Урок. "Мобільні телефони"

Про матеріал
урок-дебати для старших школярів. Також присутнє відео з носіями мови та елементи граматики - пасивний стан
Перегляд файлу

Дата: 05.02.21

Клас: 9-Б

Вчитель: Вдовиченко Ілона Едуардівна

Тип: урок усного продукування, комбінований

 

Тема: Роль винаходів у нашому житті. Мобільні телефони

Мета: ­­­­­­­­­­­Сприяти розвитку навичок усного продукування і взаємодії, готовності брати участь в іншомовному спілкуванні. Продовжувати розвивати в учнів навички сприймання на слух від носіїв мови. Удосконалювати вміння обговорювати в групах питання, обґрунтовувати свою думку та переконувати співрозмовників. Систематизувати знання з теми Passive Voice, закріпити прикладами. Сприяти розвитку пам'яті, уваги, мислення. Сприяти вихованню інтересу до науки.

  

Очікувані результати: На кінець уроку учні покращать знання з теми «Мобільні телефони», вмітимуть висловлювати свою думку та відстоювати її. Вмітимуть перетворювати речення з активного стану у пассив та вживати у своє мовлення. 

Матеріали та обладнання: демостраційний матеріал: фізхвилинка, вирази для початку речень, смайли, роздаткові картки, картки для самооцінювання, комп'ютер

 

Зміст

І підготовча частина

1. Входження в іншомовну атмосферу. Бесіда з дітьми про їх мобільні телефони та історію виникнення у них

All of us have mobile phones. It’s really difficult to imagine our life without them. We communicate a lot, study with them and use to relax (as checking networks or playing). So, tell us, please:

- Have you got a phone?

- How much time per day do you use it?  

- At what age does your first phone appear?

- What color is your gadget now?

2. Фонетична хвилинка – читання вірша з різними інтонаційними вираженнями та темпом

A cell phone can connect

To a person far away

And yet this person

That I love

Never seems

To look my way

 

ІІ основна частина

  1. Дебати. Учні за власним вибором обирають навмання номер. Під кожним номером міститься тверження про мобільні телефони, яке потрібно обгрунтувати. There are lots of people, we all are different and our ideas are rather different. Let’s debate about it. Try to improve your own idea. 
  2. Граматика – перетворити речення з активного стану у пасивний. We talk a lot about phones. I mention that you use the sentences in Active. For developing our speech let’s try to make them in Passive Voice. Please, look to the blackboard, rewrite the sentences and write down to your copybooks.

- Mobile phones help entertain kids.

- Last year my parents bought me a new phone. 

- Mobile phones kill real life communication.

-  Mobile phones have made our social life more active.

  1. Фізхвилинка. На столі у кожного лежить по декілька ідіом. Завдання учнів дібрати їх значення  
  2. Перегляд відео «Наскільки наші телефони брудні». British Counsil prepares for us an interesting short movie. Let’s watch it attentively and then we will have a test according to the plot.
  3. Виконання тестового завдання відповідно змісту переглянутого.

 

 

ІІІ заключна частина

  1. Підведення підсумків уроку.
  • I got to know…
  • The hardest task for me was…
  • I think that mobile phone is …
  • I liked at the lesson the most…
  1. само- та взаємо-оцінювання. Учні отримують картки, де виставляють оцінку для себе, для сусіда за партою та передбачають оцінку від вчителя 
  2. Домашня робота: тест на закріплення вивченого матеріалу на освітньому проекті «На урок» 

 

doc
Додано
2 березня
Переглядів
97
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку