Урок 1
Тема: Знайомство. Знак «Я»
Мета: познайомити дітей один з одним, розповідають про себе; ввести знаку «Я». Розвивати: комунікативні компетентності, зв’язне мовлення. Виховувати : моральні якості, почуття колективізму та шкільні норми спілкування.
Обладнання : знак «Я », фото вчителя та його сім’ї , пов’язка на очі, картки із зображенням кола.
Хід уроку
І. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ
Пролунав дзвінок,
Починається урок.
Працюватимемо старанно,
Щоб почути у кінці,
Що у нашім першім класі
Діти – просто молодці!
Розміщення дітей по групах.
ІІ. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ
Слово вчителя:
Я хочу вам розповісти про себе. Але розповідь моя буде в малюнках.(Зображення на телевізорі).
- Щоб краще познайомитися, ви можете поставити мене питання.
- Навіщо ви прийшли до школи ?
- Хто такі школярі?
- Вам напевно цікаво познайомитися один з одним.
- Як це можна зробити ?
- Як тільки пролунає сигнал дзвоника, давайте всі разом назвемо свої імена.( хором лунають вигуки)
ІІІ. МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ.
І. Повідомлення теми уроку
ІІ. Гра « Школярі та дошкільнята»
Коли я показую знак «Я» то ви піднімаєте руки та чекаєте щоби відповісти. А коли не вказую на знак «Я» то , як дошкільнята ви викрикуєте відповіді. ( гру проводимо на килимку)
А зараз користуючись знаком «Я» покажіть у кого вийшло бути школярами.
ІІІ. Знайомство дітей в групах. Групова робота.
«день » учень відгадує що змінилося.
ІV. РЕФЛЕКСІЯ. ПІДСУМОК УРОКУ
І. Фронтальне опитування
- Що ви сьогодні дізналися на першому уроці?
- Який знак допомагає стати вам школярами ?
- Чому ми навчалися на цьому уроці?