.

Варіанти розв’язку:

8 * (3+ 4) = 56

8*4 + 8 * 3 = 56

 

Отже, число множити на суму можна двома способами.

 

 

 

V. Контроль, корекція та закріплення знань учнів

 

Самостійно

 

 Технологія «Два – чотири – всі разом»

Задача 775

Схема задачі на дошці.

І ІІ ІІІ

 

 

6 рам         ?, на 1 ˃

 

  • Про що дізнаємось спочатку?
  • Якою дією?
  • Про що дізнаємось у другій дії?
  • Чому?

 

Творча робота над задачею

Змініть задачу так, щоб вона

розв’язувалася виразом 6:2-1?

 

 

З учителем

 

Розв’язування прикладів зручним способом

7 * (20 +5) = 175

3 * (300 + 20) = 960

14 * (3 + 7) = 140

8 * ( 20 + 8) 224
 

В’яжемо синю стрічку (…?)

Фізкультхвилинка

Підем в гай зелений ми

І назбираєм квітів.

З тих квіток сплетем вінок,

Побіжимо у гайок.

І будемо співати,

І будем танцювати,

Та неньку – Україну

Щиро прославляти.

VI. Розвиток математичних знань.

З учителем

Вирази зі змінною.

Завдання 777.

«Робота в парах».

    а = 3

а : 6    31 – а    21: а

18: а   28 + а   а *5

 

Самостійно

Задача 851.

« Метод – Прес».

За рівнянням склади і розв’яжи задачу.

Х + 200 = 500

(усно розв’язати задачі).

 

Прикріпимо фіолетову стрічку – символ мудрості.

Самостійно

Математичний диктант

Учні диктують задачі на ділення і множення і розв’язки записують в зошит.

З учителем

Задача 852

« Робота в парах».

План

  1. Скільки буряків потрібно 3 коровам?
  2. Скільки потрібно на 5 днів?

6 * 3 * 5 = 90 (кг)

В’яжемо рожеву стрічку – символ щирості, привітності.

Спільна робота

Інтерактивна вправа «Передбачення»

  • Подивіться на наш віночок. Ми вже знаємо про символічне значення стрічок. Тільки про жовтий і синій кольори, ми не говорили. Як ви гадаєте чому?

Пригадайте якого кольору прапор України. Отже, що символізують жовтий і синій кольори? Правильно, синій колір – це колір неба, води, а жовтий – колір достиглого жита, пшениці, колір сонця.

VII. Геометричний матеріал

З учителем

Вправа « Незакінчені речення».

  • Яку форму має віночок?(кола)

Продовжіть речення:

  1. Колом називається…(лінія, яка є межею круга)
  2. Відрізок ОА – це...( радіус кола)
  3. Трикутник лежить …( в середині кола)
  4. Квадрат знаходиться…( поза колом).

Самостійно

Завдання 853

Прочитайте хід роботи,виконайте завдання за вказаним алгоритмом:

  1. виміряю довжину обох відрізків;
  2. знайду суму довжини;
  3. накреслю в зошиті пряму лінію;
  4. на прямій позначу точку А;
  5. відкладу від точки А за допомогою лінійки відрізок АD знайденої довжини.

 

Спільна робота

В’яжемо останню червону  стрічку – символ добробуту, багатства, достатку.

Ви добре працювали на уроці. Виконайте вправу « Дешифрувальник».

6   7   6  7  2  9 4

М  О Л О  Д  Ц  І

VIII. Підсумок уроку

Вправа «Сенкан»

Віночок

гарний, чудовий

прикрашає, дивує, оберігає

символ дівочої краси, молодості

оберіг.

                                    Збіг урок наш, як коротка мить.

Українські традиції бережно храніть.

Пронесіть їх через багато років.

І нехай згадаються вам наші уроки.

ІХ. Домашнє завдання.

 

2 клас 3 клас

№779, №780. № 854, № 855.

 

                                                             Музиченко Світлана Федорівна,

 старший учитель початкових класів

                                        ЗОШ І – ІІ ступенів

                                                            с. Подище Прилуцького району.

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Радкевич Яна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
21 квітня 2018
Переглядів
1439
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку