Тема уроку: Множення дробів
Мета уроку: Вдосконалювати вміння і навички учнів множити дроби, використовуючи правило множення дробів. Розвивати логічне мислення, увагу, пам’ять, виховувати наполегливість, уміння зіставляти процеси реального життя з математичними поняттями, інтерес до математики. Пропагувати здоровий спосіб життя.
Тип уроку: Урок вдосконалення вмінь і навичок.
Хід уроку: І.Організаційний момент.
ІІ. Формулювання теми, мети і завдань уроку. Мотивація навчальної діяльності.
« Швидше, вище, сильніше» - це девіз Олімпійських ігор. Сьогодні ми, дотримуючись цього девізу, розв’язуватимемо найпростіші завдання – швидше, брати рівень завдань - вище і почуватимемо себе сильніше інтелектуально.
ІІІ. Вдосконалення вмінь і навичок. (Робота в групах)
На дошці зашифрований вислів німецького філософа Артура Шопенгауера про те від чого залежить наше щастя. Наше завдання, діти, полягає в тому, щоб розгадати його.
Клас поділений на групи, кожна група отримує картку з завданням , після того як розв’язали приклад, потрібно знайти свою відповідь і розмістити її на заздалегідь підготовленому стенді під тим номером під яким номер картки, на зворотній стороні відповіді зашифрована буква.
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
Д |
е |
в’ |
я |
т |
ь |
д |
е |
2 |
10 |
2 |
1 |
3 |
10 |
2 |
1 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
с |
я |
т |
и |
х |
н |
а |
ш |
2 |
13 |
|
1 |
4 |
6 |
5 |
1 |
17 |
18 |
19 |
20 |
21 |
22 |
23 |
24 |
о |
г |
о |
щ |
а |
с |
т |
я |
1 |
7 |
2 |
2 |
16 |
6 |
6 |
|
25 |
26 |
27 |
28 |
29 |
30 |
31 |
32 |
з |
а |
л |
е |
ж |
и |
т |
ь |
|
|
|
|
|
|
|
|
33 |
34 |
35 |
36 |
37 |
38 |
39 |
40 |
в |
і |
д |
з |
д |
о |
р |
о |
|
|
|
8 |
6 |
|
35 |
17 |
41 |
42 |
|
|
|
|
|
|
В’ |
я |
|
|
|
|
|
|
|
14 |
|
|
|
|
|
|
Дев’ять десятих нашого щастя залежить від здоров’я
Обговорення даного вислову.
ІV. Розв’язування змістових задач. (колективно, біля дошки).
1.Одне з чисел на 0,3 більше за друге. 60% більшого числа на 0,03 більше, ніж 70% меншого числа. Знайдіть ці числа і дізнайтесь, яка добова потреба організму у вітамінах В1 і В2 в міліграмах. (1,8мг; 1,5мл). Дефіцит вітаміну В1 може призвести до хвороби «бері-бері», яка проявляється через порушення обміну вуглеводів. Вітамін В2 відповідає за стан зору, він необхідний для побудови захисного шару сітківки. 2.Одне число на 5 більше за інше. 60% більшого числа на 2,7 більше, ніж 70% меншого числа. Знайдіть ці числа і дізнайтесь, яка добова потреба організму в залізі і міді, в міліграмах (8мг, 3мг).
Дефіцит заліза позначається на стійкості до інфекцій. Від заліза залежить вміст гемоглобіну, який переносить кисень до всіх органів людини. Мідь також синтезує гемоглобін і визначає антиоксидантний потенціал сиворотки крові.
3.Одне число в два рази більше за друге. Якщо більше з цих чисел помножити на 2, а менше помножити на 4, то їх сума буде дорівнювати 48. Знайдіть ці числа. Менше із них покаже вам, скільки хвилин життя забирає одна цигарка. (12 і 6 мг).
4. Одне число на 42 менше, ніж інше. Якщо перше число збільшити в 4,5 раза, а до другого додати 28, то їх сума дорівнює 180. Знайдіть ці числа, і ви дізнаєтесь скільки років повноцінного життя забирає тютюн у курців і скільки років в середньому живуть в Україні чоловіки.
(20 і 62роки).
В Японії середня тривалість життя чоловіків складає 78 років.
V. Висновки. Підсумок уроку.