КОНСПЕКТ
уроку з баскетболу 7 клас
Тема: Баскетбол.
Мета: Прививати інтерес та розвивати в учнів бажання займатись баскет-
болом та систематично фізичними вправами.
Задачі уроку: 1. Продовжити навчання техніки виконання кидка однією
рукою зверху на місці.
2. Повторити ведення баскетбольного м’яча на місці,
правостороннє, лівостороннє, фронтальне ведення без
зорового контролю.
3. Застосувати раніше вивченні технічні прийоми під час
рухливої гри «Два ловці».
4. Виховувати товариські стосунки і взаємовиручку під час
рухливої гри з сусідством.
Місце проведення: спортивний зал ЗНЗ № 30.
Інвентар: баскетбольні м’ячі, волейбольний м’яч, свисток.
№ з/п |
Зміст заняття |
Дозування (хв.) |
Організаційно-методичні примітки |
І |
Підготовча частина |
15 хв. |
|
|
1.Шикуавння, привітання.
|
1 хв.
|
Перевірити готовність уч-нів до занять. |
2.Оголошення теми основних завдань уроку. |
1 хв. |
Забезпечити розуміння учнями змісту їхньої діяльності . |
|
3.Технологія «Мікрофон» і «Незакінчене речення». |
2 хв. |
Всі по черзі лаконічно розповідають все, що зна-ють про волейбол. |
|
4.Виміряти ЧСС за 6 сек.. |
|
|
|
5.Стройові вправи. |
1 хв. |
Повороти на місці. |
|
6.Різновиди ходьби. |
1 хв. |
Слідкувати за поставою: спина пряма, голову під-няти. |
|
7.Різновиди бігу: - біг з поворотом на 360 градусів, по сигналу на 180 градусів; - біг з вистрибуванням вгору на кожний крок; - біг через маленькі бар’єри; - оббігання фішок змійкою. |
3 хв. |
Тримати дистанцію 2-3 кроки.
Вистрибувати якомога ви-ще. Біг з мінімальним просу-ванням та максимальною частотою рухів. |
|
8.Повільна ходьба з вправами для розвитку рухливості в суглобах плечового поясу. |
1 хв. |
Слідкувати за диханням 1-2 вдих, 3-4 видих. |
|
9.Перешикування в колону по 2 з послідовним поворотом наліво в русі. |
30 сек. |
«Рівняння направо, дистанція, одночасний поворот». |
|
10.Комплекс загально-розви- ваючих вправ з баскетболь-ними м'ячами: а) в.п. – о.с., б/б м’яч перед собою, перекидання м’яча з руки на руку б) в.п. – те саме, перекидання м’яча з руки на руку навколо себе нижче талії в) в.п. – те саме, кидок і ловля м’яча вгору двома руками від грудей г) в.п. – о.с., кидок м’яча вгору двома руками від грудей з хлопком вгорі і за спиною д) в.п. – о.с., м’яч внизу у правій кисті. 1. Випад лівою вперед, м’яч перекласти в ліву кисть. 2. В.п.. 3. Аналогічні дії з правої ноги, м’яч перекласти в праву кисть. 4. В.п.. е) в.п. – о.с., м’яч внизу в руках. 1-2. Присідання з б/б м’ячем, руки вперед. 3-4. В.п.. |
8 разів
8 разів
8 разів
8 разів
8 разів
8 разів
|
Занести м’яч за спину і спіймати його.
Лікті розведені.
Випад з максимальною амплітудою.
Присідати повністю, спина пряма.
|
|
ІІ |
Основна частина |
25 хв. |
|
|
11.Продовжити навчання техніці виконання кидка однією рукою зверху на місці: - розповідь; - показ; а) імітація кидка без м’яча на місці; б) виконати вправу без м’яча в цілому; в) кидок м’яча по команді вчителя на місці; г) виконання кидка біля баскетбольного щита, по центру, з боку шита Підрахунок ЧСС за 6 сек. 12. Повторити ведення баскетбольного м’яча на місці, правостороннє, лівостороннє, фронтальне ведення без зорового контролю: а) ведення б/б м’яча на місці без зорового контролю; б) ведення м’яча на місці промовляючи сигнали вчителя; в) ведення б/б/ м’яча в русі змінюючи положення рук 13.Застосувати раніше вивчені технічні прийоми під час рухливої гри «Два ловці». |
2 хв.
1 хв.
2 хв.
2 хв.
5 хв.
3 хв.
2 хв.
3 хв.
5 хв. |
Виконання кидка покроково по команді вчителя.
Мінімальна відстань кисті від м’яча, ноги полу зігнуті, ведення м’яча збоку від себе, постійно дивитись вперед перед собою.
Клас поділяється на дві команди. Під час гри використовувати тільки передачі м’яча, якомога скоріше переправити м’яч на протилежну частину зала. Гра з в/б м’ячем. |
ІІІ |
Заключна частина |
5 хв. |
|
|
|
|
|
14.Шикування та підведення підсумків уроку. |
1 хв. |
Кожен учень оцінює себе самостійно піднімаючи руки вгору, вперед не піднімаючи рук. |
|
15.Домашнє завдання: ЗФП – віджимання 15х2 раз |
|
Щоденно виконувати д/з. |