Урок " Метод математичної індукції".

Про матеріал
Застосування методу математичної індукції, бази індукції . Форма навчання : індивідуальна, групова .
Перегляд файлу

Тема уроку: Розв’язування вправ за темою « Метод математичної індукції».

Мета уроку: формувати вміння застосовувати метод математичної індукції, базу індукції, крок індукції при доведені рівностей; розвивати математичну логіку,уміння аналізувати, мислити, досліджувати; розвивати активність, самостійність,колективізм.

Тип уроку: формування навичок і вмінь.

Компетентності: соціально-трудова; загальнокультурна.

Методи: виконання вправ  , індивідуальне опитування, самостійна робота, усний  коментар.

Форма навчання: індивідуальна,групова.

Засоби: ТЗН, навчальні посібники.

                                             Хід уроку.

  1. Організаційний етап.                                                                           Повідомляю тему і мету. Мобілізую учнів до праці.
  2. Актуалізація опорних знань.                                                                  Перевірка домашнього завдання.  Усне опитування.                                       А) Що таке математична індукція?                                                                     Б)Що таке база індукції?                                                                                      В)Що таке крок індукції ?                                                                                        Г) У чому полягає принцип повної математичної індукції?            Письмові   вправи .    
  3.                                                                                                                         Завдання 1.   ( Біля дошки працює два учня. Захищають свою думку.)                                                                                                            1 учень :   Довести, що  5п – 3п + 2n   кратне 4.                                                             2 учень:   Довести, що 9п – 8n – 1  ділиться  на 16.                                        Завдання 2.    (Робота в групах)                                                                                                                                                          Довести формулу      Sn =  + + … +   = .                                    Завдання 3. ( Робота ланцюжком)                                                                   Довести рівність + + …+ = .    
  4. Самостійна робота .                                                                                                Варіант 1.                                                                                                            Довести, що    7n + 3n – 2 кратне 8;  32n+2 + 8n -9 кратне 16 .                       Варіант 2 .                                                                                                                     Довести, що 5n + 23n – 3 кратне 8 ; n3 + ( n +1 )3  + (n + 2 )3 кратне 9 .
  5. Додаткове завдання на повторення . Підготовка до ЗНО.                Геометрична прогресія  (вn) задана формулою  загального   члена  вn=72n-1. Знайдіть суму шести перших членів прогресії .
  6. Підсумок уроку .                                                                                                     Рефлексія .
  7. Повідомлення домашнього завдання .                                                        Надаю стислий інструктаж  з виконання та критерії оцінювання.                                                Повторити тему “Основні тригонометричні тотожності”.                         Розв’язати №11, №12 стор. 35 .
docx
До підручника
Алгебра і початки аналізу (профільний рівень) 10 клас (Нелін Є.П)
До уроку
1.4. Метод математичної індукції
Додано
15 березня 2023
Переглядів
270
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку