Урок "Моя професійна кар'єра"

Про матеріал

Мета проекту: визначити свою орієнтовну професійну діяльність відповідно до своїх потенціальних можливостей та проведеного самоаналізу.

Завдання проекту:

  • скласти план дій для реалізації проекту;
  • ознайомитися зі сферами професійної діяльності і професіями;
  • встановити чинники, що можуть вплинути на професійну кар'єру;
  • визначити власний узагальнений код професійної діяльності (УК);
  • знайти сферу своєї діяльності за класифікатором професій.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Тема: Орієнтований проект « Моя професійна кар’єра».

Номер слайду 2

Мета проекту: визначити свою орієнтовну професійну діяльність відповідно до своїх потенціальних можливостей та проведеного самоаналізу.

Номер слайду 3

Завдання проекту: Скласти план дій для реалізації проекту;Ознайомитися зі сферами професійної діяльності і професіями;Встановити чинники, що можуть вплинути на професійну кар’єру;Визначити власний узагальнений код професійної діяльності(УК);Знайти сферу своєї діяльності за класифікатором професій.

Номер слайду 4

« Якщо ви вдало оберете Труд і вкладете в нього. Свою душу, щастя саме вас. Відшукає» К. Ушинський

Номер слайду 5

Що необхідно враховувати при виборі професії?Стан здоров’я;Власні можливості;Особисті і суспільні інтереси;Розумові здібності.

Номер слайду 6

Фактори, що впливають на вибір майбутньої професійної діяльності?Позиція старших членів родини;Уподобання товаришів, друзів;Поради шкільних педагогів;Особисті професійні плани;Здібності;Інформованість;Нахили.

Номер слайду 7

Помилки при виборі професії?Вибір професії «за компанію» ( під впливом товаришів);Існуючі думки про престижність професії;Перенесення ставлення до людини, представника тієї або іншої професії, власне на професію;Захоплення тільки зовнішнім або якимось окремо боком професії;Ототожнення шкільного навчального предмета з професією;

Номер слайду 8

Помилки при виборі професії?Застарілі уявлення про характер праці у сфері матеріального виробництва;Не вміння або не бажання розбиратися у своїх особистісних якостях ( схильностях, здібностях);Не знання або недооцінювання своїх фізичних особливостей, недоліків, істотних при виборі професії;Ставлення до вибору професії як до чогось незмінного.

Номер слайду 9

План дій для реалізації проекту « Моя професійна кар’єра»: Отримати інформацію про види професій та їх вимоги до особистості. Ознайомитися с типами професій і визначити, до якого виду діяльності я належу. Думка вчителів про мої риси характеру, здібності. Визначити професійну спрямованість учнів. Знайти в каталозі професій свою за визначеним власним Універсальним кодом ( УК).

Номер слайду 10

6. Дізнатися у фонді зайнятості, які професії, сприятливі для мене, затребувані у районі, місті та області.7. Скласти план самовдосконалення відповідно до вимог професії.8. З’ясувати, де можливо здобути професійну освіту за обраною професією і що потрібно для цього зробити.9. Спланувати свої дії у разі неможливості здобути професійну освіту за обраною професією.10. Здобути професійну освіту за обраною професією.

Номер слайду 11

Реалізація плану дій. Практична робота.

Номер слайду 12

Типи професій. Тип професіїВид діяльностіПриклади професій. Виховання, навчання, управління, побутове, інформаційне, медичне, правове обслуговування тощо. Вчитель, лікар, міліціонер, адвокат, офіціант, стюардеса, екскурсовод, адміністратор, кореспондент, продавець, тренер тощо. Людина-техніка. Створення, монтаж, складання, управління, експлуатація, ремонт тощо. Електрослюсар, водій, токар, електрик, шахтар, монтажник, фрезерувальник, газозварник, ткач, машиніст, будівельник тощо. Людина-людина

Номер слайду 13

Людина-природа. Вивчення, дослідження, вирощування, догляд, профілактика захворювань тощо. Геолог, хімік, агроном, садівник, зоотехнік, лісник, рибовод, птахівник, біолог, геофізик, ветеринарний лікар, дресирувальник диких тварин. Людина – знакова система. Обчислення, підрахунки, упорядкування, збирання, аналіз та зберігання інформації, виконання креслень, переклади текстів тощо. Бухгалтер, економіст, кресляр, оператор, конструктор, телеграфіст, перекладач, топограф, математик, програміст, друкарка, бібліотекар тощо. Людина-художній образ. Художнє відображення дійсності, створення образів, відтворення, проектування, моделювання тощо. Архітектор, артист, скульптор, художник, реставратор, письменник, кінорежисер, дизайнер, модельєр, ювелір, маляр, вишивальниця, перукар, кулінар, фотограф тощо.

Номер слайду 14

Презентація професійпро яку мріють учні.

Номер слайду 15

Думка вчителів про мої Риси характеру, здібності.

Номер слайду 16

Визначити вид найбільш сприятливої для мене професійної діяльності і встановити власний універсальний код (УК).

Номер слайду 17

Типи особистості і професії, які до них відносяться. Артистичний тип ( А)Діловий тип(Е)Інтелектуальний тип (І)Конвенціональний тип(С)Реалістичний тип ( R)Соціальний тип ( S)Поет музикантроманіст акторписьменник оформлювачмуз. творівжурналістхудожник співак композиторскульпторкухарперукар. Працівник закупівельної фірмирозробник рекламибізнес-виконавецьмайстер церемонійпродавецьменеджер з продажузаконодавець. Метеорологбіологастрономтехнік медичної лабораторіїхімікнауковецьфізикдослідник соціальних проблеманалітикагроном. Бухгалтер економіст менеджер з кредитування рахівник банку податковий експерт контролер з інвентаризації оператор комп’ютера програміст аудитор. Механік автомеханік тесляводій землемір радіомеханік інженер літака машиніст фермер електрик технолог з електоронік будівельник. Консультант служби зайнятості соціолог вчитель інженер з т.б.логопед психолог лікар ветеринарнийлікар консультант з питань шлюбу Працівник соц. служби

Номер слайду 18

Знайти в каталозі професій свою за визначеним УК

Номер слайду 19

Інформація фонду зайнятості,які професії затребуванні в нашому регіоніПрофесії,що відсутні на ринку праці району. Професії ,що наявні на підприємствах районуале не в значній кількостіПрофесії,за якими є можливість працевлаштуватися в нашому регіоніАктуальні професії на ринку праці регіону. Актор. Аніматор. Бондар. Водій трамваю. Водолаз. Гірник. Гончар. Дипломат. Матрос. Склодув. Стюардеса. Агроном. ДоярІнженер констр. Економіст Електромонтер. Кухар. Монтер колій Свердлувальник. Шліфувальник. Оператор заправних станцій Касир. Бухгалтер. Водій тр. засобів. Електрогазозварювальник. Оператор котельні Продавець. Фрезерувальник. Штампувальник. Двірник. Автослюсар. Кухар. Електрогазозварювальник. Менеджер зі збуту. Продавець. Слюсар-ремонтник. Токар. Тракторист

Номер слайду 20

План самовдосконалення відповідно до вимог професії

Номер слайду 21

Домашнє завдання З’ясувати де можливо здобути професійну освіту Спланувати свої дії разі не можливості здобути професійну освіту за обраною професією

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Каменецька Тетяна Сергіївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
До підручника
Технології (рівень стандарту, академічний) 11 клас (Коберник О.М., Терещук А.І. та інші)
Додано
22 грудня 2018
Переглядів
5957
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку