Мій улюблений мультфільм
I.Ранкова зустріч
1. Привітання
Запропонуйте дітям сьогодні привітати один одного по-новому, але зауважте, що під час вітання важливо дивитися в очі тому, з ким вітаєшсі, бути доброзичливим. Поясніть, що кожна людина любить, щоб її називали на ім’я.
Комунікативна гра «Здрастуй, друг»
(Діти стоять в колі. Вчитель бере коробку і просить дітей дістати з неї по одній карточці. У кожної дитини в руках карточка - половинка із зображенням героя мультфільму. Завдання дітей знайти другу половинку картки і створити пару. Коли пари сформовані, діти вітаються)
- Здрастуй, друже! (Рукостискання)
- Як ти, дужий? (Поплескують по плечі)
- Де ти був? ( Шепочуть на вухо)
- Сумував! (Складають руки на грудях на ділянці серця)
- Ти прийшов! (Розводять руки в сторони)
- Чудово! (Обіймають один одного)
2. Вправа «Розкажи і покажи»
( 2-3 учні розповідають про себе за планоми:
1.Назви і покажи героя із свого улюбленого мультфільму.
2. Розкажи, які мультфільми подобаються твоїм рідним.
Розпочати презентувати тему повинен учитель.)
3. Обговорюємо тему, мету, цілі дня.
(Наприклад: - Сьогодні ____ травня 2018 року (назвати день).
- Наш день називається «Мій улюблений мультфільм». Ми будемо спілкуватися, грати і конструювати, щоб навчитися бути відповідальними школярами).
II. Сюрпризний момент
(Звучить космічна музика, лунає шум, вчитель пропонує дітям піти подивитися, що ж там сталося. Діти знаходять ракету, заносять її до класу. З ракети вчитель дістає іграшкового Лунтика).
Проведіть бесіду за запитаннями:
- Чи знайомий вам цей герой?
- Як називається мультфільм, героєм якого є Лунтик?
- Яких ще героїв цього мультфільму ви знаєте?
- Куди повинен був приземлитися Лунтик?
- Де народився Лунтик?
- Де народилися ви?
III. Гра «Збери фрагменти». Казка «Україна»
( Завдання для груп: отримати фрагменти тексту, відновити хронологію подій, до кожного фрагменту тексту намалювати ілюстрацію, щоб потім утворити цілісну картину)
Додаток 1
У одному царстві жила дівчинка. Очі у неї були немов блакить неба, волосся наче колосся пшениці. У косу вона вплітала жовту або блакитну стрічку, на голові носила віночок з духмяного чебрецю, запашної рути-м’яти і кетягів калини, а вмивалася росою любистку. Дівчина любила слухати спів соловейка й залюбки йому підспівувала. Звали красуню Україна.
Все було добре, поки не з’явився злий і страшний змій. Він ненавидів добрих співучих людей і хотів, щоб йому всі підкорялися. А наша дівчина дуже любила волю, їй подобалося бігати полем і радіти сонцю. Щоб вона не будила лютого змія своїми піснями, він підстеріг красуню, схопив її і кинув до темниці.
Це побачив соловейко. Птах полетів і у піснях розповів про лихо. Люди співчували дівчинці, але не знали, як їй допомогти. Та знайшовся хлопець на ім’я Сміливець. Він вирішив врятувати Україну. Юнак вирушив до змія. Билися вони не один день і не одну ніч — сили були рівними. Раптом почулася чудова мелодія, що лунала з темниці. Ніжний, мов шовк, спів додав парубкові сили. А змій, навпаки, не зміг витримати такої гарної пісні — сили його покинули, і він упав переможений на землю.
Сміливець і Україна покохали одне одного й одружилися. Жили вони довго й щасливо і нажили дітей — добрих, щасливих, вродливих та співучих.
Бесіда за поданими нижче запитаннями:
- Яку роботу ви щойно виконували?
- Чи тільки словами можна прочитати щось цікаве?
- Чи можна було б читати книжку, якщо розглядати лише ілюстрації? ( міні-дискусія «Так чи ні» ).
IV. Групова робота. Дидактична гра «Священні символи»
(Запропонуйте дітям скласти герб та прапор України, розповісти, що вони означають)
Додаток 2
V. Дидактична гра «Побудуємо кордон».
(Діти будують кордон із конструктора Лего на мапі).
Додаток 3
VI. Вправа «Цікавий диктант»
(Запропонуйте учн ям прочитати «цікавий» диктант)
( Перша спроба за вчителем, а потім учні.
Вчитель: -- Маленька мишка любить сир.
Учні: -Взимку ведмідь, їжак, вужик лягають спати. Веселе сонечко розбудило пташку.)
VII. Взаємодія в парах « Покажи і розкажи». Взаємопрезентація улюбленого мультфільму в парах.
( Кожен учень приносить одну- дві ілюстрації до свого улюбленого мультфільму. Учні об’єднуються в пари за допомогою карток-малюнків, розрізаних навпіл, відгудують назву мультфільму. Вони розказують один одному про свій улюблений мультфільм за зразком:
• Назви свій улюблений мультфільм.
• Хто головний герой в цьому мультфільмі.
• Розкажи який цей персонаж за характером.
• Розкажи про зовнішній вигляд персонажу (будова тіла, одяг) .
• Обов’язково скажи, чим любить займатися наш герой.
• Що б ви робили, якби цей герой прийшов до вас у гості.
Спочатку виконує завдання вчитель.
Наприклад: - Мій улюблений мультфільм «Мама для мамонтеняти». Ця історія про маленького Мамонтенятка, який загубив свою маму. Він добрий і життєрадісний герой. Ще зовсім маленький. Але Мамонтеня досягає своєї мети і знаходить маму. Якби він прийшов до мене в гості, я б показала йому всі свої книги і навчила б його читати).
Додаток 4
«Івасик – Телесик» «Пригоди капітана Врунгеля»
«Як козаки у футбол грали» «Котигорошко»
VIII. Колективне виготовлення лепбуку «Наш світ улюблених мультфільмів»
Учні прикріплюють до лепбуку ілюстрації своїх улюблених мультфільмів.
IX. Гра «Знайди і назви відмінності»
Запропонуйте дітям розглянути малюнки і відшукати відмінності між малюнками.
Додаток 5
X. Рефлексія. Дискотека «Дружба»
(Включаються пісні про дружбу)