Урок "Множення дробів"

Про матеріал
Урок вдосконалення вмінь і навичок учнів множити дроби, використовуючи правило множення дробів. Формувати уміння зіставляти процеси реального життя з математичними поняттями. Пропагувати здоровий спосіб життя.
Перегляд файлу

Тема уроку:           Множення дробів

Мета уроку:  Вдосконалювати вміння і навички учнів множити дроби, використовуючи правило множення дробів. Розвивати логічне мислення, увагу, пам’ять, виховувати наполегливість, уміння зіставляти процеси реального життя з математичними поняттями, інтерес до математики. Пропагувати здоровий спосіб життя.

Тип уроку: Урок вдосконалення вмінь і навичок.

Хід уроку: І.Організаційний момент.

ІІ. Формулювання теми, мети і завдань уроку. Мотивація навчальної діяльності.

« Швидше, вище, сильніше» - це девіз Олімпійських ігор. Сьогодні ми, дотримуючись цього девізу, розв’язуватимемо найпростіші завдання – швидше, брати рівень завдань  - вище і почуватимемо себе сильніше інтелектуально.

ІІІ. Вдосконалення вмінь і навичок. (Робота в  групах)

На дошці зашифрований вислів німецького філософа Артура Шопенгауера про те від чого залежить наше щастя. Наше завдання, діти, полягає в тому, щоб розгадати його.

 Клас поділений на групи, кожна група отримує картку з завданням , після того як розв’язали приклад, потрібно знайти свою відповідь і розмістити її на заздалегідь підготовленому стенді під тим номером під яким номер картки, на зворотній стороні відповіді зашифрована буква.

1

2

3

4

5

6

7

8

Д

е

в’

я

т

ь

д

е

2image

10

2image

1

3image

10image

2image

1image

9

10

11

12

13

14

15

16

с

я

т

и

х

н

а

ш

2image

13image

image 

1

4image

6image

5image

1image

17

18

19

20

21

22

23

24

о

г

о

щ

а

с

т

я

1image

7image

2image

2image

16

6image

6image

image 

25

26

27

28

29

30

31

32

з

а

л

е

ж

и

т

ь

image 

image 

image 

image 

image 

image 

image 

image 

33

34

35

36

37

38

39

40

в

і

д

з

д

о

р

о

image 

image 

image 

8image

6image

image 

35

17image

41

42

 

 

 

 

 

 

В’

я

 

 

 

 

 

 

image 

14image

 

 

 

 

 

 

 

 

Дев’ять десятих нашого щастя  залежить від здоров’я

                                                    Артур Шопенгауер

 

Обговорення даного вислову.

ІV. Розв’язування змістових задач. (колективно, біля дошки).

1.Одне з чисел на 0,3 більше за друге. 60% більшого числа на 0,03 більше, ніж 70% меншого числа. Знайдіть ці числа і дізнайтесь, яка добова потреба організму у вітамінах В1 і В2 в міліграмах.  (1,8мг; 1,5мл). Дефіцит вітаміну В1 може призвести до хвороби «бері-бері», яка проявляється через порушення обміну вуглеводів. Вітамін В2 відповідає за стан зору, він необхідний для побудови захисного шару сітківки. 2.Одне число на 5 більше за інше. 60%  більшого числа на 2,7 більше, ніж 70% меншого числа. Знайдіть ці числа і дізнайтесь, яка добова потреба організму в залізі і міді, в міліграмах (8мг, 3мг).

Дефіцит заліза позначається на стійкості до інфекцій. Від заліза залежить вміст  гемоглобіну, який переносить  кисень до всіх органів людини. Мідь також синтезує гемоглобін і визначає антиоксидантний потенціал сиворотки крові.

 

3.Одне число в два рази більше за друге. Якщо більше з цих чисел помножити на 2, а менше помножити на 4, то їх сума буде дорівнювати 48. Знайдіть  ці числа. Менше із них покаже вам, скільки хвилин життя забирає  одна цигарка. (12 і 6 мг).

4. Одне число на 42 менше, ніж інше. Якщо перше число збільшити в 4,5 раза, а до другого додати 28, то їх сума дорівнює 180. Знайдіть ці числа, і ви дізнаєтесь скільки років повноцінного життя забирає тютюн у курців і скільки років в середньому живуть в Україні чоловіки.

(20 і 62роки).

 В Японії середня тривалість  життя чоловіків складає 78 років.

 

V.  Висновки.  Підсумок уроку.

 

 

pdf
Додано
8 лютого 2022
Переглядів
309
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку