Урок " Мовознавчий турнір"

Про матеріал
Для ефективної організації навчально-виховної діяльності школярів необхідно враховувати способи взаємодії суб’єктів навчального процесу, що дозволяє виділити такі моделі нетрадиційних форм навчання: Модель А. Нетрадиційні форми, що забезпечують однобічну дію на учня (учитель – учень, учень – учень). Організація спілкування за даними схемами робить дитину об’єктом дії, а вчителеві належить провідна роль. Дана модель застосовується тоді, коли необхідно подати інформацію, якої немає в навчальних посібниках, для її наступної поглибленої переробки. Модель В. Нетрадиційні форми навчання, які забезпечують взаємодію у процесі спілкування суб’єктів навчання в умовах парної роботи, роботи малих груп, міжгрупової роботи. У даній моделі організації спілкування учень є одним із рівноправних суб’єктів. Між учителем і школярем (учнем і учнем) виникає співтворчість. Організовуючи взаємодію, учитель керує пізнавальною діяльністю, творчим пошуком дітей. Модель С. Нетрадиційні форми навчання, які передбачають як однобічну дію, так і взаємодію суб’єктів навчання. Класифікація нетрадиційних форм відповідно до способу взаємодії суб’єктів навчального процесу Модель А Модель В Модель С Інтегрований урок Урок-лекція Урок-мандрівка Урок-екскурсія Урок-новела Урок-парадокс Урок-семінар Урок-есе Урок-залік Урок-суд Урок-лото Урок-композиція Урок-огляд знань Урок-аукціон Урок-казка Урок-диспут Урок-діалог Урок-«круглий стіл» Урок-турнір Урок-КВК Урок-брейн-ринг Урок-Що? Де? Коли? Урок-форум Урок-телеміст Залежно від змісту, форм і методів у рамках даної моделі може бути як одностороннє діяння суб’єктів, так і взаємодія, тобто може бути або Модель А, або Модель В; або обидві моделі разом. На уроках української мови, під час вивчення теми « Морфологія», а саме : « Іменник. Відміни іменників», «Прикметник. Розряди прикметників за значенням» мною використовується гра «Лото», яка допомагає швидко перевірити знання учнів з даних тем.
Перегляд файлу

1

 

                                         Мовознавчий турнір

Тема: Підсумкове заняття.

Мета: перевірити знання студентів з різних розділів мови :

« Фонетики», «Орфографії», «Словотвору», «Лексикології», «Фразеології», «Граматики», «Стилістики», «Синтаксису», вчити працювати в групі; розвивати увагу, пам'ять , логічне мислення, монологічне мовлення; виховувати любов до рідної мови, почуття відповідальності, повагу до товаришів, вміння вислуховувати та поважати думку інших.

Тип заняття: урок узагальнення та систематизації знань.

Вид заняття: Мовознавчий турнір

 

ХІД ЗАНЯТТЯ

 

І. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ

 

1. Привітання.

В.О. СУХОМЛИНСЬКИЙ підкреслював, що оволодіти увагою дитини можна, лише "створивши, утвердивши, зберігши її пев­ний внутрішній стан – емоційне піднесення, інтелектуальне натхнен­ня, пов'язане з почуттям панування над істиною, з переживанням розумової гордості".

 

ІІ. ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ І МЕТИ

 

Наше сьогоднішнє заняття незвичайне. Це останній заняття української мови в цьому навчальному році і ми вирішили провести його в цікавій формі. Але для того, щоб  дізнатися назву нашого заняття, необхідно виконати наступне завдання.  

Вилучіть зайві слова і визначте тему нашого заняття

 

Додаток № 1

 

Мокітвопесзнавпапугачийвовктургризуннір

 

( Мовознавчий турнір )

 

  Вітаємо вас на турнірі шанувальників рідної мови! У турнірі братимуть участь дві команди, які повинні продемонструвати свої знання з мови, довести свою першість і здобути право називатися шанувальниками української мови.

  Всього у нас буде  6 раундів, за правильне виконання яких, ви будете отримувати  фішки, які позначають певну кількість балів. В кінці заняття ми підіб’ємо  підсумки та оголосимо команду переможців.

 

Будьте уважними!!! Бажаємо успіхів!!!

 

ІІІ. УЗАГАЛЬНЕННЯ ПОНЯТЬ І ЗАСВОЄННЯ ВІДПОВІДНОЇ ЇЙ СИСТЕМІ ЗНАНЬ

 

І РАУНД . "Будьмо знайомі".

(Учні представляють свою команду, її назву, девіз, емблему.)

 

ІІ. РАУНД

1. Алфавітний лабіринт.

-Щоб вийти з нього, нам треба розставити всі слова в алфавітному порядку

-Послідовно правильно розставлені слова додадуть вашій команді 2 бала.

Додаток № 2

 

Стільчик, сюїта, медикаменти, павільйон, вишиванка, портовий, абиде, котрий, олень, місцина, мореплавство, гнучкий, побіжний, скатерка, серпанок.

 

Абиде, вишиванка, гнучкий, котрий, медикаменти, місцина, мореплавство, олень, павільйон, побіжний,  портовий, серпанок, скатерка, стільчик, сюїта,

 

-Що треба робити, якщо перші літери слова однакові?

2. Сконструюйте слово 

- До кожного захованого слова у вас є підказки. Використовуючи їх, сконструюйте слово. Правильно знайдене слово додасть вашій команді 1 бал.                                                                              

Додаток № 3

 

А) трискладове слово

1-й склад- наголошений у слові  росте

2-й - наголошений у слові дружина

3-й - відкритий у слові – наділ

 ( стежина)

 

Б) двоскладове слово :

1-й склад- ненаголошений у слові  гризун

2-й - наголошений у слові робити

( гриби)

 

В) трискладове слово:

1-й склад- останній у слові залізо

2-й склад- наголошений у слові зуби

3-й склад - наголошений у слові поляна

(зозуля)

-Як поділяються слова на склади?

 

3. «Першокласник»

- Нещодавно мені зателефонувала подруга, з проханням допомогти виконати домашнє завдання з української , яке не може виконати її племінник - першокласник. Вона запропонувала зробити звукову модель слів, кожне правильно змодельоване слово оцінюється в 1 бал.

Додаток № 4

 

л и с и ц я                    в о г о н ь                       о б’ ї з д

 

 

ІІІ. РАУНД

 

ЗАВДАННЯ 1. Розподілити слова іншомовного походження за правилами правопису:

а) з ь; б) з апострофом.

- Правильно записані слова принесуть вам 5 балів.

Додаток № 5

 

Суб…єктивність, бракон…єр, кон…єктура, об…єктив, брил…янт, він…єтка, кон…юнктура, бул…йон, вол…єр,  п…єса, дос…є, курт…є, прем…єр, П…єро, гал…ярда, мес…є, порт…єра, міл…ярд.

 

 

з   «Ь»                                                               з « ̓ »

 

браконьєр                                                  суб ̓  єктивність

коньєктура                                                 об ̓ єктив

брильянт                                                    п ̓ єса

віньєтка                                                     прем ̓ єр

коньюнктура                                             П ̓ єро

бульйон        

вольєр

досьє

куртьє

гальярда,

месьє

портьєра

мільярд

 

- Коли пишеться апостроф?

 

2. Кросвордний акродиктант

 

-Я читаю визначення, а студенти повинні назвати поняття, якому воно відповідає. Кожне правильне визначене поняття покладе у кошик команди 1 бал.

 

Ненаголошені і наголошені е, и, о в коренях слів

 

1. Синонім до слова аплодисменти (оплески)

2. Глава Держави в Україні (Президент.)

3. Шкільний предмет, що вивчає дії над числами (математика)

4. 1-а особа однини від дієслова звеселити (звеселю)

5. Керівник хору чи оркестру .(диригент)

6. Яскраво світити, сіяти. (блистіти)

7. Антонім до слова вчора (сьогодні).

8. Жартівливий короткий твір з несподіваним закінчення. (анек­дот)

9. Розігрування речових або грошових виграшів по білетах. (ло­терея)

 

-Як перевірити ненаголошені голосні?

-Визначте слова, в яких ненаголошені голосні перевіряються наголосом?

-Слова, в яких ненаголошені не перевіряються треба запам’ятати.

 

ІV. РАУНД. 

1. «Редактор»

        Час летить дуже швидко, ніхто з нас не знаю, куди нас життя закине і де ми будемо працювати. Тому пропоную командам прости іспит на заміщення вакантної посади головного редактора газети «Лінгвіст».

       Вашій увазі пропонується речення, в яких необхідно знайти та виправити помилки. Пояснити свій вибір. Правильно відновлене одне  речення додасть вам 1 бал.

Додаток № 5

 

 

1.Родина жила в будинку з виглядом на Світязь. 2.Абонемент перебуває поза зоною досяжності. 3.Правдоподібно,він скоро знайдеться. 4. Зал заповнений ущент. 5.Співак має якісь відносини до шоу-бізнесу. 6.Ми прийматимемо активну участь у цьому міроприємстві. 7.Відношення у колективі складалися непросто. 8.Сусід висловив шкоду з приводу не купівлі ним дачі. 9.Я поступив би так же. 10.Завдяки поломці прилад знаходиться в неробочому становищі.

 

 

1. Родина жила в будинку з видом на Світязь. 2. Абонент перебуває поза зоною досяжності. 3. Правда, він скоро знайдеться. 4. Зала заповнена повністю. 5. Співак має  відношення до шоу-бізнесу. 6. Ми братимемо  активну участь у цьому заході. 7. Відносини у колективі складалися непросто. 8. Сусід висловив співчуття з приводу не купівлі дачі. 9. Я вчинив би так само. 10. Через  поломку прилад знаходиться в неробочому стані.

 

- Що треба знати, щоб правильно побудувати речення?( лексичне значення слів, побудову слів, стилістику.

 

 

2. Лінгвістична задача- жарт

Додаток № 6

 

   Три хлопці

Два учні, Василь та Мишко, зустріли свого стар­шого друга Андрія, якого давно не бачили: Андрій закінчив школу два роки тому і пішов працювати на завод. Василь запитав Андрія: "Як ти вчишся?" А Мишко запитав так: "Як, ти вчишся?"

Хто з двох учнів не знав, що Андрій не лише працює, а й вчиться? Який може бути граматичний доказ відповіді на цю задачу?

 

Коли троянди і соняшник можуть стати деревами?

  Один жартівник написав у листі своєму другові: "У нас у селі багато дерев: троянд, соняшників". А друг не зрозумів жарту і в своїй відповіді обвинуватив автора листа в неуцтві.

Яка граматична (пунктуаційна) основа цього жарту "неука"?

  Як треба було правильно поставити розділові зна­ки в цьому реченні?

 

- Який висновок з цього можна зробити?

 

 

 

3. Фразеологічна хвилинка

 

 Знайдіть фразеологізми-синоніми та запишіть їх парами. Уведіть кілька фразеологізмів у речення:

Додаток № 7

 

     Проковтнути язика; бити байдики; клеїти дурня; як кіт наплакав; сто років тому; тримати язика за зубами; крапля в морі; за царя Гороха.

    

Проковтнути язика  тримати язика за зубами

бити байдики    клеїти дурня

як кіт наплакав     крапля в морі

сто років тому        за царя Гороха

 

-З якою метою ми використовуємо фразеологізми?

 

 

4. Каламбур

 

¹Каламбур ( фр. calembour ) - Словосполучення, що містить гру слів, засновану на використанні подібно лунаючих, але різних за значенням слів або різних значень одного слова.

 

-Складіть власний каламбур, використовуючи слова.

-Правильно складені речення додадуть вам 2 бали.

   Додаток № 8

 

роман – Роман;  лютий – лютий;  такса – такса;  лист – лист.

 

- Що це за слова?( омографи, омоформи)

-Чим схожі ці слова?

-Чим відрізняються?

-Що треба знати, щоб правильно скласти речення?( тлумачення слова)

 

 

5. «Слабка ланка»

(запозичені слова).

 

Учитель зачитує тлумачення слів, а учні повинні записати ці слова. Перемагає та, команда, яка записала правильно найбільшу кількість слів. Кожне правильно визначене слово додає команді 1 бал.

  

- Інша назва усної народної творчості. (фольклор)

   - Вага товару без тари. (нетто)

   - Група людей, що оцінює конкурси, турніри. (журі)

   - Наука про землю. (географія)

   - Наукова суперечка. (дискусія)

   - Антонім до слова активний .(пасивний)

   - Синонім до слова пристосування. (адаптація)

   - Копіювальний пристрій. (ксерокс)

   - Частина слова, що стоїть перед коренем. (префікс)

   - Попередній зміст телепередачі. (анонс)

   - Найпопулярніша пісня сезону. (хіт)

   - Кінцевий етап змагань .(фінал)

 

-З якою метою ми вживаємо слова іншомовного походження ?

 

 

 

 

 

V. РАУНД.   «Найрозумніший»

Вам пропонуються категорії знань. В кожній категорії по 2 запитання. Команди по черзі обирають  будь-яку з них. За кожну правильну  відповідь команда отримує 1 бал.

 

Фонетика

  1. Скільки букв в українському алфавіті? ( 33)
  2. Скільки голосних звуків в українській мові? Назвіть їх. (  6 - а, о, у, и, і, е)

 

Орфографія

1.Назвіть слово , в якому після –р- пишеться м ̓ який знак? ( Горький).

2.Чому в слові черв ̓ як ставиться апостроф, хоча перед –в- стоїть інший приголосний? ( тому що це приголосний –р -).

 

Словотвір

1. Значуща частина слова, яка стоїть перед коренем і служить для творення нових слів чи нових форм. ( Префікс)

2. Змінна морфема, яка стоїть після суфікса чи після кореня (у непохідних основах) і служить для зв'язку слів між собою.? ( закінчення)

 

Лексикологія

  1. Назвіть антонім до слова  істинний? ( хибний)
  2. Назвіть синонім до слова договір? ( угода , домовленість, пакт…)

 

Фразеологія

  1. Визначте значення фразеологізму « Замилювати очі»( Обдурювати)
  2. Визначте значення фразеологізму «Дати гарбуза»? ( Відмовити)

 

Граматика

  1. До якої відміни належить слова мати? ( ІІІ відміна )
  2. Що треба зробити, щоб чорногуз став іменником подвійного роду? (Назвати його лелекою)

 

 

 

Стилістика

 

  1.                Деканові факультету педагогіки і психології  НПУ ім. Драгоманова

     проф. Бондарю Володимиру Івановичу

     студента 4 курсу групи П-412

Іваненка Олега Івановича

 

Пояснювальна записка

 

       У період з 1 до 10  березня 2016 року я не відвідував заняття через хворобу.

      

        Довідку про перебування в лікарні додаю.

 

14. 03.2016                                                                                                        Підпис

 

( Офіційно - діловий)

 

2. текст

 

Т.Г. Шевченко до М. Г. Шевченка

15 листопада 1839, Петербург

                                                Микито, рідний брате!

Минуло вже більше ніж півтора року, а я до тебе не писав ні півсловечка. Вибачай голубе сизий, так трапилось. Скажу щиру правду: я так собі думав:  що ж, що я напишу письмо, хіба їм буде легше? Твого лиха не возьму на себе, а свого тобі не оддам.. Так що ж з тих писем? Папір збавлять та й годі. Воно, бач, і так і не так, а все-таки лучше, коли получиш, прочитаєш хоч одне слово рідне. Серце ніби засміється, коли знаєш, що там діється. Так отаке — то, мій голубе, нудно мені стало, що я не знаю, що у вас робиться. Та й ти таки не без того, щоб не згадав свого брата Тараса, школяра, — бо вже дуже давно, як ми з тобою бачились, та що ж робити маєш, коли Бог не хоче, потерпим ще трохи, а там, коли живі та здорові будем, — то, може, і побачимось...

Добраніч.

Твій рідний брат.

Тарас Шевченко.

 ( епістолярний)

 

 

VІ. РАУНД « Судове засідання»

 

Сьогодні вранці нам прийшов лист із суду , з проханням розглянути мовознавчу справу. У нас є 2 групи адвокатів, які будуть доводити свої думки щодо звинувачення. Чи правильно невідомий визначив частини мови? Пропонуйте ваші думки. Обґрунтуйте відповідь, склавши речення. На обдумування вам дається 1 хвилина.

Команда , яка першою дасть правильно та ґрунтовну відповідь отримає 3 бали.

 

Додаток № 9

Лист

Невідомий у реченнях, які були йому дані, визначив, що слова "найкраще" і "ранком" є прислівниками. Але ж слово "найкраще" є прикметником, а слово "ранком" - іменник у орудному відмінку.

Суддя. Якщо в адвокатів немає заперечень, то суд може визнати особу винною згідно із законами про частину мови.

Адвокати. Ці слова можуть бути і прислівниками. Треба подивитися, в якому контексті вони вжиті. У мові є явища переходу слів з різних частин мови у прислівник.

 

Суддя. Введіть ці слова у речення і доведіть це (виконується завдання). Підтримую вашу думку. На цьому судове засідання може вважатися закритим , вітаємо адвокатів команди.

 

IV. ПІДСУМОК ЗАНЯТТЯ

 

          1. Підведення підсумків

( Рахування балів)

  1. Визначення переможців
  2. Нагородження

 

V.ОЦІНЮВАННЯ

 

Р. І.

Слова росли із ґрунту, мов жита

Добірним зерном колосилась мова.

Вона як хліб.

Вона мені свята!

І кров ̓ ю предків тяжко пурпурова.

(с) Ліна Костенко

 

Видатна поетеса, письменниця, громадський та політичний діяч України Ліна Костенко сказала : «Нації помирають не від інфаркту , спочатку їм відбирає мову»

Невдовзі ми будемо з вами продовжувати працювати над тонкощами рідної мови, пізнавати та відкривати її нові таємниці та горизонти , а на  цьому наше заняття закінчено.

До нових зустрічей!!!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                                         ДОДАТОК №  5

ІV. РАУНД. 

«Редактор»

1.Родина жила в будинку з виглядом на Світязь. 2.Абонемент перебуває поза зоною досяжності. 3.Правдоподібно,він скоро знайдеться. 4. Зал заповнений ущент. 5.Співак має якісь відносини до шоу-бізнесу. 6.Ми прийматимемо активну участь у цьому міроприємстві. 7.Відношення у колективі складалися непросто. 8.Сусід висловив шкоду з приводу не купівлі ним дачі. 9.Я поступив би так же. 10.Завдяки поломці прилад знаходиться в неробочому становищі.

 

 

 

 

ІV. РАУНД. 

«Редактор»

1.Родина жила в будинку з виглядом на Світязь. 2.Абонемент перебуває поза зоною досяжності. 3.Правдоподібно,він скоро знайдеться. 4. Зал заповнений ущент. 5.Співак має якісь відносини до шоу-бізнесу. 6.Ми прийматимемо активну участь у цьому міроприємстві. 7.Відношення у колективі складалися непросто. 8.Сусід висловив шкоду з приводу не купівлі ним дачі. 9.Я поступив би так же. 10.Завдяки поломці прилад знаходиться в неробочому становищі.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ДОДАТОК №  6

 

Лінгвістична задача- жарт

 

   Три хлопці

Два учні, Василь та Мишко, зустріли свого стар­шого друга Андрія, якого давно не бачили: Андрій закінчив школу два роки тому і пішов працювати на завод. Василь запитав Андрія: "Як ти вчишся?" А Мишко запитав так: "Як, ти вчишся?"

Хто з двох учнів не знав, що Андрій не лише працює, а й вчиться? Який може бути граматичний доказ відповіді на цю задачу?

 

Коли троянди і соняшник можуть стати деревами?

  Один жартівник написав у листі своєму другові: "У нас у селі багато дерев: троянд, соняшників". А друг не зрозумів жарту і в своїй відповіді обвинуватив автора листа в неуцтві.

Яка граматична (пунктуаційна) основа цього жарту "неука"?

  Як треба було правильно поставити розділові зна­ки в цьому реченні?

 

 

 

Лінгвістична задача- жарт

 

   Три хлопці

Два учні, Василь та Мишко, зустріли свого стар­шого друга Андрія, якого давно не бачили: Андрій закінчив школу два роки тому і пішов працювати на завод. Василь запитав Андрія: "Як ти вчишся?" А Мишко запитав так: "Як, ти вчишся?"

Хто з двох учнів не знав, що Андрій не лише працює, а й вчиться? Який може бути граматичний доказ відповіді на цю задачу?

 

Коли троянди і соняшник можуть стати деревами?

  Один жартівник написав у листі своєму другові: "У нас у селі багато дерев: троянд, соняшників". А друг не зрозумів жарту і в своїй відповіді обвинуватив автора листа в неуцтві.

Яка граматична (пунктуаційна) основа цього жарту "неука"?

  Як треба було правильно поставити розділові зна­ки в цьому реченні?

 

 

 

ДОДАТОК №  7

 

 

Фразеологічна хвилинка

 

Знайдіть фразеологізми-синоніми та запишіть їх парами. Уведіть кілька фразеологізмів у речення:

   

 Проковтнути язика; бити байдики; клеїти дурня; як кіт наплакав; сто років тому; тримати язика за зубами; крапля в морі; за царя Гороха.

 

 

 

 

 

Фразеологічна хвилинка

 

Знайдіть фразеологізми-синоніми та запишіть їх парами. Уведіть кілька фразеологізмів у речення:

   

 Проковтнути язика; бити байдики; клеїти дурня; як кіт наплакав; сто років тому; тримати язика за зубами; крапля в морі; за царя Гороха.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ДОДАТОК № 2

 

Алфавітний лабіринт

Щоб вийти з нього, нам треба розставити всі слова в алфавітному порядку

 

Стільчик, сюїта, медикаменти, павільйон, вишиванка, портовий, абиде, котрий, олень, місцина, мореплавство, гнучкий, побіжний, скатерка, серпанок.

 

 

 

Алфавітний лабіринт

Щоб вийти з нього, нам треба розставити всі слова в алфавітному порядку

 

Стільчик, сюїта, медикаменти, павільйон, вишиванка, портовий, абиде, котрий, олень, місцина, мореплавство, гнучкий, побіжний, скатерка, серпанок.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ДОДАТОК № 3

Сконструюйте слово

 

А) трискладове слово

1-й склад- наголошений у слові  росте

2-й - наголошений у слові дружина

3-й - відкритий у слові – наділ

 

 

                                                                       Б) двоскладове слово :

                                                              1-й склад- ненаголошений у слові  гризун

                                                              2-й - наголошений у слові робити

В) трискладове слово:

1-й склад- останній у слові залізо

2-й склад- наголошений у слові зуби

3-й склад - наголошений у слові поляна

 

 

 

 

Сконструюйте слово

 

А) трискладове слово

1-й склад- наголошений у слові  росте

2-й - наголошений у слові дружина

3-й - відкритий у слові – наділ

 

 

                                                                       Б) двоскладове слово :

                                                              1-й склад- ненаголошений у слові  гризун

                                                              2-й - наголошений у слові робити

В) трискладове слово:

1-й склад- останній у слові залізо

2-й склад- наголошений у слові зуби

3-й склад - наголошений у слові поляна

 

ДОДАТОК № 4

 

 

«Першокласник»

 

Зробити звукову модель слів, кожне правильно змодельоване слово оцінюється в 1 бал.

 

 

л и с и ц я     ,               в о г о н ь    ,                  о б’ ї з д

 

 

 

 

 

 

«Першокласник»

 

Зробити звукову модель слів, кожне правильно змодельоване слово оцінюється в 1 бал.

 

 

Л и с и ц я    ,                в о г о н ь     ,                 о б’ ї з д

 

 

 

 

 

 

 

Додаток № 5

 

Суб…єктивність, бракон…єр, кон…єктура, об…єктив, брил…янт, він…єтка, кон…юнктура, бул…йон, вол…єр,  п…єса, дос…є, курт…є, прем…єр, П…єро, гал…ярда, мес…є, порт…єра, міл…ярд.

 

 

Додаток № 5

 

Суб…єктивність, бракон…єр, кон…єктура, об…єктив, брил…янт, він…єтка, кон…юнктура, бул…йон, вол…єр,  п…єса, дос…є, курт…є, прем…єр, П…єро, гал…ярда, мес…є, порт…єра, міл…ярд.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   Додаток № 8

 

роман – Роман; 

лютий – лютий;

такса – такса;

 лист – лист.

 

 

 

 

 

   Додаток № 8

 

роман – Роман; 

лютий – лютий;

такса – такса;

лист – лист.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Додаток № 9

Лист

Невідомий у реченнях, які були йому дані, визначив, що слова " найкраще"  і  "ранком"  є прислівниками.  Але ж слово  "найкраще"  є прикметником, а слово "ранком"  - іменник у  

                    орудному відмінку.

 

 

 

Додаток № 9

Лист

Невідомий у реченнях, які були йому дані, визначив, що слова "найкраще"   і  "ранком"   є прислівниками.  Але ж слово  "найкраще"   є прикметником, а слово "ранком"  - іменник у  

                    орудному відмінку.

 

doc
До підручника
Українська мова (академічний рівень) 10 клас (Глазова О.П., Кузнєцов Ю.Б.)
Додано
8 червня 2021
Переглядів
785
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку