13 травня о 18:00Вебінар: Як навчати майбутніх програмістів: практичні кейси для уроків інформатики

Урок музичного мистецтва для 3 класу "Наша слава, краса і велич"

Про матеріал
Розробка уроку для учнів 3 класу за підручником "Мистецтво"Л.Масол Київ Генеза 2020 з посиланнями на цифрові освітні матеріали.
Перегляд файлу

 

Розробка уроку музичного мистецтва

для учнів 3 класу

«Наша слава, краса і велич»

                                                          Підготувала учитель         

                                                          музичного мистецтва

                                               Білолуцького ЗЗСО І-ІІ ступенів

                                                                    Бондар С.В.

 

2020

Тема: Наша слава, краса і велич

Мета: розповісти про видатних людей, що прославили Україну,познайомити з творчістю С.Крушельницької, із видатними українськими спортсменами, новим українським видом спорту «хортингом», дослідити як виявляється українська мелодика у ліричних, жартівливих та маршових творах, виховувати гордість за державу,любов до музики, розвивати музичний слух.

Музичний матеріал: українська народна пісня  «Через сад-виноград» у виконанні С.Крушельницької,  Т.Керичок пісня – марш «Спортивний дух» - слухання , інтерпритація, «Ми – нащадки козаків» - робота над піснею.

Відеоматеріал: фільм про відомих українців ,що прославили нашу Батьківщину, «Нота з крапкою».

Обладнання: ноутбук, інтерактивна дошка, акордеон, словник естетичних емоцій, шумові дитячі інструменти, підручник «Мистецтво» 3 клас Л.Масол Київ Генеза 2020.

Організація класу: дошка підготовлена до роботи, на робочих місцях учнів лежать підручники, словники естетичних емоцій, музичні інструменти; організовано місце для маршування.

Тип уроку: засвоєння, формування та застосування знань.

Хід уроку

І.Організаційний момент.

Учні входять до класу під Запорізький марш Є.Адамцевича

https://cutt.ly/8lmY0QP

ІІ. Музичне привітання

Настроювання на акордеоні тризвуку гами Сdur. Висхідне положення- До-брий-день! (учитель), нисхідне – До – брий – день! (учні)

ІІІ. Актуалізація опорних знань

Щоб поновити наші знання пропоную виконати інтерактивні вправи:

https://www.thinglink.com/card/1386038845899800577

https://learningapps.org/watch?v=ptyx0kmd220

(Учні виконують вправи на інтерактивній дошці)

ІV. Введення в тему та завдання уроку.

Тема нашого сьогоднішнього уроку «Наша слава, краса і велич». Ми сьогодні познайомимося з діяльністю людей, що прославили Україну, дізнаємося про новий український вид спорту «хортинг», дослідимо як виявляється українська мелодика у ліричних, жартівливих та маршових творах. Будемо виховувати гордість за нашу державу. Любов до музики, розвивати музичний слух.

V. Розкриття теми уроку.

Переглянемо фільм про відомих українців ,що прославили нашу Батьківщину.

https://cutt.ly/KlmIUZ5

Назвіть імена відомих українців із фільму. Чим вони прославили Україну?

VІ. Руханка.

https://www.youtube.com/watch?v=3LAjklSXpbI

VII. Слухання та інтерпретація музики.

Послухаємо музику (робота з 3D плакатом).

https://www.thinglink.com/video/1389319100659924995

Учні характеризують звучання музичних творів за словником естетичних емоцій.

 

VIII.Розспівка.

https://www.youtube.com/watch?v=URqPEcjFPWI

IX.Вокальна робота.

На минулому уроці ми розпочали вивчення пісні «Ми – нащадки козаків».

https://www.youtube.com/watch?v=m8iNbwYd6r0

 Сьогодні продовжимо .Будемо співати емоційно, чітко виконувати текст та мелодію. Виконаємо ритмічний супроводу вивченої пісні на дитячих шумових інструментах. Помаршируємо в ритмі пісні.

Х. Творча робота за темою уроку

ХІ. Музична грамота.

Сьогодні ми познайомимося  з поняттям « нота з крапкою»(перегляд відео)

https://www.facebook.com/videosolfedgio/videos/1773879416248827/

У нотному записі у  підручнику, відшукаємо ноти з крапкою.

ХІІ. Перевірка засвоєного матеріалу.

Виконаємо тест щоб перевірити наші знання засвоєні на уроці.

https://cutt.ly/0lmZhLB

ХІІІ. Підсумок уроку.

Давайте підсумуємо наш урок відповівши на питання ось цього грайливого смайлика.

 

 

ХІV. Оцінювання.

Вербальне оцінювання. Всі учні добре працювали на уроці ,були уважні наступні учні…А деяким учням потрібно ще попрацювати над своїм співом.

ХV. Музичне прощання .

Настроювання на акордеоні  гами Сdur  від до - соль. Висхідне положення- До-по-ба-че-ння! (учитель), нисхідне – До-по-ба-че-ння! (учні)

 

 

 

 

docx
Додано
26 лютого
Переглядів
103
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку