Урок математики за програмою НПП "Інтелект України"

Про матеріал
Ознайомити учнів з іменованими числами, формувати уявлення про прості та скла-дені числа; узагальнити знання з нумерації чисел у межах 160; продовжити вивчен-ня таблиці множення числа 4; вправляти учнів у розв'язанні задач на знаходження третього доданку за арифметичними діями з поясненням та виразом; вдосконалюва-ти навички усної лічби, розвивати інформаційну, комунікативну компетентності; виховувати уважність.
Перегляд файлу

Урок математики в 2 класі                                                                                    за програмою «Інтелект України»

Тема. Нумерація трицифрових чисел. Таблиця множення числа 4.                                       Прості і складені іменовані числа.

Мета. Ознайомити учнів з іменованими числами, формувати уявлення про прості та складені числа; узагальнити знання з нумерації чисел у межах 160; продовжити вивчення таблиці множення числа 4; вправляти учнів у розв'язанні задач на знаходження третього доданку за арифметичними діями з поясненням та виразом; вдосконалювати навички усної лічби, розвивати інформаційну, комунікативну  компетентності; виховувати уважність.

Обладнання: зошит з друкованою основою «Математика 2 клас». Автори: Гавриш І. В., Доценко С. О.;  малюнок сонечка, Знайко, Кнопочка, плакат «Таблиця множення числа 4», алгоритм перетворення іменованих одиниць, годинник.

Хід уроку

І. Організаційний момент.

1. Сіли рівно, підтягнулись,

Один одному всміхнулись.

2. Розминка. Конкурс «Блискавка» (ст. 36)

- Сьогодні зранку на небі багато хмаринок. Допоможемо Сонечку вийти.

На дошці з’являється Сонечко, закрите хмаркою

- Подумки блискавично розв’яжіть приклади й запишіть відповіді.

Перевірка результатів

- Молодці! Подивіться, до нас у віконечко заглядає веселе Сонечко. Воно протягом уроку буде нам яскраво світити.

На дошці веселе Сонечко

ІІ. Повідомлення теми, мети уроку і мотивація навчальної діяльності учнів.

  • Яскраве світло Сонечка допоможе нам  продовжити працювати над нумерацією трицифрових чисел, розв’язувати задачі виразом, вивчити далі таблицю множення числа 4, а також познайомитись з простими  і складеними іменованими числами. Тож почнемо!

ІІІ. Робота з матеріалом уроку.

  1.       Нумерація чисел (завдання 1-3).
  1. Подивіться на Будиночок чисел і прочитайте у таблиці числа від 121 до 130 в прямому порядку; від 131 до 140 – у зворотному.
  2. Назвіть та обведіть трицифрові числа, у яких цифра розряду сотень на 1 більше від цифри розряд у десятків.  (101; 102 …109)
  3. Пригадаємо і прочитаємо, прискорюючи темп правило.
  •    Запишіть всі можливі круглі трицифрові числа, у кожному з яких сума цифр дорівнює 4. (130, 220, 310, 400)
  •    Обведіть найбільше число. (400)
  1.     Вивчення таблиці множення  (завдання 5).
  •    Заповніть порожні клітинки в лівому стовпчику (с.р.)

На дошці у таблиці віконця закрито маленькими сонечками

  •    Перевіримо і відкриємо віконця.
  •    Молодці!
  •    А тепер вивчимо правий стовпчик, проговорюючи за диктором.
  •    Проспівай пісню про таблицю множення числа 4.
  1.     Хвилинка відпочинку

 Зупиняємо урок — робимо зарядку:

      Руки вгору, руки вниз —

 Все у нас в порядку.

 Рухи в боки — нахиляйся,

 Наче маятник хитайся,

 За хвилинку відпочили

 І за парти тихо сіли.

  1. Вивчення простих і складених іменованих чисел. Хвилинка Знайка.
  •    Як завжди на уроці математики Знайко розкаже нам нову важливу інформацію. Читаємо текст за диктором.
  •    Виділяємо навчальні одиниці, читаємо ще раз  (виділений текст).
  •    Перевіримо, як ви запам’ятали.
  •    Які іменовані числа називають простими?
  •    Які складеними?
  •    Що треба, щоб перетворити складене іменоване число на просте?
  •    Повторіть алгоритм перетворення:
  1. Визначити найменшу одиницю.
  1. Перетворити більшу в меншу.
  1. Знайти загальну кількість.

Алгоритм вивісити на дошку

  1.               Робота в зошиті.
  •    За цим алгоритмом ми зараз перетворимо складене іменоване число в просте (завдання 6 *)
  1. Завдання від Кнопочки (завдання 8). Розв’язування задач.
  •    Молодці! Ви гарно засвоїли інформацію від Знайка. А тепер Кнопочка перевірить, як ви вмієте розв’язувати задачі. Усно складіть за рисунком і розв’яжіть задачу на знаходження третього доданка.
  •    На минулому уроці ми вчили, як розв’язувати задачу за допомогою виразу. Пригадаємо і запишемо розв’язання такого виду задач у робочому зошиті за арифметичними діями з поясненням та виразом.

На дошці скласти коротку умову.

Потім учні біля дошки по черзі записують дії та вираз.

  1. Хвилинка здоров’я. Вправа на покращення зору.

Не працювати є причина –

Очам даємо відпочинок!

Мерщій рівнесенько сідаймо.

Очима кліпать починаймо.

Навіщо кліпать? Така зарядка-

Вже краще бачать оченятка!

  1. Робота з годинником. (завдання 9)
  •    Наше Сонечко дуже задоволено вашою роботою на уроці. Але у нього є ще одне для вас завдання. Показати час на годиннику і визначити вид кута між годинною і хвилинною стрілкою.

Один учень біля дошки, інші малюють в зошиті кути різними кольорами.

ІV. Підсумок уроку.

  • Інтерактивна вправа «Закінчи речення».

Сьогодні на уроці ми повторили….

Мені сподобалось…

Я потребував/потребувала допомоги при ….

  • На цьому наш урок завершено.  Вдома вчіть таблицю множення числа 4 і виконайте завдання від наших коротульок на стор. 41.
docx
Пов’язані теми
Математика, 2 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
16 лютого 2022
Переглядів
1031
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку