28 серпня о 18:00Вебінар: Методи і прийоми корекційної педагогіки, які можна використати на будь-якому уроці

Календарне планування 8 клас. І семестр. з інтегрованими змістовними лініями

Про матеріал

8 КЛАСИ. І семестр. 2018/2019 н. р.

Підручник – Німецька мова. 8 клас (4-й рік навчання) М. М. Сидоренко, О. А. Палій. В-во «Грамота», 2016) Кількість годин на тиждень: 2.

Перегляд файлу

8  КЛАСИ. І семестр. 2018/2019 н. р.

Підручник – Німецька мова. 8 клас (4-й рік навчання) М. М. Сидоренко, О. А. Палій. В-во «Грамота», 2016)  Кількість годин на тиждень: 2.

 

№ п/п

Дата

Підтема

Мовний інвентар

Очікувані результати навчально-пізнавальної діяльності здобувачів освіти

(Комунікативна компетентність)

Інтегровані змістовні лінії

 (1-4)*

Домашнє завдання

лексика

граматика

рецептивні

(зорове сприйняття, сприйняття на слух)

інтеракційні

(писемна та усна взаємодія)

продуктивні

говоріння

письмо

*Інтегровані змістовні лінії: 1. Екологічна безпека та сталий розвиток, 2. Громадянська відповідальність, 3. Здоров’я і безпека, 4. Підприємливість та фінансова грамотність.

Тема 1. У МІЙ ВІЛЬННИЙ ЧАС. 

1.

 

Влітку

Auf jeden Fall, di Verpflichtung, verplant beschwert, unbedingt, sich erholen, sich entspannen  

Повторення граматичного матеріалу

 Впр. 5 с.7

Впр. 2ст. 7

Впр. 6 с.8

Впр. 2 . ст7

3.інструктаж по ТБ у школі

вивчити нові  ЛО. Впр. 1, с.8.

2

 

Мій відпочинок

sich amüsieren, sich unterhalten

Зворотні дієслова

 

Впр. 5 с.10 Впр. 1 с.9

 

 

Впр. 6 с.11

Впр. 4 с.10

Впр. 7 с.11

3.Розрізняє безпечні та небезпечні ситуації під час активного відпочинку.

Впр. 1, 2  с. 11-12

3

 

Я гарно відпочив

das Ereignis, der Campingplatz, Kraft und Energie tanken, an der frischen Luft, begeistern

Простий минулий час

Впр. 1, 2 с.12-13

 

Впр. 3, 4 с.13

Впр. 1С с.12

Впр. 3, 4 с.13 Впр. 5 с.14

1 Пояснює необхідність прибирання за собою під час відпочинку, наводить приклади з власного досвіду.

Впр. 1, 2  с. 15

4

 

Літнього дня

das Frühstück, Morgengymnastik machen, über Hindernisse springen, erwachen, frühstücken, faulenzen, schlafen, langweilig

Простий минулий час (сильні д-ва)

Впр. 1 с.15

Впр. 2 с.16

Впр 4 ст 16

Впр 1 ст 19

Впр 1D ст. 21

3 Розрізняє безпечні та небезпечні ситуації під час активного відпочинку.

вивчити нові  ЛО. Впр. 2, с. 22.

5

 

Наш вільний час

etwas mit der Familie unternehmen, faulenzen

 

Впр. 1 с.22

Впр. 4 с.23

Впр. 3 с.23

Впр. 5 с.23

впр. 3, с.23

Впр. 4 с.23

2 Визначає власні спортивні уподобання та потреби.

вивчити нові  ЛО Впр. 1, с.24

6

 

Наші хобі

lehrreich, merkwürdig, extrem, spannend, anstrengend, faszinierend

 

Впр. 4 с.27

 

Впр. 1 c.26

Впр. 6 с.28

Впр. 5 с.27

Впр. 5 с.27

2 Обговорює вплив на здоров’я аматорського і професійного спорту.

Впр. 1 с.28

7

 

Цікаві хобі

Lehrreich, merkwürdig, langweilig, extrem, spannend, anstrengend, faszinierend

 

Впр. 3, с.39

Впр. 1 с. 38

Впр. 5 с.30

 

Впр. 1 с.28

 

2 Описує власний стиль життя та визначає пріоритети

Впр. 1 с.31-32

8

 

Урок корекції знань, умінь та навичок „ Мій вільний час

Ст. 33-34

 

 

Повторити лексичний та граматичний матеріал

9

 

Це я вже вмію і знаю

 

Узагальнення вивченого, ст. 35-36,  тестування

 

 

Тема 2. Ми вчимося заради майбутнього . 

10

 

Мій ранок

sich waschen, sich abtrocknen, Zähne putzen, sich kämmen, sich duschen, sich anziehen, sich ausziehen

Час доби ніецькою

Впр. 1,2 с.39

Впр. 2 с. 39

Впр. 5 с.40

 

Впр. 6 В с.42

 

3 Впорядковує власний робочий день з дотриманням здорового способу життя.

Впр. 1 с.42

11

 

день школяра в Німеччині

aufstehen, nachdenken, sich beeilen, das Mittagessi das Abendessen, zu Mittag / zu Abend essen, ins Bett gehen

Genetiv

Впр. 1 с.42

 

Впр 3 ст 44

Впр. 2. с.43

Впр  ст 44

3 Надає рекомендації щодо дотримання здорового способу життя.

Впр. 1 с. 45

12

 

Мій розклад уроків

der Versuch, Gedichte vortragen, die Aussprache üben, die Rechen-aufgabe

So eine Frage! Ist doch klar! Lass mal sehen! Weiß ich gar nicht

 

Впр 5,6 ст 47

Впр. 2 с.47

Впр 5 ст 48

Впр 1 ст47

3 Впорядковує власний робочий день з дотриманням здорового способу життя.

Впр 1 ст 47

13

 

На уроці німецької мови

Du spinnst wohl

Erst, seit, schon

Впр 1 ст 49

 

впр 1 В ст 49

впр 2 ст 50

Впр 5 ст 51

2 Демонструє розуміння потреби працювати разом

Впр 1 ст 52

14

 

Вчити мови – задоволення чи стрес?

während, wegen, statt, unweit längs, trotz, dies- / jenseits,  laut, versäumen, das Versäumte nachholen

Прийменники, що вимагають Gen.

Впр. 1 с.52

 

Впр. 2 с.52

Впр. 5 с.53

Впр. 3 с.53

2 Описує власний стиль життя та визначає пріоритети

Впр. 1 с.54-55

15

 

Хто не працює – той не їсть

Закріплення лексики по темі

відмінювання прикм. у Nom.. і Gen.

Впр. 2 с.55

Впр. 1 с.55

 

Впр. 4 с.56

Впр. 4 с.56

 

Впр. 1,2 с.57

16

 

Скільки мов ти знаєш – стільки країн тобі доступні

Закріплення лексики по темі

відмінювання прикм. у Nom. і Gen.

Впр 4, 5 с.60-61

Впр. 1, 3 с.60

Впр 5 ст 61

Впр. 2 с.60

4 Аргументує доцільність вивчення іноземних мов

Впр. 1 с.62

17

 

Урок корекції знань, умінь та навичок „ Ми вчимося заради майбутнього

Ст. 63

 

 

 

18

 

Це я вже вмію і знаю

Узагальнення вивченого, ст. 64-66,  тестування

 

 

Тема 3. Пори року. 

19

 

Осінь золота

die Pfütze, genießen, kahl

Неозначені займенники

Впр. 4 с.70 Впр. 3 с.70

 

Впр. 5 с.70

Вірш «Jetzt kommt der Herbst als Maler»

 Впр. 1 с.69

Впр. 2 с.69

3 Оцінює вплив навколишнього середовища на здоров’я людей свого регіону.

Впр. 1 с.62

20

 

Святку-вання Хелоуіну

der Brauch, der Kürbis, die Fledermaus, obligatorisch

Неозначені займенники

впр. 3 ст 72

Впр 6 ст 73

Вірш «Halloween»

Впр 5 ст 73

2 Порівнює свята й традиції в різних країнах.

Впр 1 ст 74

21

 

Останні осінні дні

der Wipfel, abfallen, meinen, verhüllen, heulen, zufrieren, wechselhaft

Неозначені займенники

Впр. 3 с.76

Впр. 1 с.75

Впр. 4 с.76

Впр. 2 с.76

1 Розглядає природу як цілісну систему.

Описати осінь. с.77

22

 

Зима прийшла

die Schneewehe, die Höhle, der Dachs, das Murmeltier, ein reges Leben

Речення зі сполучниками

ob, dass

Впр. 6 с.79

Впр. 1 с.77

Впр. 7 с.80

Впр. 5 с.78

Впр. 2, 4 с.78

3 Робить повідомлення про складні погодні умови.

Впр. 1, 2, 3 с.80-81

23

 

День Святого Миколая

die Gestalt, der Heilige, der Bischof, der /die Hilfsbedürftige, verhindern

безособовий займенник man

Впр. 1 с.81

Впр. 3 с.82

Впр. 2 с.81

 

Впр. 4 с.82

Впр. 5 с.83

2. Порівнює свята й традиції в різних країнах.

Розказувати про Св. Миколая с.83

24

 

Різдво

der Einkaufsbummel, die Hektik, der / die Verwandte, anzünden, verbinden, fliehen vor D., es eilig haben

безособовий займенник man

Впр. 4 с.85

Впр. 1 с.84

Впр. 5 с.86

Впр. 2

С.83

Впр. 2 с.85

2. Порівнює свята й традиції в різних країнах.

Впр. 1 с.86

25

 

Новорічні традиції

die Säule, (der) Reis, die Pfanne, füllen, zuschütten

 

Впр. 1 с.87

Впр. 5 с.88

Впр. 5с с.89

Впр. 2 с.87

 

Впр. 4 с.88

2. Порівнює свята й традиції в різних країнах.

Впр. 1 с.89

26

 

Урок корекції знань, умінь та навичок по темі

Пори року

Ст. 90-91

 Узагальнення вивченого, ст. 92,  тестування

 

 

27

 

Контроль навичок аудіювання

28.

 

Контроль навичок письма

29

 

Контроль навичок читання

30

 

Контроль навичок говоріння

 

 

 

docx
Додано
15 січня
Переглядів
243
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку