Тема уроку: Розв’язування вправ за темою « Метод математичної індукції».
Мета уроку: формувати вміння застосовувати метод математичної індукції, базу індукції, крок індукції при доведені рівностей; розвивати математичну логіку,уміння аналізувати, мислити, досліджувати; розвивати активність, самостійність,колективізм.
Тип уроку: формування навичок і вмінь.
Компетентності: соціально-трудова; загальнокультурна.
Методи: виконання вправ , індивідуальне опитування, самостійна робота, усний коментар.
Форма навчання: індивідуальна,групова.
Засоби: ТЗН, навчальні посібники.
Хід уроку.
-
Організаційний етап. Повідомляю тему і мету. Мобілізую учнів до праці.
-
Актуалізація опорних знань. Перевірка домашнього завдання. Усне опитування. А) Що таке математична індукція? Б)Що таке база індукції? В)Що таке крок індукції ? Г) У чому полягає принцип повної математичної індукції? Письмові вправи .
-
Завдання 1. ( Біля дошки працює два учня. Захищають свою думку.) 1 учень : Довести, що 5п – 3п + 2n кратне 4. 2 учень: Довести, що 9п – 8n – 1 ділиться на 16. Завдання 2. (Робота в групах) Довести формулу Sn = + + … + = . Завдання 3. ( Робота ланцюжком) Довести рівність + + …+ = .
-
Самостійна робота . Варіант 1. Довести, що 7n + 3n – 2 кратне 8; 32n+2 + 8n -9 кратне 16 . Варіант 2 . Довести, що 5n + 23n – 3 кратне 8 ; n3 + ( n +1 )3 + (n + 2 )3 кратне 9 .
-
Додаткове завдання на повторення . Підготовка до ЗНО. Геометрична прогресія (вn) задана формулою загального члена вn=72n-1. Знайдіть суму шести перших членів прогресії .
-
Підсумок уроку . Рефлексія .
-
Повідомлення домашнього завдання . Надаю стислий інструктаж з виконання та критерії оцінювання. Повторити тему “Основні тригонометричні тотожності”. Розв’язати №11, №12 стор. 35 .