8 КЛАСИ. І семестр. 2018/2019 н. р.
Підручник – Німецька мова. 8 клас (4-й рік навчання) М. М. Сидоренко, О. А. Палій. В-во «Грамота», 2016) Кількість годин на тиждень: 2.
8 КЛАСИ. І семестр. 2018/2019 н. р.
Підручник – Німецька мова. 8 клас (4-й рік навчання) М. М. Сидоренко, О. А. Палій. В-во «Грамота», 2016) Кількість годин на тиждень: 2.
№ п/п |
Дата |
Підтема |
Мовний інвентар |
Очікувані результати навчально-пізнавальної діяльності здобувачів освіти (Комунікативна компетентність) |
Інтегровані змістовні лінії (1-4)* |
Домашнє завдання |
||||||
лексика |
граматика |
рецептивні(зорове сприйняття, сприйняття на слух) |
інтеракційні(писемна та усна взаємодія) |
продуктивні |
||||||||
говоріння |
письмо |
|||||||||||
*Інтегровані змістовні лінії: 1. Екологічна безпека та сталий розвиток, 2. Громадянська відповідальність, 3. Здоров’я і безпека, 4. Підприємливість та фінансова грамотність. |
||||||||||||
Тема 1. У МІЙ ВІЛЬННИЙ ЧАС. |
||||||||||||
1. |
|
Влітку |
Auf jeden Fall, di Verpflichtung, verplant beschwert, unbedingt, sich erholen, sich entspannen |
Повторення граматичного матеріалу |
Впр. 5 с.7 |
Впр. 2ст. 7 |
Впр. 6 с.8 |
Впр. 2 . ст7 |
3.інструктаж по ТБ у школі |
вивчити нові ЛО. Впр. 1, с.8. |
||
2 |
|
Мій відпочинок |
sich amüsieren, sich unterhalten |
Зворотні дієслова |
Впр. 5 с.10 Впр. 1 с.9 |
|
Впр. 6 с.11 |
Впр. 4 с.10 Впр. 7 с.11 |
3.Розрізняє безпечні та небезпечні ситуації під час активного відпочинку. |
Впр. 1, 2 с. 11-12 |
||
3 |
|
Я гарно відпочив |
das Ereignis, der Campingplatz, Kraft und Energie tanken, an der frischen Luft, begeistern |
Простий минулий час |
Впр. 1, 2 с.12-13 |
Впр. 3, 4 с.13 |
Впр. 1С с.12 |
Впр. 3, 4 с.13 Впр. 5 с.14 |
1 Пояснює необхідність прибирання за собою під час відпочинку, наводить приклади з власного досвіду. |
Впр. 1, 2 с. 15 |
||
4 |
|
Літнього дня |
das Frühstück, Morgengymnastik machen, über Hindernisse springen, erwachen, frühstücken, faulenzen, schlafen, langweilig |
Простий минулий час (сильні д-ва) |
Впр. 1 с.15 |
Впр. 2 с.16 |
Впр 4 ст 16 Впр 1 ст 19 |
Впр 1D ст. 21 |
3 Розрізняє безпечні та небезпечні ситуації під час активного відпочинку. |
вивчити нові ЛО. Впр. 2, с. 22. |
||
5 |
|
Наш вільний час |
etwas mit der Familie unternehmen, faulenzen |
|
Впр. 1 с.22 Впр. 4 с.23 |
Впр. 3 с.23 Впр. 5 с.23 |
впр. 3, с.23 |
Впр. 4 с.23 |
2 Визначає власні спортивні уподобання та потреби. |
вивчити нові ЛО Впр. 1, с.24 |
||
6 |
|
Наші хобі |
lehrreich, merkwürdig, extrem, spannend, anstrengend, faszinierend |
|
Впр. 4 с.27
|
Впр. 1 c.26 Впр. 6 с.28 |
Впр. 5 с.27 |
Впр. 5 с.27 |
2 Обговорює вплив на здоров’я аматорського і професійного спорту. |
Впр. 1 с.28 |
||
7 |
|
Цікаві хобі |
Lehrreich, merkwürdig, langweilig, extrem, spannend, anstrengend, faszinierend |
|
Впр. 3, с.39 |
Впр. 1 с. 38 |
Впр. 5 с.30
|
Впр. 1 с.28
|
2 Описує власний стиль життя та визначає пріоритети |
Впр. 1 с.31-32 |
||
8 |
|
Урок корекції знань, умінь та навичок „ Мій вільний час “ |
Ст. 33-34 |
|
Повторити лексичний та граматичний матеріал |
|||||||
9 |
|
Це я вже вмію і знаю |
Узагальнення вивченого, ст. 35-36, тестування |
|
|
|||||||
Тема 2. Ми вчимося заради майбутнього . |
||||||||||||
10 |
|
Мій ранок |
sich waschen, sich abtrocknen, Zähne putzen, sich kämmen, sich duschen, sich anziehen, sich ausziehen |
Час доби ніецькою |
Впр. 1,2 с.39 |
Впр. 2 с. 39 |
Впр. 5 с.40
|
Впр. 6 В с.42
|
3 Впорядковує власний робочий день з дотриманням здорового способу життя. |
Впр. 1 с.42 |
||
11 |
|
день школяра в Німеччині |
aufstehen, nachdenken, sich beeilen, das Mittagessi das Abendessen, zu Mittag / zu Abend essen, ins Bett gehen |
Genetiv |
Впр. 1 с.42
|
Впр 3 ст 44 |
Впр. 2. с.43 |
Впр ст 44 |
3 Надає рекомендації щодо дотримання здорового способу життя. |
Впр. 1 с. 45 |
||
12 |
|
Мій розклад уроків |
der Versuch, Gedichte vortragen, die Aussprache üben, die Rechen-aufgabe So eine Frage! Ist doch klar! Lass mal sehen! Weiß ich gar nicht |
|
Впр 5,6 ст 47 |
Впр. 2 с.47 |
Впр 5 ст 48 |
Впр 1 ст47 |
3 Впорядковує власний робочий день з дотриманням здорового способу життя. |
Впр 1 ст 47 |
||
13 |
|
На уроці німецької мови |
Du spinnst wohl |
Erst, seit, schon |
Впр 1 ст 49 |
|
впр 1 В ст 49 впр 2 ст 50 |
Впр 5 ст 51 |
2 Демонструє розуміння потреби працювати разом |
Впр 1 ст 52 |
||
14 |
|
Вчити мови – задоволення чи стрес? |
während, wegen, statt, unweit längs, trotz, dies- / jenseits, laut, versäumen, das Versäumte nachholen |
Прийменники, що вимагають Gen. |
Впр. 1 с.52
|
Впр. 2 с.52 |
Впр. 5 с.53 |
Впр. 3 с.53 |
2 Описує власний стиль життя та визначає пріоритети |
Впр. 1 с.54-55 |
||
15 |
|
Хто не працює – той не їсть |
Закріплення лексики по темі |
відмінювання прикм. у Nom.. і Gen. |
Впр. 2 с.55 |
Впр. 1 с.55
|
Впр. 4 с.56 |
Впр. 4 с.56 |
|
Впр. 1,2 с.57 |
||
16 |
|
Скільки мов ти знаєш – стільки країн тобі доступні |
Закріплення лексики по темі |
відмінювання прикм. у Nom. і Gen. |
Впр 4, 5 с.60-61 |
Впр. 1, 3 с.60 |
Впр 5 ст 61 |
Впр. 2 с.60 |
4 Аргументує доцільність вивчення іноземних мов |
Впр. 1 с.62 |
||
17 |
|
Урок корекції знань, умінь та навичок „ Ми вчимося заради майбутнього “ |
Ст. 63 |
|
|
|||||||
18 |
|
Це я вже вмію і знаю |
Узагальнення вивченого, ст. 64-66, тестування |
|
|
|||||||
Тема 3. Пори року. |
||||||||||||
19 |
|
Осінь золота |
die Pfütze, genießen, kahl |
Неозначені займенники |
Впр. 4 с.70 Впр. 3 с.70
|
Впр. 5 с.70 |
Вірш «Jetzt kommt der Herbst als Maler» Впр. 1 с.69 |
Впр. 2 с.69 |
3 Оцінює вплив навколишнього середовища на здоров’я людей свого регіону. |
Впр. 1 с.62 |
||
20 |
|
Святку-вання Хелоуіну |
der Brauch, der Kürbis, die Fledermaus, obligatorisch |
Неозначені займенники |
впр. 3 ст 72 |
Впр 6 ст 73 |
Вірш «Halloween» |
Впр 5 ст 73 |
2 Порівнює свята й традиції в різних країнах. |
Впр 1 ст 74 |
||
21 |
|
Останні осінні дні |
der Wipfel, abfallen, meinen, verhüllen, heulen, zufrieren, wechselhaft |
Неозначені займенники |
Впр. 3 с.76 |
Впр. 1 с.75 |
Впр. 4 с.76 |
Впр. 2 с.76 |
1 Розглядає природу як цілісну систему. |
Описати осінь. с.77 |
||
22 |
|
Зима прийшла |
die Schneewehe, die Höhle, der Dachs, das Murmeltier, ein reges Leben |
Речення зі сполучниками ob, dass |
Впр. 6 с.79 |
Впр. 1 с.77 Впр. 7 с.80 |
Впр. 5 с.78 |
Впр. 2, 4 с.78 |
3 Робить повідомлення про складні погодні умови. |
Впр. 1, 2, 3 с.80-81 |
||
23 |
|
День Святого Миколая |
die Gestalt, der Heilige, der Bischof, der /die Hilfsbedürftige, verhindern |
безособовий займенник man |
Впр. 1 с.81 Впр. 3 с.82 |
Впр. 2 с.81
|
Впр. 4 с.82 |
Впр. 5 с.83 |
2. Порівнює свята й традиції в різних країнах. |
Розказувати про Св. Миколая с.83 |
||
24 |
|
Різдво |
der Einkaufsbummel, die Hektik, der / die Verwandte, anzünden, verbinden, fliehen vor D., es eilig haben |
безособовий займенник man |
Впр. 4 с.85 |
Впр. 1 с.84 Впр. 5 с.86 |
Впр. 2 С.83 |
Впр. 2 с.85 |
2. Порівнює свята й традиції в різних країнах. |
Впр. 1 с.86 |
||
25 |
|
Новорічні традиції |
die Säule, (der) Reis, die Pfanne, füllen, zuschütten |
|
Впр. 1 с.87 Впр. 5 с.88 |
Впр. 5с с.89 |
Впр. 2 с.87
|
Впр. 4 с.88 |
2. Порівнює свята й традиції в різних країнах. |
Впр. 1 с.89 |
||
26 |
|
Урок корекції знань, умінь та навичок по темі„Пори року“ |
Ст. 90-91 Узагальнення вивченого, ст. 92, тестування |
|
|
|||||||
27 |
|
Контроль навичок аудіювання |
||||||||||
28. |
|
Контроль навичок письма |
||||||||||
29 |
|
Контроль навичок читання |
||||||||||
30 |
|
Контроль навичок говоріння |
||||||||||