Урок "Моя улюблена школа"

Про матеріал
Конспект уроку складен на основі матеріалів науково - педагогічного проєкту "Інтелект України"
Перегляд файлу

Опанасенко Віра Миколаївна

Вчитель початкових класів

Миколаївська загальноосвітня школа І – ІІІ ступенів № 17

 імені Саражана В.Г.

Я  пізнаю світ (За науково – педагогічним проєктом «Інтелект України»)

Тема: Моя улюблена школа

Мета:

  • вчити дітей досліджувати матеріали, тексти, аудіо-, відео сюжети, розподіляти, зіставляти, аналізувати й робити висновки, сприймати та передавати отриману інформацію;

-  розвивати мислення, увагу, уяву, вміння ставити запитання, розвивати навички творчої діяльності;

- сприяти розвитку зорової пам’яті, формувати просторові уявлення;

- виховувати уважність, самостійність у роботі, допитливість.

Завдання:

  • створити освітнє середовище успіху з емоційно позитивними, комфортними умовами діяльності; 
  • мотивувати учнів на успіх. Формувати вміння долати труднощі та досягати мети;
  • відпрацьовувати обчислювальні навички учнів;
  • формувати навички співпраці, взаємодопомоги, контролю, самоконтролю.

Очікувані результати:

  • читає, сприймає отриману з різних джерел інформацію, виокремлює необхідну для обговорення,
  • уміє передавати отриману інформацію (переказує, ставить запитання, формулює відповіді, обговорює проблемні питання).  

 Хід уроку:

І. Організаційний момент

Емоційне налаштування

- пісня «Школа»;

- продемонструвати свій настрій на початку уроку;

ІІ. Мотивація навчальних знань

  • Розумничка пропонує прочитати вірш Марійки Підгірянки «Школа», прискорюючи темп та обговорити його.
  • Поміркуй. Про що ти хотів би / хотіла б дізнатися наступного навчального року.

ІІІ. Оголошення теми уроку

  • Пригадай поради Розумниці успішним учням. Відтвори з пам'яті.
  • Давайте закріпимо наші знання, прочитаємо ще одну пораду, прискорюючи темп. Поміркуй, чи завжди ти її дотримуєш.

Порада: Не опускай рук і все вдасться!

ІV. Основна частина

  1. Робота над прислів’ями.
  • Прочитай прислів’я. поясни, як ти їх розумієш. Розфарбуй личка поряд з тими прислів’ями, що допоможуть тобі долати труднощі та вчитися з радістю.
  1. Рухова хвилинка.
  2. Завдання на розвиток пам’яті, уваги, відпрацювання обчислювальних навичок.

Завдання Запам'ятайлика:

А) Переглянь презентацію та намалюй піктограми до слів.

Морозиво, ластів'я, портфель, мисливець, сонце, льон.

Б) Виконай вправу на розвиток пам’яті. Намалюй побачене в презентації.

В) Переглянь презентацію та відтвори приклади на додавання й віднімання в межах 100.

50-7=43     48-9=39     36-8=28      22-5=17

  1. Хвилинка релаксації.
  2. Завдання на розвиток швидкого та уважного читання.

Завдання читайлика:

А) Запиши, що слід робити, аби бути успішним/успішною.

Щоб бути успішним/успішною, необхідно читати уважно та швидко, розуміючи й запам’ятовуючи текст.

Б) Вправа  формування навичок швидкого читання.

- Прочитай скоромовку, поступово прискорюючи темп. Востаннє прочитай так швидко, як тільки зможеш.

А дідусь Опанас

нам купив ананас.

Тож приходьте до нас –

почастуємо вас.

В) Вправа фотоапарат.

- Прочитай, запам’ятай текст. Відтвори з пам’яті.

Поки ледачий байди б’є, розумний із книжок знання бере.

Г) Вправа на формування навичок уважного читання.

- Прочитай уривок вірша Артура Вольського. Поміркуй, які слова в ньому слід виправити.

Похвалявся квітці шершень:

  • Я шкладаю вірші вперше,

але то мені не вашко.

Що, на вірите? Будь лашка!

Я лешу, лешу, лешу.

Утікаю від дошшу

Знявсь, гуде, немов труба.

Чули всі – не вірш хіба?

  1. Вправа для покращення зору.

V. Ігрова сторінка.

Розгадування ребусів, утворення слова з букв у зошиті для творчих робіт.

VІ. Підсумок урок

- Що нового ви дізналися на уроці?

- Які вправи вам сподобалися найбільше?

- Якими знаннями ви поділитесь зі своїми батьками?

-  Продемонструйте свій настрій на кінець уроку.

 

 

 

 

 

docx
Додано
10 червня 2020
Переглядів
1312
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку