Урок "Мистецтво вибору зачіски. Історія зачісок. Види зачісок залежно від форми обличчя. Фарбування волосся."

Про матеріал

Урок стоворено з метою ознайомити учнів з правилами догляду за волоссям, навчити робити зачіски залежно від форми обличчя, ознайомити з різними видами фарб для волосся та вміти ними користуватися; виховувати культуру у зовнішньому вигляді дівчини , розвивати творчі здібності, естетичний смак, навички догляду за волоссям; познайомити з професією перукар, стиліст.

Перегляд файлу

8 клас 

Тема. Мистецтво вибору зачіски. Історія зачісок. Види зачісок залежно від форми обличчя. Фарбування волосся.

Практична робота: Визначення типу обличчя та добір відповідної зачіски.

Мета.  Продовжити знайомити  учнів  з правилами догляду за волоссям, навчити робити зачіски залежно від форми обличчя, ознайомити з різними видами фарб для волосся та вміти ними користуватися; виховувати культуру у зовнішньому вигляді дівчини , розвивати творчі здібності, естетичний смак, навички догляду за волоссям; познайомити з професією перукар, стиліст.

Обладнання, матеріали та наочність: таблиці, інструкційні картки, фотографії, ноутбук, підручник для 8 класу, види фарб, набір «смайликів».

        Ключові слова: зачіска, типи обличчя, фарбування волосся, амоніак, хна,

басма, техніки фарбування.

Міжпредметні зв’язки:  народознавство,  основи здоров’я, хімія, трудове навчання.

Хід заняття

І. Організаційний момент.

 1. Перевірка наявності учнів.

 2. Перевірка підготовленості до уроку.

 3. Наявність робочого одягу.

ІІ. Актуалізація опорних знань.

1. Метод «Рефлексія».

Учитель. Я рада всіх вас вітати на сьогоднішньому уроці. В народі існує твердження, що некрасивих людей не буває, бувають некрасиві зачіски.

1. Яку роль, на вашу думку, відіграє зачіска в зовнішності людини?

2. Які види зачісок ви знаєте?

3. Пригадайте, які засоби догляду за волоссям ви вивчали в попередніх класах.

Учитель. Кожне пояснення та відповіді правильні.

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності.

 Учитель. Дівчина, яка вдягнена зі смаком, усміхнена і має гарну зачіску, завжди приваблює оточуючих. Одяг, зачіска і чудовий настрій – запорука успіху на весь день.  

  ІV. Повідомлення теми уроку.

     Діти, тема нашого уроку: « Мистецтво вибору зачіски». Сьогодні ми познайомимося з історією виникнення та еволюцією розвитку зачісок, видами зачісок залежно від форми обличчя, навчимося фарбувати волосся, а на практичній роботі навчимося визначати тип обличчя та добирати відповідну зачіску.

V. Вивчення нового матеріалу.

Учитель. Для того, щоб знати все про зачіску, ми розглянемо декілька питань:

1. Історія перукарського мистецтва.

2. Мода на зачіски.

3. Види зачісок залежно від форми обличчя. Коригування форми обличчя за допомогою зачіски.

4. Фарбування волосся.

  1.   Перукар одна з найдавніших і поважних професій. У народі говорять, що зробити людину красивою можуть два майстри – кравець і перукар. Вдало дібрана зачіска, умілий макіяж можуть не тільки змінити зовнішній вигляд людини, але й поліпшити її внутрішній стан.

     Історія перукарського мистецтва почалася від того моменту, коли в людини з’явилося бажання прикрасити себе, виділитися серед інших. (Див. мал. 18.1 стор. 155).

    2. Мода на зачіски формувалася під впливом релігії, вимог суспільства, клімату та інших чинників. (Див. мал. 18.2, стор.156).

     Зачіска - одна з головних прикрас людини, але при її виборі крім зовнішності слід ураховувати колір, структуру та початкову довжину волосся. Вибір зачіски залежить також від характеру, темпераменту, звичок, віку, стилю одягу, але, насамперед, від типу обличчя.

    3. Розрізняють сім типів обличчя: овальне, кругле, прямокутне, квадратне, трикутне, грушоподібне, ромбовидне.

Різні типи обличчя

    Вдалою зачіскою можна скорегувати овал обличчя, зробити його пропорційним і привабливішим. Розглянемо зачіски, які можна запропонувати для різних типів обличчя. (Робота з підручником стор. 157-158).

    4. Добре дібрані кольори, тон і спосіб фарбування підкреслять відтінок шкіри й очей, приховають сивину. Перукар може бути фахівцем із жіночих, чоловічих чи дитячих зачісок або перукарем-універсалом. (Див. мал.14.10, 14.11. стор. 125).

     Щоб створити свій унікальний образ, зазвичай, звертаються до стилістів, які реалізують формування конкретного іміджу за допомогою одягу, відповідних зачісок, віражу.

     Професія стиліста є пристижною і популярною. Головним завданням стиліста є створення індивідуального стилю, який допоможе приховати недоліки й підкреслити недоліки й підкреслити достоїнства людини, надасть особливого шарму. (Див. мал. 14.12. стор. 126).

 

    VІ. Осмислення учнями вивченого матеріалу.

1. Учитель. Колір волосся — це дуже важлива деталь при виборі зачіски. Він

здатний як освіжити, так і повністю «вбити» всі фарби на обличчі.

      Вдало дібраний колір волосся допоможе створити неповторний образ.

Зараз ми поговоримо про переваги та недоліки барвників для волосся. (Див. табл. 29, стор. 159).

      Отже, саме амоніак забезпечує за інтенсивність і яскравість кольору. Тому отримати привабливий, яскравий, насичений колір волосся можна тільки при використанні фарби, у складі якої міститься амоніак. Такий засіб забезпечить стійкість фарбування від півтора дотрьох місяців. Також слід зазначити, що волосся із сивиною якісно зафарбувати фарбою без використання амоніаку майже неможливо.

 

     Слід пам’ятати, що фарбування волосся — це складна і відповідальна процедура, тому довіряти її варто лише справжньому професіоналу.

 

      Також можна змінити або відновити відтінок волосся, використовуючи натуральні засоби: хну, басму, лушпиння цибулі, квітки ромашки (Робота з ноутбуком).

2. Вплив фарбників на стан волосся голови.

 

    Коли можна починати фарбувати волосся? Це особистий вибір кожного.

    Але навіщо робити це без потреби? Молоді дівчата прагнуть змінити колір волосся, тому що це модно, але не всі з них знають, що натуральність завжди була поза модою, вище за моду.

    Фарбування волосся можливо з будь-якого віку. Варто пам’ятати, що цей процес дуже погано впливає на його структуру.

     Часте використання фарби впливає на шкіру голови, вона починає лущитися, з’являються хронічні дерматити і лупа, якої майже неможливо позбутися.

    Фарба для волосся може спричинити тяжкі алергічні реакції.

 

3.  Проведення хвилинки відпочинку.

 Руханка.

Треба, учні, нам хвилинку приділити відпочинку.

Підніміться ті, що зліва. Підніміться ті, що справа.

Руки в боки ті, що зліва. Руки в боки ті, що справа.

Покрутіться ті, що зліва. Покрутіться ті, що справа.

А тепер всі ті, що справа, а за ними й ті, що зліва,

Одне одному всміхніться, адже в усмішці вся сила!

Відпочили? Тож сідайте й працювати починайте!

VІІ. Формування вмінь та навичок.

Лабораторно-практична робота:

«Визначення типу обличчя та добір відповідної зачіски».

 

Інструменти та матеріали: ручка, зошит.

 

Послідовність виконання роботи:

1. Зачесати гладенько волосся та зафіксувати його позаду резин-

кою, щоб обличчя було повністю відкритим.

2. Підійти до дзеркала та обвести контур свого обличчя на склі.

3. Відповідно до малюнка визначити форму та тип свого обличчя.

4. Замалювати в зошиті свій тип обличчя.

5. На основі вивченого матеріалу дібрати собі зачіску.

 

VІІІ. Рефлексія.

Учитель. Пропоную учням оцінити «смайликом» свій настрій та емоційне задоволення уроком.

Метод «Мікрофон».

Контрольні запитання:

1. Які існують типи обличчя? Як їх визначити?

2. Які засоби найкраще використовувати для зміни кольору волосся?

3. Який вплив мають фарбники на стан волосся?

 

Працюємо творчо й самостійно.

 

Визначте, які типи обличчя зображені на малюнку. Поміркуйте та намалюйте

в зошиті, які зачіски найкраще пасуватимуть даним типам обличчя.

                    

ІХ. Мотивація оцінок за урок, виставлення їх у журнал, щоденники.

Х. Завдання додому.

- Опрацювати тему підручника «Мистецтво вибору зачіски»;

- Разом з дорослими:

  1.  Дослідити та проаналізувати і зробити каталог найпопулярніших фарб для волосся.
  2.  Дослідивши джерела інформації, написати  в зошиті переваги та недоліки  цих  барвників для волосся.

 

ХІ. Прибирання робочого місця.

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
4.5
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.9
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Вигонська Олена Олександрівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Богданова Лидия
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
23 липня 2018
Переглядів
12389
Оцінка розробки
4.9 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку