18 травня о 18:00Вебінар: Інтерактивний урок математики: алгоритми та приклади створення дидактичних матеріалів

Світ рослин у мистецтві. Музична фраза

Про матеріал
Ноти в межах І октави, слухання : А.Вівальді " Весна". Виконання : українська пісня -гра " Мак". Світ рослин у мистецтві
Перегляд файлу

                                                                                   

Тема: Мистецтво і техніка. Електронна музика, синтезатор, рингтон. І.С.Бах, «Жарт» (соло флейти, рингтон). Перегляд : мультфільм « Чарівна флейта «

Мета: 1)  формувати поняття «рингтон»,  «синтезатор»  за допомогою наглядних прикладів, ознайомити з тембром флейти;

2) розвивати  навички  хорового  співу,  почуття ритму, вміння слухати  музичні твори, розширювати загальний кругозір;

3) виховувати ціннісне ставлення до інструментальної музики, культуру сприймання і виконання музики

Тип уроку: комбінований

Обладнання: ноутбук, запис: І.С.Бах «Жарт», відеофрагмент м/ф «Чарівна флейта»

Форма організації пізнавальної діяльності учнів: колективна робота

Методи: репродуктивно-ілюстративний, інтонаційно-стильове осягнення музики, порівняння й аналізування музики, емоційна драматургія

Очікуваний результат: формування естетичних цінностей як інтегральної основи світогляду,  продуктивне сприймання і виразне виконання музики

Хід уроку:

І.Організаційний етап

 - Доброго дня, учні. Як ви себе почуваєте? Як ваш настрій? На сьогоднішньому уроці ми з вами будемо вивчати сучасні інструменти.

-А чи знаєте ви що таке оркестр? Хто керує оркестром? Які інструменти зустрічаються в оркестрі? Чи можливе виконання серйозних творів на сучасних інструментах?

ІІ.Мотиваційний етап

     Музика і техніка в сучасному житті завжди поряд. Музичні твори, які були написані композиторами давно, ми можемо послухати за допомогою техніки.

    Зараз дуже легко знайти будь-який твір у записі. Завжди під рукою телефон. Сучасні музичні інструменти – т.з. синтезатор, а також електрогітара також можуть відтворити будь-яку мелодію.

  Яка музика призначена для будильника, дзвінка: спокійна, урочиста?

Прослідкуємо за технічними можливостями синтезатора, розглянемо різні варіанти мелодій для телефону.

ІІІ. Етап засвоєння нових знань

Слухання музики:І.С.Бах «Жарт»

-Чи знайома вам мелодія? Хто виконує твір? (у вик. СО)

Що відбулось у цьому варіанті? (слухання «Жарту» І.С.Баха у вик. електрогітари – В.Зінчук). Флейта – духовий музичний інструмент, симфонічна дудочка. Який з них підходить для звучання на концерті, який – для телефонного дзвінка?

  Звук телефонного дзвінка називають рингтоном. Яким повинен бути рингтон? Яка мелодія краще озвучить будильник (лагідна, тривожна)?

ІV.Закріплення засвоєних знань

Знайомство з технічними можливостями синтезатора («Ямаха»-51)

Виконання учителем простеньких (краще знайомих) мелодій. Тембри різних музичних інструментів, зміна темпу – все це можливості інструмента синтезатор, який поєднує ознаки (стилі, темпи тощо).

    Музична вікторина на відгадування інструмента (скрипка, баян, гітара,   ф-но, труба, барабан)

V. Вокально-хорова робота 

  1. Вокально-хорова робота:

А)розспівування (Є.Поплянова «Слово на долоньках», «Фізкультхвилинка»)

Б) розучування пісні М.Ведмедері «РоботРоботР»

В) виконання пісень «Черепаха Аха», «В царстві тридесятому»»

 

VI. Підсумковий етап

Мистецтво міцно товаришує з технікою. Без музики технічні прилади будуть бідними. Без техніки неможливо ознайомити людей з мистецтвом.

Перегляд м/ф «Чарівна флейта» (фрагмент)

VII. Рефлексія

-музичний інструмент, на якому грають за допомогою клавіш і який може співати різними голосами, називається …

-мелодія, яка озвучує дзвінок мобільного телефону, називається…

- струнно-смичковий інструмент – це…

-дудочку, яку використовують в симфонічному оркестрі, називають…

 

docx
Додано
27 лютого
Переглядів
105
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку