Ми школярами стали. Знайомство. Знак «Я»

Про матеріал
Познайомити дітей один з одним, розповідають про себе; ввести знаку «Я». Розвивати: комунікативні компетентності, зв’язне мовлення. Виховувати : моральні якості, почуття колективізму та шкільні норми спілкування.
Перегляд файлу

Урок 1

Тема: Знайомство. Знак «Я»

 Мета: познайомити дітей  один з одним, розповідають про себе; ввести знаку «Я». Розвивати: комунікативні компетентності, зв’язне мовлення. Виховувати : моральні якості, почуття колективізму та шкільні норми спілкування.

Обладнання : знак «Я », фото вчителя та його сімї , повязка на очі, картки із зображенням кола.

                                                                       Хід уроку

І. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ


Пролунав дзвінок,
Починається урок.
Працюватимемо старанно,
Щоб почути у кінці,
Що у нашім першім класі
Діти – просто молодці!

 

Розміщення дітей по групах.
ІІ. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ

Слово вчителя:

Я хочу вам розповісти про себе. Але розповідь моя буде в малюнках.(Зображення на телевізорі).   

- Щоб краще познайомитися, ви можете поставити мене питання.  

- Навіщо ви прийшли до школи ?

 - Хто такі школярі?

- Вам напевно цікаво познайомитися один з одним.

- Як це можна зробити ?

- Як тільки пролунає сигнал дзвоника, давайте всі разом назвемо свої імена.( хором лунають вигуки)

ІІІ. МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ.
І. Повідомлення теми уроку

  • Хто почув та запам’ятав всі імена?
  • Чому ми не змогли цього зробити?
  • Що ви можете запропонувати. Щоби це виправити? ( діти висловлюють свої пропозиції . поки вчитель не почує . що треба розмовляти по черзі. Тоді вчитель вивішує знак «Я»( учень з піднятою рукою)).
  • Як ви розумієте цей малюнок?
  • Молодці. Це значить що коли хочеш відповісти . треба підняти руку  та зачекати поки тебе не викликають.

ІІ. Гра « Школярі та дошкільнята»

Коли я показую знак «Я»  то ви піднімаєте руки та чекаєте щоби відповісти. А коли не вказую на знак «Я» то , як дошкільнята ви викрикуєте відповіді. ( гру проводимо на килимку)

  • Хто нявчить ?
  • Хто сміється ?
  • Хто квакає?
  • Хто тьохкає?
  • Хто навчається у школі?
  • Хто лікує людей?
  • Хто навчає дітей?

А зараз користуючись знаком «Я» покажіть у кого вийшло бути школярами.

ІІІ. Знайомство дітей в групах.  Групова робота.

 

  • Хто з вас може назвати імена усіх своїх однокласників?
  • Гра «День-Ніч» обирається один учень , який повинен запам’ятати як сидять діти в його групі . По команді «ніч» він зав’язує собі очі, а інші міняються місцями.  За командою

«день »  учень відгадує що змінилося.

 

ІV. РЕФЛЕКСІЯ. ПІДСУМОК УРОКУ
І. Фронтальне опитування

- Що ви сьогодні дізналися на першому уроці?

- Який знак допомагає стати вам школярами ?

- Чому ми навчалися на цьому уроці?

 

 

  •  

 

 

 

 

docx
Додано
1 вересня 2019
Переглядів
606
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку