Тема . Моделювання ділового сучасного чоловічого одягу.
Мета. Розширити знання про дизайнерські професії. Навчити виготовляти
сучасний чоловічий одяг. Розвивати атмосферу дружніх стосунків,
бажання відчувати себе частиною колективу. Виховувати
естетичний смак учнів.
Обладнання: телевізор, ноутбук, манекени, набір дизайнера на кожного
учня.
Хід уроку
Вчитель. Сьогодні в світі розвиваються нові тенденції в моді, в фешен індустрії. Запрошую вас приєднатися до цього напрямку. Перше завдання яке нам необхідно виконати:підберіть синоніми до слова одяг(наряд, лук, прикид, убрання, стрій, манаття, туалет, одяганка.)
Багато з вас знають назви всесвітньовідомих фірм по пошиттю одягу.
(Валентино, Найк, Адідас, Прада, Дольче Габана …)
Пропоную переглянути презентації.(Перегляд).
https://vseosvita.ua/library/prezentacia-top-12-brendiv-odagu-141056.html
3.Актуалізація знань учнів.
Сьогодні ми організуємо свою фірму під назвою «Зроблено в Україні». До вашої уваги модель в сучасному діловому костюмі.
Ця супермодель дійсно зроблена в Україні. Костюм трійка складається з брюк, двобортного піджака, що застібається на 3 гудзика, жилетки. Доповнюють костюм біла сорочка і краватка . Прямий покрій піджака,кишені, в які зовсім не потрібно засовувати руки, в них можна покласти мобільний телефон, ключі від автомобіля або кабінету . З верхньої кишені виглядає хустка,як прикраса.
Питання до всіх. Хто в сучасному світі носить такі костюми?
(Президенти, Прем’єр міністри, депутати, глави фірм, охоронці, банкіри, телеведучі.)
Мода - це швидкозростаюча галузь, в якій щороку або навіть кварталу з’являються нові тенденції.
Пропоную взяти в руки гаджети і знайти в інтернеті пояснення слова «Дизайнер».
Дизайнер – це фахівець, що розробляє, проектує та виготовляє моделі одягу, винаходить нові технології.
Модельєр - це спеціаліст із виготовлення моделей одягу.
Кутюр’є - художник-модельєр,який працює в індустрії високої моди у власному ательє.
Подіумна манекенниця - це людина,що демонструє зразки одягу.
Бренд або марка - це комплекс які узагальнюють уявлення людей про відповідний товар,послугу, поняття.
4.Практична робота учнів. Показ готового зразка роботи .
Поетапне виконання роботи.
1 2 3 4 5
Лист А-3 складаємо посередині (1), на відстані 13 см в обидва боки загинаємо борти(2), розгортаємо роботу, зверху приклеюємо сорочку з краваткою(3).
Вирізаємо жилетку і приклеюємо зверху сорочки. (4)
Праворуч приклеюємо внутрішню кишеню, в неї вирізаний прямокутний носовичок.
Розгортку згортаємо. Від смужки відрізаємо відрізок 13 см, перерізаємо його надвоє і знизу піджака на відстані 6 см з одного боку і з другого приклеюємо кишені. (5)
Від смужки відрізаємо 4,5см і праворуч згори приклеюємо верхню кишеню, оздоблюємо хустинкою. (5)
На лівій стороні піджака клеїмо три ґудзики.(5) Не наквацюйте клею, бо буде неохайно.
Робота готова, прошу виставляти.
5.Фізкультхвилинка «А ти прикольний.»
6. Дефіле учнів в костюмах (заздалегідь виконані родинами вдома за довільною тематикою).
7. Підсумок уроку. Всім дякую за роботу.