Розробка уроку музичного мистецтва
для учнів 3 класу
«Наша слава, краса і велич»
Підготувала учитель
музичного мистецтва
Білолуцького ЗЗСО І-ІІ ступенів
Бондар С.В.
2020
Тема: Наша слава, краса і велич
Мета: розповісти про видатних людей, що прославили Україну,познайомити з творчістю С.Крушельницької, із видатними українськими спортсменами, новим українським видом спорту «хортингом», дослідити як виявляється українська мелодика у ліричних, жартівливих та маршових творах, виховувати гордість за державу,любов до музики, розвивати музичний слух.
Музичний матеріал: українська народна пісня «Через сад-виноград» у виконанні С.Крушельницької, Т.Керичок пісня – марш «Спортивний дух» - слухання , інтерпритація, «Ми – нащадки козаків» - робота над піснею.
Відеоматеріал: фільм про відомих українців ,що прославили нашу Батьківщину, «Нота з крапкою».
Обладнання: ноутбук, інтерактивна дошка, акордеон, словник естетичних емоцій, шумові дитячі інструменти, підручник «Мистецтво» 3 клас Л.Масол Київ Генеза 2020.
Організація класу: дошка підготовлена до роботи, на робочих місцях учнів лежать підручники, словники естетичних емоцій, музичні інструменти; організовано місце для маршування.
Тип уроку: засвоєння, формування та застосування знань.
Хід уроку
І.Організаційний момент.
Учні входять до класу під Запорізький марш Є.Адамцевича
ІІ. Музичне привітання
Настроювання на акордеоні тризвуку гами Сdur. Висхідне положення- До-брий-день! (учитель), нисхідне – До – брий – день! (учні)
ІІІ. Актуалізація опорних знань
Щоб поновити наші знання пропоную виконати інтерактивні вправи:
https://www.thinglink.com/card/1386038845899800577
https://learningapps.org/watch?v=ptyx0kmd220
(Учні виконують вправи на інтерактивній дошці)
ІV. Введення в тему та завдання уроку.
Тема нашого сьогоднішнього уроку «Наша слава, краса і велич». Ми сьогодні познайомимося з діяльністю людей, що прославили Україну, дізнаємося про новий український вид спорту «хортинг», дослідимо як виявляється українська мелодика у ліричних, жартівливих та маршових творах. Будемо виховувати гордість за нашу державу. Любов до музики, розвивати музичний слух.
V. Розкриття теми уроку.
Переглянемо фільм про відомих українців ,що прославили нашу Батьківщину.
Назвіть імена відомих українців із фільму. Чим вони прославили Україну?
VІ. Руханка.
https://www.youtube.com/watch?v=3LAjklSXpbI
VII. Слухання та інтерпретація музики.
Послухаємо музику (робота з 3D плакатом).
https://www.thinglink.com/video/1389319100659924995
Учні характеризують звучання музичних творів за словником естетичних емоцій.
VIII.Розспівка.
https://www.youtube.com/watch?v=URqPEcjFPWI
IX.Вокальна робота.
На минулому уроці ми розпочали вивчення пісні «Ми – нащадки козаків».
https://www.youtube.com/watch?v=m8iNbwYd6r0
Сьогодні продовжимо .Будемо співати емоційно, чітко виконувати текст та мелодію. Виконаємо ритмічний супроводу вивченої пісні на дитячих шумових інструментах. Помаршируємо в ритмі пісні.
Х. Творча робота за темою уроку
ХІ. Музична грамота.
Сьогодні ми познайомимося з поняттям « нота з крапкою»(перегляд відео)
https://www.facebook.com/videosolfedgio/videos/1773879416248827/
У нотному записі у підручнику, відшукаємо ноти з крапкою.
ХІІ. Перевірка засвоєного матеріалу.
Виконаємо тест щоб перевірити наші знання засвоєні на уроці.
ХІІІ. Підсумок уроку.
Давайте підсумуємо наш урок відповівши на питання ось цього грайливого смайлика.
ХІV. Оцінювання.
Вербальне оцінювання. Всі учні добре працювали на уроці ,були уважні наступні учні…А деяким учням потрібно ще попрацювати над своїм співом.
ХV. Музичне прощання .
Настроювання на акордеоні гами Сdur від до - соль. Висхідне положення- До-по-ба-че-ння! (учитель), нисхідне – До-по-ба-че-ння! (учні)