Урок "Множення багатоцифрового числа на одноцифрове число без переходу і з переходом через розряд в межах 10 000"

Про матеріал
Конспект уроку з математики для 7 класу на тему "Множення багатоцифрового числа на одноцифрове число без переходу і з переходом через розряд в межах 10 000" за програмою для дітей з інтелектуальним порушенням
Перегляд файлу

Комунальний заклад

 «Запорізька спеціальна загальноосвітня школа-інтернат «Оберіг» Запорізької обласної ради

 

 

 

 

Конспект уроку з математики у 7 - А класі

 

на тему «Множення багатоцифрового числа на одноцифрове число без переходу і з переходом через розряд в межах 10 000».

 (програма для дітей з інтелектуальним порушенням)

 

Результат пошуку зображень за запитом картинки математика

 

 

 

 

вчителя математики:                                                                           Бахтеєвої В.Р.

                                                   

                                                                                              

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2019-2020 н. р.

 

 

 

 

 

 

 

Тема: Множення багатоцифрового числа на одноцифрове число без переходу і з переходом через розряд в межах 10 000.

Мета:

- поглибити і розширити матема­тичні знання виконання письмового множення багатоцифрових чисел на одноцифрове число без переходу і з переходом через розряд;

- розвивати пам’ять, мислення; вміння пояснювати свої дії та відповідні мовленнєві уміння, пов’язані з використанням математичних термінів; працювати з коментуванням власних дій;  працювати за зразком і вказівками вчителя;

- виховувати самостійність, уважність;

- коригувати увагу при складанні й розв’язуванні задач за схемою і числовими даними; недоліки обчислювальних навичок, мову, поставу дітей.

Тип уроку: урок удосконалення знань та вмінь.

Обладнання: мультимедійна дошка, слайди з завданнями, мікрофон (іграшковий), таблиці, плакати.

Хід уроку:

І. Організаційний момент.

Я хочу урок наш розпочати

і від душі всім побажати:

дванадцять балів заробляти,

з бажанням вчитись, і все знати.

ІІ. Нервово-психологічна підготовка.

Очі заплющені, руки на колінах, учні тихо повторюють за вчителем:

  • я прийшов до школи вчитися
  • треба бути уважним
  • треба бути спокійним
  • у класі друзі
  • вони мене люблять
  • мені приємно
  • я буду добре працювати.

Учні відповідають на запитання вчителя:

  • діти, яка зараз пора року? (зима)
  • який місяць по порядку, як він називається? (12)
  • який сьогодні день? (середа)
  • який урок в нас за розкладом? (4)

Математика – наука точна і серйозна,

І прожить без неї нам навіть дня не можна.

 

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності.

Повідомлення теми та мети уроку

- Давайте складемо рекламу нашого уроку (Вправа «Очікування»)

Продовжіть думку:

Наш урок буде… Використовуйте слова , де перша буква …Ц – цікавим, П – продуктивним, Н – навчальним, Т – творчим, К – корисним.

Ми будемо… У – уважні, Т – творчі, А – активні, П – працьовиті, С – старанні.

Девіз нашого уроку:

Міркуємо – швидко,

Відповідаємо – правильно,

Лічимо – точно,

Пишемо – гарно.

ІV. Перевірка д/з:  І гр. – с. 49, № 5 (І, ІІ ст.),

                                      ІІ гр. – с. 48, № 2 (І, ІІ ст.)

-У кого були труднощі при виконанні д/з?

-Хто зробив помилки при обчисленні виразів?

-У кого було додаткове завдання?

-Ви справилися без проблем?

-Написали всі старанно?

 

Пограємо в гру «Мікрофон» - діти по черзі кажуть відповідь в мікрофон:

 

2х2  7х4  6х5  4х4  6х7  3х9

3х5  2х9  8х3  5х9  7х7  4х6

 

V. Актуалізація опорних знань.

  • Діти, яке сьогодні число? (11 грудня)
  • А що ви знаєте про число 11? (Воно пишеться у двох клітинках, двоцифрове, непарне, 1 дес. і одна одиниця; сусіди числа 11: 10 і 12 ).

А зараз, діти, відкриваємо зошити – кладемо їх під нахилом, сідаємо рівненько, записуємо число, класна робота, тему уроку.

Повторимо назви компонентів при математичних діях.

Математичний диктант (один учень працює біля дошки)

записати числа: 1 243,  9 000,  5 040,  5 400,  3 200,  320,  480,  408,  10 000.

записати суму чисел: 200  і  50

різницю чисел: 10  і  6

знайдіть добуток чисел: 6  і  5

частку чисел: 10  і  2.

А зараз обміняйтеся зошитами і перевірте роботу сусіда – знайдіть помилки.

VI. Основна частина.

Розв’язати задачу за підручником: с. 54, № 4.

    (умова задачі, план послідовно висвічуються на слайдах).

 

VIІ. Фізкультхвилинка.  

https://www.youtube.com/watch?v=pcLMi59Pqhw&list=PLElG6fwk_0UnUQzb9Y5mM3p0TJ_Tu2Oe2&index=19&t=1s

 

VІIІ. Індивідуальна робота (за підручником).

Учні виконують самостійно завдання в зошитах.

І гр. – с. 52, № 3 (І ст.)

    ІІ гр. – с. 51, № 3 (І ст.)

Індивідуальна робота з ІІІ групою.

  • Раз, два, три – замри. Діти закінчили рішення прикладів.

 

IХ. Завдання на закріплення теми.

Учні виконують завдання на слайдах.

https://learningapps.org/display?v=ppmco48bt20

 

Х. Фізкультпауза.

Учні виконують вправи для очей, як показано на відео.

https://www.youtube.com/watch?v=T9-CnfdD340

 

ХI. Робота з геометричним матеріалом.

- Які ви знаєте геометричні фігури?

- Скільки на малюнку трикутників, прямокутників?

 

 

 

 

  • Як знайти периметр?
  • Давайте знайдемо периметр геометричних фігур, які показані на слайдах.

https://learningapps.org/2501243

ХIІ. Рефлексія:

  • яка в нас сьогодні тема уроку?
  • що вивчали на уроці?
  • які завдання викликали труднощі?
  • назвіть компоненти при множенні?

Самооцінка учнів на уроці.

- Оцініть свою працю на уроці.

- Хто працював дуже гарно на уроці?

- А хто помилявся, але може виправитися на наступному уроці?

- А хто був мало активним? У вас все вийде наступного разу.

ХІIІ. Домашнє завдання:

І гр. – с. 52, № 6 (І-ІІІ ст.) – обчислити приклади, повторити таблицю множення;

    ІІ гр. – с. 51, № 3 (ІІІ,ІV ст.) – обчислити приклади за зразком, повторити таблицю множення;

     ХІV. Підготовка учнів до перерви:

- правила поведінки на перерві.

 

doc
Пов’язані теми
Математика, 7 клас, Розробки уроків
Інкл
Додано
2 лютого 2021
Переглядів
1519
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку