Урок. "Ми майбутнє твоє, Україно!" 3 клас

Про матеріал

Розробка містить цікаві інтерактивні вправи, які можна використати як під час вивчення теми "Людина в суспільстві", так і для проведення першого уроку в новому навчальному році.

Перегляд файлу

Тема уроку: Ми – майбутнє твоє, Україно!

Мета уроку: Довести до свідомості дітей, що кожен з них є маленькою частинкою великої держави – України, і від того, яка буде їх життєва позиція, поведінка, ставлення до навколишнього середовища, оточуючих їх людей і самих себе, залежить майбутнє кожного і добробут всієї держави.

Завдання уроку:

1). спонукати учнів до обміну враженнями від літніх канікул;

2). вчити ділитися приємними спогадами, радіти успіхам тих людей, котрі поруч;

3). виробляти вміння працювати в групі, створювати спільний малюнок;

4). розвивати аналітико-синтетичні вміння, вчити порівнювати, узагальнювати і робити відповідні висновки.

Обладнання уроку: листки фліпчарта, різнокольорові картки для кожного учня, геометричні фігури для поділу на групи, кольорові олівці, фломастери, відеоматеріали.

Тип уроку: інтерактивний урок з елементами тренінга.

Хід уроку

І. Організаційний момент.

1. Вправа «Здравствуй, друг!»

Учні стають в два круги обличчям один до одного, утворюючи пари.

  • Здравствуй, друг! (потискають один одному руки)
  • Как ты тут? (похлопують один одного по плечу)
  • Где ты был? (потріпують один одного за вухо)
  • Я скучал. (руки навхрест до грудей)
  • Ты пришел. (руки нарізно)
  • Хорошо! (обнімаються)

Вправа повторюється 2-3 рази. За кожним разом діти роблять крок вправо.

2. « Кошик побажань»

Опис:

Вчитель роздає дітям стікери і пропонує написати на них свої найкращі побажання однокласникам. По завершенні роботи стікери збираються в кошик. В кінці уроку кошик проноситься по класу, діти беруть з нього стікери. За бажанням побажання зачитуються вголос присутнім.

ІІ. Побудова асоціативного куща «Літо»

  • Яке воно – літо? Які слова спадають на думку, коли ви чуєте це слово?

ІІІ. Робота в групах. Створення колективної композиції «Літо нашого класу»

Клас ділиться на групи по 5-6 чоловік. Завдання: створити спільний малюнок про найяскравіші враження літніх канікул.

По закінченні вправи всі роботи розміщуються на дошці.

Рефлексія. Запитання до груп:

  • Як вам працювалося? Які почуття у вас виникли під час виконання цього завдання?

ІV. Вправа «Шкала настрою»

Опис:

На підлозі розкладаються картки зі значеннями температури від +40° до -40°. Дітям треба стати до позначки, яка відображує їх стан на сьогоднішньому уроці.

Рефлексія

  •  Поясніть, чому вибрали саме цю позначку.

VІ. Оголошення теми, мети уроку. Мотивація навчальної діяльності

Слово вчителя

  • Сьогодні для вас втретє у житті продзвенів шкільний дзвінок, який оголосив про

початок нового навчального року. Попереду вас чекає багато нового і цікавого. Звичайно, будуть і труднощі, але, я сподіваюсь, ми з ними справимося, адже ми з вами всі разом, а коли ми разом, нам ніякі біди не страшні.

А розпочати розмову за темою першого уроку я б хотіла з перегляду невеличкого відеоролика.

«Неймовірне відео про Україну»

Рефлексія

  • Про що це відео?
  • Яка вона?
  • А якими двома фразами закінчується ролик?
  • Зараз я хочу вам запропонувати помріяти разом. Давайте допустимо щось

неймовірне і помріємо.

VІІ. Інтерактивна вправа «А що, якщо…»

Завдання пропонуються для продумування індивідуально(1-2 хв), потім діти обєднуються в трійки (за кольором карток), пізніше – в шестірки. Великі групи записують спільні тези на листках фліпчарта.

А що, якщо…

  • Всі хлопчики і дівчатка восени посадять по одному дереву біля свого будинку, в

парку або на вулиці.

  • Ніхто не буде розкидати сміття. Всі складатимуть його у спеціально відведені для

 цього місця.

  • В усіх сімях використані зошити та папір, старі книги,  газети і журнали будуть

ретельно збирати і здавати в пункти збору макулатури.

  • Канікули будуть тривати цілий рік.
  • Відпустка у батьків продовжуватиметься 12 місяців в році.

Рефлексія

  • Чи важко вам було виконувати це завдання?
  • Як можна повязати зроблені вами висновки з тим, що ми бачили у відеоролику?
  • Який висновок ми можемо зробити з усього сказаного?

(Формулюється і записується на дошці висновок: Наше майбутнє в наших руках. Україна – це ми).

VІІІ. Рефлексія «Так»

  • Поставте свою праву руку долонькою вверх. Ось так. А тепер подумки покладіть на

неї подумки все те, з чим ви прийшли на сьогоднішній наш перший в цьому навчальному році урок.

  • Так само на ліву долоньку покладіть всі ті емоції, почуття, знання, що ви отримали

сьогодні на уроці і взвгалі за весь перший ваш шкільний день.

  • Подумки порівняйте, в якій долонці у вас більше знань, умінь, почуттів, а коли я

скажу слово «Готово!», ми разом плеснемо в долоні і скажемо: «Так!»

Пауза.

  • Готово!

Всі: - Так!

ІХ. «Кошик побажань»

docx
Додано
9 липня 2018
Переглядів
845
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку