Модуль Гімнастика
Завдання уроку:
1. Розучування комбінації елементів акробатичних вправ.
2. Вдосконалення техніки виконання опорного стрибка, ноги нарізно, через гімнастичного козла.
3. Сприяти розвитку сили, стрибучості та координації рухів.
Модуль Гімнастика Дата 21.02.2012р.
Завдання уроку:
1. Розучування комбінації елементів акробатичних вправ.
2. Вдосконалення техніки виконання опорного стрибка, ноги нарізно, через гімнастичного козла.
3. Сприяти розвитку сили, стрибучості та координації рухів.
Інвентар: Гімнастичні мати, гімнастичний мостик, гімнастичний козел, гімнастичні палиці, обручи, роздаткові карти, свисток, секундомір, скакалки, фішки.
Місце проведення: Спортивна кімната.
№ п/п |
Зміст уроку |
Дозування |
Організаційно - методичні вказівки |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
П І Д Г О Т О В Ч А Ч А С Т И Н А ( 10 -12хв.) |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
І |
1. Шикування. Рапорт. Привітання. Пояснення завдань уроку.
2. Підрахунок ЧСС за 15с. 3. Стройові вправи: Команди: «Шикуйсь!», «Рівняйсь!», «Струнко!», «Вільно!». Повороти на місці: праворуч , ліворуч, кругом. 4. Різновиди ходьби: - звичайним кроком; - на носках; - на п’ятах;
5. Спортивна ходьба з переходом на біг.
6. Біг: - звичайний; - з високим підніманням стегна; - приставним кроком правим та лівим боком; - із закиданням гомілки назад – назовні; - із винесенням зігнутої в колінному суглобі ноги вперед – усередину; - стрибковим кроком; - у напівприсіді; 7. Відновлення дихання. Перешикування в колону по чотири.
8. Загальнорозвивальні вправи з гімнастичною палицею: 1) в. п. – ноги нарізно, палиця внизу. 1 – 4 - кругові оберти голови в праву сторону; 5 – 8 - кругові оберти голови в ліву сторону. 2) в. п. – ноги нарізно, палиця горизонтально за спиною під ліктями. 1- 2 - нахил голови вперед; 3 - 4 - нахил голови назад; 5 - 6 - нахил голови вправа; 7 - 8- нахил голови вліво; 3) в. п. - ноги нарізно, палиця уперед. 1 – 2 – пружні рухи руками в праву сторону; 3 - 4 – пружні рухи руками в ліву сторону; 4) в. п. - ноги нарізно, палиця за спиною на ліктьових суглобах. 1 - 2 – пружино нахилитися назад; 3 – 4 – те саме з нахилом вперед; 5) в.п. – ноги нарізно, палиця угорі.
1 – 2 – нахилитися вліво; 3 – 4 - те саме вправо. 6) в.п. –о.с.,палиця внизу. 1 - палиця вгору; 2 – палиця вперед; 3 – присісти руки вперед; 4 – о.с.
7) в.п. о.с.руки на пояс, палиця на підлозі вперед. Виконувати стрибкі на носках через палицю вперед, назад. 8) в.п. о.с.руки на пояс, палиця на підлозі вправо. Виконувати до 20 стрибків на носках через палицю вправо, вліво і перейти на ходьбу. 9. Повільна ходьба. Перешикування в колону по одному. 10. Підрахунок ЧСС за 15с.
|
1-2хв
1хв
1,5-2хв по одному коку
10-15м
2-3хв 1-2 кола по1 серії
1-2 кола
3-4хв.
2 – 3 разів
2 – 3 разів
4 – 6 разів
4 – 6 разів
4 – 6 разів
10-12 разів
до 20 стрибків
до 20 стрибків
10-20м |
Фронтальний метод.
Звернути увагу на зовнішній вигляд та самопочуття учнів.
Звернути увагу на чітке та правильне виконання команд.
Дистанція 2 – 3 кроки. Стежити за поставою. Руки в гору. Руки за голову. Спину тримати рівно. Поступово прискорювати темп ходьби. Стежити за правильною постановкою стопи та активним рухом рук. Дистанція два – три кроки. Темп середній. По двоє на середину, по довжині кімнати виконують бігові вправи в обхід кроком.
Спину тримати рівно. В колону по одному в обхід кімнати. Темп виконання повільний. Рухи руками вгору – вдих, униз – видих. Дихання глибоке.
На місці в колону по чотири. Дистанція та інтервал витягнути руки. Темп повільний
Темп середній. Стежити за амплітудою рухів.
Спіну тримати рівно.
Темп середній. Стежити за амплітудою рухів.
Темп середній. Стежити за амплітудою рухів.
Руки на згинати.
Корпус прямо, п’ятки не відривати від підлоги. Учні спец. мед. групи не присідають до кінця.
Учні спец. мед. групи до 15 стрибків.
Учні спец. мед. групи до 15 стрибків.
В обхід спортивної кімнати.
Учні сідають в коло. Звернути увагу на самопочуття учнів. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
О С Н О В Н А Ч А С Т И Н А ( 28 - 32хв.) |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ІІ |
1.Розучування комбінації елементів акробатичних вправ. Хлопці: Ластівка + перекид вперед + стрибок на 1800 + довгий перекид вперед + перекид назад + стійка на лопатках + «міст» + стійка на голові + стрибок в основну стійку.
Дівчата: Ластівка + перекид вперед + перекид назад + перекид назад в напівшпагат + стійка на лопатках + «міст» + стійка на голові + стрибок в основну стійку. 2. Вдосконалення техніки виконання опорного стрибка. 2.1. Стрибки зі скакалкою.
2.2. Стрибок вгору:- махом рук вперед - вгору, прийняти положення правильного приземлення.
2.3. Розбіг 1-2 кроки, відштовхування на обох ногах, стрибок у вгору, приземлення, руки вперед назовні. 2.4. Техніка виконання опорного стрибка через гімнастичного козла у ширину.
3. Естафета – «тачка». Всі гравці діляться на дві команди. Команди шикуються в колону по одному. Перші – «тачки», другі – учні, які везуть. «Тачка» – це гравець, якій в положенні упору лежачи, а його за гомілки підіймає і тримає інший гравець. За сигналом вчителя «тачка» рухається до фішки, об’їжджає навколо і повертається на лінії старту. Як тільки «тачка» пересіче її, учень ,що був «тачкою», йде до кінця колони, а другій повертається в «тачку. Третій виконує роль гравця, який везе «тачку» і.т.д.
|
10-12хв.
по 1-2 разів.
10-12хв.
за 30 с.
по 4-6 разів
4 – 5 разів
3-5хв.
|
Виконують учні основної та підготовчої групи. Учні спец. мед. групи розв’язують кросворд. Р О З Д І Л Г І М Н АСТИКИ
Звернути увагу на правильне виконання кожного елемента.
Вчитель забезпечує страховку важких акробатичних елементів.
Учні спец. мед. групи виконують вправи з обручем .
Фронтальний метод Вчитель демонструє виконання спеціальних вправ. Звернути увагу на положення рук та ніг.
Слідкувати за правильне виконання вправи.
Слідкувати за правильне виконання стрибка та приземлення.
Вчитель страхує стрибунів. Учні спец. мед. групи слідкують за виконання стрибка, допомагають вчителю.
Правила : 1. Везти «тачку» слід обережно, з швидкістю, яку, пропонує гравець у ролі «тачки». 2. Гравець якій везе «тачку», тримає партнера за гомілки, притискуючи їх до боків на рівні пояса.
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
З А К Л Ю Ч Н А Ч А С Т И Н А ( 3 - 5 хв. ) |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ІІІ |
4. Підбиття підсумків. Оцінювання учнів. 5. Домашнє завдання. |
20 – 30с 1- 2 кола
За 15 сек.
1 –2 хв. 20 – 30с |
В одну шеренгу. Під час ходьби рухи руками вгору «вдих», вниз розслаблено «видох».
Звернути увагу на відновлення ЧСС.
Відзначити кращих учнів. Самопідготовка. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||