Розробка уроку трудового навчання
у 8-му класі
конкурс «майстер-перукар»
Король Ірина Вікторівна
вчитель трудового навчання
Полонської загальноосвітньої
школи І-ІІІ ступенів № 3
Полонне 2017
Конкурс «Майстер-перукар»
Мета : розширити і поглибити знання про зачіски, показати актуальність зачіски на сьогоднішній день, навчити аналізувати, знаходити можливі рішення. Розвивати активність, самостійність, пізнавальний інтерес, вміння осмислювати отриману інформацію, робити висновки і узагальнення, переносити знання в нову ситуацію, відстоювати свої позиції. Виховувативідповідальність, уважність, спостережливість, чуття такту, повагу до думок іншихучнів, культуру конструктивногомислення, культуру мовлення, естетичнісмаки, любов до професії. Спонукатиучнів до подальшогопоглибленнязнань про зачіску.
Тип уроку: урок узагальнення та систематизації знань та навичок.
Форма організації: урок – конкурс молодих перукарів, (показ створених власноруч зачісок, захист творчої роботи).
Щоб здивуватися, потрібна мить, а щоб зробити дивовижну річ, потрібні роки терпіння і наполегливої праці
Клод Гельвецій
Світ моди дивовижний і незвичайний. Уже хоча б тому, що час у ньому існує абсолютно за іншими законами. Доки за віконцем листопад, що пронизує холодом, у світі моди можливе все: і квітуча весна, і навіть спекотне літо.
Сьогодні ми оголошуємо конкурс «Майстер-перукар»!Наші дівчата продемонструють свої вміння створювати нові, модні зачіски,а також кмітливість і винахідливість.
Можливо, серед наших дівчат знаходиться талановитий перукар, який в майбутньому буде створювати зачіски артистам кіно та театру, або відкриє власнуперукарню у нашому місті.Зачіски, що будуть представлені сьогоднірізноманітні, як саме життя. У своїх роботах дівчата створять різні образи: від м'якої жіночності до відкритого кокетства. За допомогою зачіски вони спробують виразити своє відчуття краси і гармонії, одні з них покажуть професійні навички, а деякі - почуття гумору.
Отже, уявіть, що ви знаходитесь у просторому залі, наповненому звуками, глядачами, представниками преси. Ми починаємонаш конкурс
Гарневолосся - блискуче і здорове - в усічаси і в усіхнародіввважалосяокрасоюзовнішностілюдини.За допомогою волосся можнастворитисвійоригінальний, неповторний образ. Жінка з зачіскоюніколи не залишаєтьсянепоміченою, вона сміливовисловлюєсвоє Я оточуючим.
Французиговорять: «Про людинуможнасудити по йоговзутті та зачісці». Ніщо не має на нас більшоговраження, як зачіскалюдини. Як бигарнолюдина не виглядала, а безглуздя на голові все зіпсує.Цестосується абсолютно всіх. Зачіскавпливає на настрій, даруєрадість і щастя, або наводить смуток і депресію. Вона говорить про внутрішній стан людини, є важливимелементоміміджу, унікальнимінструментомсамовиявленнялюдини. За допомогоюзачіски легко змінитисвійімідж і стиль. Імідж не врятуєнавітьдорогийодяг, якщозагальневраження буде зіпсованеневдалоюзачіскою. Стильназачіска – про цемріютьбагаточоловіків і жінок: ефектназачіска ,щогармоніюєіззовнішністю, відіграєвелику роль у очах оточуючих. Смак, вміннягарно і модно укладативолосся, виглядатизавждиідеально – все цезакладається в ранньомудитинстві. Зовнішністьлюдинимаєсвоїфізичніособливості. Зачісказдатназмінити і покращитизовнішність, підкреслитипереваги і завуалюватинедоліки. Звичайнозачіска повинна надавативпевненості, але для того, щобцесталося, вона перш за все повинна подобатися вам.Іноді при змінізачіскизмінюється не тількижиття, але і поведінкалюдини, його манера триматися, з'являєтьсясамовпевненість в собі. В народікажуть : «Якщо не можешщосьзмінити у житті, змінихоча б зачіску». Зачіска , в першу чергу – цесамопрезентація в соціумі. Гарназачіска – це ваша візитнакартка.
Зачіска - порядок розміщення на голові людини натурального або штучного волосся, яке підтримується причісуванням, начісуванням, зачісуванням, стрижкою, фігурним викладанням, накручуванням, фарбуванням та фіксацією волосся.
Основними елементами зачіски є хвіс, косички, локони, пучки або гульки
Зачіски діляться на повсякденні та святкові. За статтю та віком зачіски діляться на жіночі, чоловічі, для молоді, дитячі, унісекс (універсальні). Діловий стиль у зачісцістворюється за допомогоюпростихобрисів, обмеженоїкількості деталей, передбачаєвідсутністьнадмірного декору. Метою перукаря є підкресленняпозитивних рис клієнта і маскуваннянедоліків за допомогоюзачіски. Моднізачіски – цезачіски, які у певний час найпоширеніші.
Контрольнізапитання
1. Якііснуютьтипиобличчя? Як їхвизначити?
2. Якізасобинайкращевикористовувати для зміникольоруволосся?
3. Якийвпливаютьфарбники на стан волосся?
Як доглядати за волоссям?
За якимикритеріямипідбираютьзачіску?
Якізачіскипопулярні в наш час?
Простота. Під цим критерієм розуміють і простоту вкладання, і скромність зачіски, що відповідає віку людини.
Акуратність.Зачіска школяра повинна відповідативимогам, які школа висуває до учнів. А також потрібно дотримуватисьчистоти та охайностіволосся.
Стиль.Будь-яказачіскамає бути модною, стильною і сучасною.
Зручність.Жодну, навітьнайгарнішузачіску не можнаназвативдалою, якщо вона заважає,вимагає постійноїуваги, потрапляє в очітощо.
Дівчина з косою,…як трава з росою. Нема коси,..нема краси. Дівкабез коси, …щокінь без гриви. Подивися на косу -… подумай про господиню Коса -…дівоча красаДовга коса -…довгийрозум. Де дівка з косою, там хлопці-…юрбою. Не вари борщу, поки не -…заплетеш косу.Косу збережеш, щастя-…знайдеш.
За добукожнаволосинаподовжуєтьсяприблизно на 0,35 міліметра. На 12 сантиметрів - за рік, до 7,6 метра - можевирости за все життя.
У стадії росту постійноперебуває 90 % волосся, у стадіївипадання -10%.
Волосся росте швидшевлітку і під час сну, а також у віці з 16 до 24 років.
3 кожноїволосяноїцибулинипротягом життяпослідовновиростаєприблизно 20-30 волосин.
Оптимальна температура води для миттяволосся - 34-35 °С.
По міцностіволоссяможнапорівняти з алюмінієм. Один волосок здатнийвитриматинавантаженнявід 100 до 200 грамів.
Середня густота волосся - 250-300 штук на квадратний сантиметр.
Довжинавсіхволосин, яківідростають на головілюдинипротягомїїжиття, становить у середньому 725 кілометрів.