Урок німецької мови «Мorgenstund hat Gold in Mund» у 8 класі за підручником «Німецька мова: для 8 класу загальноосвітніх навчальних закладів (4 рік навчання)/ С.І..Сотникова.- Х.: Ранок, 2016».
Підготувала вчитель німецької мови Світлодарського НВК «Дошкільний навчальний заклад - загальноосвітня школа І ступеня - гімназія» Бахмутського району, Донецької області, Сосіна Світлана Олександрівна.
Відділ освіти
Бахмутської районної держадміністрації
Світлодарський навчально-виховний комплекс
«Дошкільний навчальний заклад - загальноосвітня школа І ступеня - гімназія»
Розробка уроку за темою
«Мorgenstund hat
Gold in Mund»
Урок розроблено вчителем
німецької мови
Сосіною С.О.
м. Бахмут 2017-2018 н.р.
Урок німецької мови «Мorgenstund hat Gold in Mund» у 8 класі за підручником «Німецька мова: для 8 класу загальноосвітніх навчальних закладів (4 рік навчання)/ С.І..Сотникова.- Х.: Ранок, 2016».
Підготувала вчитель німецької мови Світлодарського НВК «Дошкільний навчальний заклад - загальноосвітня школа І ступеня - гімназія» Бахмутського району, Донецької області, Сосіна Світлана Олександрівна.
Урок 1 Мorgenstund hat Gold in Mund.
Цілі:
Практичні: |
oзнайомити з новим лексичним матеріалом теми, продовжувати розвивати комунікативні навички та вміння учнів, організувати діалогічне мовлення за темою, формувати вміння працювати в парах та індивідуально; |
|
Розвиваючі: |
pозвивати довготривалу та короткочасну пам’ять, увагу, мовну здогадку, мовленнєву реакцію, увагу. |
|
Пізнавальні: |
розвивати ерудицію учнів, розширювати соціокультурну та комунікативну компетенції; |
|
Виховні: |
виховувати акуратність, привчати до думки про необхідність правильно організовувати свій час, вчити дотримуватися правил культури поведінки; |
|
Тип уроку: |
засвоєння нових знань; |
|
Обладнання: |
підручник «Deutsch» Сотникова С. для 8 кл. (4 рік навчання), дошка, роздавальний матеріал.
|
ХІД УРОКУ:
І. Підготовка до сприйняття іншомовного мовлення
1). Організаційний момент. Привітання.
L.Guten Tag! Setzt euch! Wie geht es euch? Welcher Tag ist heute? Warum fehlt heute Petrow?
2). Повідомлення теми та мети уроку.
L. Guten Tag, meine liebe Kinder! Ich bin sehr froh, euch zu sehen. Sagt mir bitte, wie geht es Ihnen heute? Wie geht es dir? Und dir? Heute sprechen wir über den Tagensblaut. «Мorgenstund hat Gold in Mund». Das ist unser Thema. Wir lernen heute in der Stunde Wörter zum Thema, spielen, bilden Dialoge, schreiben die Sätze, wiederholen Grammatisches Stoff und sprechen viel, viel Deutsch.
3). Фонетична зарядка.
“Morgenstund hat Gold in Mund.”
“Was du heute kannst besorgen, das verschiebe nicht auf morgen”
“Morgen, morgen, nur nicht heute, sagen alle faulen Leute”
“Nach getaner gut ruhen ”
4). Мовна розминка. Бесіда за змістом прислів’я.
a)“ Morgenstund hat Gold in Mund.”. Вчитель спонукає учнів до висловлювання своєї думки відносно цього прислів’я.
5). Перевірка домашнього завдання. Впр 5 (с.26)
II.Основна частина уроку.
1.Подання лексичного матеріалу. Впр 3 (с.31).
a) Учні повторюють нові слова та словосполучення за вчителем. Вчитель пояснює їхнє значення.
fernsehen Musik hören shoppen Sport machen zusammen sein |
machen Hausaufgaben Aufstehen Schlafen Zähne putzen Sich duschen
|
Zu Mittag essen Sich kämmen Sich abtrocknen Sich waschen Frühstücken Gymnastik machen |
та інші.
b) Aктивізація нових ЛО.
L.: Der nӓchste Aufgabe heiβt «zu Hause». Наступне завдання називається «Вдома». «Was passt zusammen?»
На дошці написані слова на тему «Вдома». Учні повинні спочатку скласти словосполучення, а далі, за зразком вчителя - речення.
Гра “ Пантоміма». ”
Вчитель тренує пам'ять та увагу учнів. Вчитель роздає учням картки з написаними на них завданнями. Учень повинен вийти та без слів показати іншим, що він виконує, а інші, в свою чергу, відгадати та на німецькій мові розповісти про його завдання.
Наприклад: Ich tanze - Я танцюю
Ich rӓume das Zimmer auf - Я прибираю кімнату, і т.д.
L.: Ви відпочили і ми продовжуємо.
c) Словарна робота.
L: Schreiben neue Wörter im Wörterbuch auf.
Вчитель просить учнів записати нові слова з перекладом у словничок
2) Розвиток умінь письма. Скласти речення з новими виразами письмово за зразком (с.51).
Учні самостійно працюють у зошитах. Учитель просить 3-4 учнів прочитати свої речення, наприкінці уроку він збирає зошити на перевірку.
3) Розвиток умінь мовлення
L.: Der letzte Aufgabe heiβt "Mein Tagesablauf».
Наступне завдання це - «Мій розпорядок дня».
Перша команда складає розпорядок вихідного дня, друга - свій шкільний день. Команди отримують маленькі підказки у вигляді карток, на яких намальовані дії та незакінчені речення-відповіді. Кожна команда складає свій розклад, а по закінченні презентують свої розклади.
4) Grammatisches Stoff
1.L: Reflexive pronomen sich. Впр 2 (c.11).
Це зворотний займенник. Що з ним відбувається? (відмінюється)
У вас на столах лежать картки, вийдіть до дошки і знайдіть пару!
Ich wasche mich
Du wäschst dich
Er wäscht sich
Wir waschen uns
Ihr wascht euch
Sie waschen sich
Робота у парах.
Робота в парах. Впр 4 (с.31)
Учні в парах ставлять один одному запитання і заповнюють таблицю.
Потім складають діалоги за темою.
ІІІ Заключна частина уроку.
1) Домашнє завдання. Впр.5 (с.32)
2) Підведення підсумків уроку. Бесіда у режимі L S1 S2 S3
Wir können sagen, alle waren heute die besten! Alle Schüler sprechen und lesen gut Deutsch! Danke!