Клас: 2
Тема: Моя класна кімната.
Мета:
Навчальна: поглибити знання учнів про особливості англійської мови ; ознайомити учнів із новими лексичними одиницями з теми, вчити впізнавати їх та застосовувати у мовленні; вчити вести діалог розпитування про предмети шкільного вжитку ,вживати конструкції: «What is this?- It is a…”; відпрацювати вимову звуків oo[u],oo[u:]; активізувати навички читання та письма англійською мовою.
Розвиваюча: розвивати навички розуміння на слух нових мовленнєвих конструкцій; розвивати пізнавальну активність школярів, логічне мислення , мовленнєву реакцію і мовну здогадку; розвивати інтонаційний слух .
Виховна: виховувати та розвивати в учнів інтерес до вивчення англійської мови.
Обладнання уроку: флеш-картки із зображенням предметів шкільного вжитку, звуковий супровід (фонограми текстів пісень, які використовуються на уроці)
Хід уроку
І. Підготовка до сприйняття іншомовного мовлення.
1.Привітання.
1.Девіз уроку: Щоб English гарно вчити
У школу ходжу я.
І буду я старатися,
Щоб нею спілкуватися!
2. Вітання - пісня: “Hello, hello, hello” https://www.youtube.com/watch?v=tVlcKp3bWH8
3.Гра «Вітання ланцюжком»
Діти стають у ряд і по черзі вітаються, називають своє ім’я , запитують наступного учня
Hello! I am…(name) What is your name?
4. Гра з м’ячем.
Діти стають у коло
Hello, Max! How are you?
I am fine, thank you. Hello, Tina. How are you?
5. Let’s begin our lesson.
-Are you ready for the lesson?
Yes, I am. I have a book, a copy-book, a pen, a pencil .
II. Повідомлення теми та мети уроку.
Let’s start our lesson. The topic of our lesson is “My classroom”. Today we’ll learn new words, read, write, play and sing at our lesson. Але сьогодні до нас, діти, прийшов новий учень . Це гарненький ведмедик Теді. Нe is a bear. He is Tedy. He is seven. He can’t read. He can’t write. He can’t count.
Can you read? - Yes
Can you write? - Yes
Can you count? - Yes
Let’s count from 1 to 10. All together , please
Ведмедик Теді дуже правильний учень. Кожного ранку він бере свій портфель і біжить в школу . Він не любить запізнюватися. Пробігши половину дороги, Біллі втомлюється і тяжко дихає ось так: [h],[h],[h]. Давайте і ми відпочинемо і подихаєм разом з Теді.
Відпочивши він продовжує іти і завжди встигає в школу.
Діти, давайте допоможемо Теді зібрати портфель.
Скажіть, що йому потрібно взяти в школу?
Ось Тедіі прийшов у свій classroom.
What Can you see in the classroom?
А зараз ми заспіваємо для Теді пісеньку.
Sing the song.” What is this?”
ІІІ. Основна частина уроку.
2.Фізкультхвилинка “Clap your hands”
Speaking . Робота в парах.
Вправа2 с.40
1)Учні працюють в парах, запитуючи та відповідаючи на запитання про предмети шкільного вжитку, вживають конструкції “What is this”- It is a…”
2) Гра”Match the word “
3) Гра “Yes\No”
Показую картки і ставлю запитання , на які учні відповідають “Yes, it is! або “No, it is?
-Is it a computer?
No, it is not.
-Is it a CD player?
No, - it is not.
Is it a desk?
Yes, it is.
Sing the song “ABC”
Впр.3с.41 Учні ланцюжком називають літери англійського алфавіту у будь- якому порядку та назви предметів, позначених на малюнку цими літерами.
3.Навчання читання.
Впр.4. с.41 Слайд 14.
- Буквосполучення оо у більшості випадків читається як [u:], але іноді читається як [u]. Звук [u] дуже короткий . Він схожий на український звук у, але вимовляється без витягування губ. Це такий собі ледачий у. Звук [u:] схожий на український довгий звук у.
Учні слухають читання, слідкуючи у підручнику. Потім повторюють. Читають
-хором
-індивідуальне читання.
Скоромовка
Good cook, look at the book!
Гарний кухарю, подивись на книгу.
4. Розвиток навичок письма.
Впр.5.с.41
Учні в робочому зошиті відтворюють написання речення:
This is my book. Записавши речення читають його.
6. Робота в зошиті.
ІІІ. Заключна частина уроку
Теді нагороджує вас медальками за хорошу роботу на уроці.