Урок "Мовна тема. Мова і мовлення. Текст."

Про матеріал

Запропоновані завдання мовної теми дають можливість вчителю визначити рівень успішності учнів з теми "Мова і мовлення. Текст." Тексти укладено відповідно критеріям щодо письмових перевірних робіт з української мови у 3 класі. Контрольну роботу розроблено для виконання 2 варіантами.

Перегляд файлу

Мовна тема"Мова і мовлення. Текст"

І варіант

1.Мова – це

А) вміння говорити;

Б) розмова між людьми;

В) засіб спілкування між людьми.

 

2. Чітке, зрозуміле, виразне – це

А) писемне мовлення;

Б) усне мовлення ;

В) культурне усне мовлення.

 

3.Текст – це

А) окремі речення, не зв'язані між собою;

Б) окремі абзаци, не зв'язані між собою;

В) кілька і більше речень, зв'язані між собою.

 

4.План – це

А) окремі речення;

Б) назви частин тексту;

В) основна частина тексту.

 

5.Продовжте речення.

Основна думка тексту – це те,…

 

6.Продовжте речення.

Тексти художньої літератури називають…

7.Прочитати тексти. Визначити їх типи. Списати текст-розповідь.

   Як чудово в лісі! Дятел бадьоро стукотить по дереву. Він не вміє співати. Замість пісні птах вистукує дзьобом.

   На Десні – повінь. Навколо вода. Верби стоять у воді. Поміж вербами пливе човен.

 

8.Прочитайте. Переставте абзаци так, щоб склався зв'язний текст. Записати утворений текст , дібравши до нього заголовок.

   Діти забрали пташеня. Вдома вони йому перев'язали крильце, посадили його в клітку.

   Під березою Мар'янка й Дмитрик знайшли совеня з пошкодженим крилом. Воно жалібно пищало.

   Незабаром крильце у пташеняти зажило. Діти випустили совенятко на волю.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Мовна тема"Мова і мовлення. Текст"

ІІ варіант

1.Мова – це

А) вміння говорити;

Б) засіб спілкування між людьми.

В) розмова між людьми;

 

2.Охайне, грамотне, зрозуміле, каліграфічне – це

А) писемне мовлення;

Б)усне мовлення;

В) культурне писемне мовлення.

 

3.Укажіть рядок , де названі частини тексту

А) заголовок, кінцівка, зачин;

Б) зачин, основна частина, кінцівка;

В) зачин , основна частина, заголовок.

 

 4.План – це

А) окремі речення;

Б) назви частин тексту;

В) основна частина тексту.

 

5.Продовжте речення .

Тема тексту – це…

 

6. Продовжте речення .

Тексти оголошень, законів, документів – це… тексти.

 

 7.Прочитати тексти. Визначити їх типи. Списати текст-опис.

   Як чудово в лісі! Дятел бадьоро стукотить по дереву. Він не вміє співати. Замість пісні птах вистукує дзьобом.

   На Десні – повінь. Навколо вода. Верби стоять у воді. Поміж вербами пливе човен.

 

8.Прочитайте. Переставте абзаци так, щоб склався зв'язний текст.

Записати утворений текст , дібравши до нього заголовок.

   Діти забрали пташеня. Вдома вони йому перев'язали крильце, посадили його в клітку.

   Під березою Мар'янка й Дмитрик знайшли совеня з пошкодженим крилом. Воно жалібно пищало.

   Незабаром крильце у пташеняти зажило. Діти випустили совенятко на волю.

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
4.0
Оригінальність викладу
3.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Пухальська Наталія Василівна
    Загальна:
    4.0
    Структурованість
    4.0
    Оригінальність викладу
    3.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
2 квітня 2018
Переглядів
3420
Оцінка розробки
4.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку