Урок учителя англійської мови відповідає вимогам нового Державного стандарту базової загальної середньої освіти. Мета уроку сформульована дидактично правильно. Структура уроку обрана доцільно, логічно і послідовно включено всі види мовленнєвої діяльності: читання, аудіювання, письмо та говоріння. Учитель сприяє введенню учнів у іншомовну атмосферу, залучає їх до активного застосування набутих лексичних знань, приділяє увагу кожній сфері мовленнєвої діяльності, дотримуючись методичної послідовності етапів уроку та поетапності введення завдань. Групові форми роботи дають можливість проаналізувати труднощі, які можуть виникати під час розуміння англомовного мовлення. Мовленнєві завдання у вигляді вправи «Snowballs» носять продуктивний мовний характер, спонукають учнів до застосування раніше вивчених лексико-граматичних структур, розвивають пам'ять, здатність до мовного самоконтролю. Використані на уроці вправи стимулюють активну пізнавальну мовленнєву діяльність учнів, активізують їх до застосування фонетичного, лексичного та граматичного матеріалу. Виклад нового матеріалу відзначається логічністю, умілим виділенням головного, істотного. Учитель розкриває зміст теми цікаво, доступно, з наукових позицій.
Цікавим етапом стала хвилина відпочинку учнів, яка проводиться в вигляді караоке за піснею, що містить граматичний матеріал з попередніх тем.
Види роботи відповідають віковим особливостям учнів, дозволяють вчителю активізувати їхню навчальну діяльність, результатом чого є те, що учні стають не пасивними слухачами, а активними учасниками.
Використання технічних засобів навчання, їх застосування дозволяє не тільки доступно викласти новий матеріал і закріпити його,
але і зекономити час на вироблення практичних умінь і навичок в учнів на самому уроці.
План-конспект
Урок 68 Клас: 8
Тема: Музика
Підтема: Музика
Мета:навчальна: систематизувати лексичний матеріал з теми «Музика»;
сприяти застосуванню граматичного матеріалу: вживання пасивного стану; повторити вживання порівняльних структур as…as;
розширювати словниковий запас учнів;
продовжувати формувати навички усного мовлення;
ознайомити учнів з музичними стилями та жанрами, творчістю відомих композиторів та виконавців: США, Великобританії;
розвиваюча: розвивати свідому трудову дисципліну, інтелектуальні, творчі здібності учнів, стимулювати активну пізнавальну діяльність;
розвивати слухову та зорову пам'ять, просторову уяву;
виховна:виховувати інтерес до вивчення англійської мови та культур англомовних країн.
Тип уроку: закріплення та систематизація знань, умінь та навичок
Очікувані результати: Робота на уроці передбачає узагальнення лексико-граматичних знань учнів з теми «Музика»; мотивацію школярів до самостійних висловлювань за запропонованою ситуацією; розвиток зорової та слухової пам’яті, фонетичного слуху та просторової уяви; виховання культури спілкування; розвиток предметних та ключових компетентностей.
Девіз уроку: «Мало знати, треба й застосувати,
Мало хотіти, треба й робити»
Гете
Обладнання: підручник, робочий зошит, відеоматеріал про англомовні країни, пісня «Everything at once», текст «Music», презентація до уроку, електронний плакат.
Хід уроку
І. Підготовка до сприйняття іншомовного мовлення
1. Організаційний момент
Good morning, pupils! I’m glad to see you! Who is on duty today? Who is absent today? What is the date? What is the weather today? Do you like it?
2. Повідомлення теми та мети уроку
Our topic today is “Music”. By the end of the lesson you will be able to review lexical material to the topic “Music”, grammar material Passive voice; using the structure as…as, speak about music tastes.
3. Уведення в іншомовну атмосферу
Мовленнєва зарядка
Вправа “Mind map”
…. is my name,
… is my land,
…..is my game,
…. is my favourite band.
ІІ. Основна частина уроку
1. Перевірка домашнього завдання
What is your hometask? Was it difficult? Have you got any questions? Let’s check on your hometask.
2. Активізація ЛО за темою «Music», систематизація вивченого граматичного матеріалу
Make sentences
“Carmen” |
to play |
by many pop stars next Sunday |
The “Beatles” |
to compose |
in 1958 |
An article about Music award |
to know |
by the “Beatles” |
A concert |
to take part |
by George Bizet |
Michael Jackson |
to publish |
with the help of electric instruments |
Heavy metal |
to base |
on blues and rhythm-and-blues with the electric instruments |
Reggae |
to born |
tomorrow |
“Yesterday” |
to sing |
all over the world |
3. Читання тексту. Reading
Vocabulary:
1. harmless way to relax — найкращий спосіб відпочити
2. inner world — внутрішній світ
3. share (one’s) musical values — розділяти чиюсь думку
4. synthesiser ['sɪnθəsaɪzə] — синтезатор
5. fun-fair — ярмарка
6. fault — провина
7. living legend — жива легенда
8. extraordinary [iks'tro:dnri] and creative — незвичайна та творча
Everybody likes music: some people enjoy classical music, others are fond of pop music. For some of them music is a voice for the thoughts and feelings. For others it’s a harmless way to relax (1) and have fun. So many people, so many opinions. You can sometimes understand better the inner world (2) of the person when you speak on music because it is a short way to see if your friend shares your musical values (3) or not.
Some young people prefer classical music to rock and pop music because they consider that rock and pop lost their importance nowadays. Everything is controlled by machines and technology. Ten or twenty years ago there were real artists writing real songs and now all you can get is synthesisers (4) and dance music.
But among young people there are many fans of pop music who consider that pop music is still better today than ever before. There are stars all over the world with lots of different styles and images. And it’s great! Pop is like big fun-fair (5). If you can’t have a good time it’s nobody’s fault (6) but yours. The names of the biggest stars in music of the 20th century are: Elvis Presley, the Beatles, Michael Jackson, Madonna and many others.
Best of all I like Michael Jackson who is called a living legend (7). I have many discs (8) with his songs and often listen to them because to my mind his music is first of all extraordinary and creative (9).
I prefer music among all arts because it speaks a universal language and makes the world brighter.
Questions
1. Do you agree that pop music has become a part of everyday life?
2. Does the attitude to pop music differ in various age groups? Why?
3. What part does music occupy in your everyday life?
4. What music do you prefer?
5. Do you collect records and discs?
4. Аудіювання.
Робота в групах. Listen to the videos and complete the sentences
(Song “Everything at once” by Lenka)
The text of the song
As sly as a fox, as strong as an ox.
As fast as a hare, as brave as a bear.
As free as a bird, as neat as a word.
As quiet as a mouse, as big as a house.
All I wanna be, all I wanna be, oh.
All I wanna be is everything.
As mean as a wolf, as sharp as a tooth.
As deep as a bite, as dark as the night.
As sweet as a song, as right as a wrong.
As long as a road, as ugly as a toad.
As pretty as a picture hanging from a fixture.
Strong like a family, strong as I wanna be.
Bright as day, as light as play.
As hard as nails, as grand as a whale.
All I wanna be oh, all I wanna be, oh.
All I wanna be is everything.
Everything at once.
Everything at once, oh.
Everything at once.
As warm as the sun, as silly as fun.
As cool as a tree, as scary as the sea.
As hot as fire, cold as ice.
Sweet as sugar and everything nice.
As old as time, as straight as a line.
As royal as a queen, as buzzed as a bee.
Stealth as a tiger, smooth as a glider.
Pure as a melody, pure as I wanna be.
All I wanna be oh, all I wanna be, oh.
All I wanna be is everything.
Everything at once
The task for the first group:
As … as a fox
As… as an ox.
As … as a hare
As… as a bear.
As …as a bird
As… as a word.
As …. as a mouse
As … as a house.
As … as a wolf
As… as a tooth.
As …. as a bite
As… as the night.
The task for the second group:.
As …. as a song
As… as a wrong.
As as a road
As … as a toad.
As …. as a picture
As … as a picture
As …. as day
As… as play
As…. as nails
As… as a whale.
As … as the sun
As… as fun
The task for the third group:
As… as a tree
As… as the sea
As … as fire
… as ice
… as sugar
As … as time
As… as a line
As … as a queen
As … as a bee
.. as a tiger
… as a glider
… as a melody
5.Хвилина відпочинку. Relaxing pause
6. Мовлення
Вправа «Snow balls»
Imagine the situation and say a sentence about it. The next pupils repeat the previous statements and then say their own one.
“Yesterday I was at the concert…”
Вправа «Вільний мікрофон»
ІІІ. Заключна частина уроку
1.Оцінювання учнів.
Well, dear boys and girls, you get following marks… .
2.Домашнє завдання.
Your homework is to write a composition “My favourite singer or band”. 3.Підсумок уроку.
We had a very busy lesson. Continue the statements…
Рефлексія. Прийом «Вільний мікрофон»
Вправа «Дерево творчості»
Did you enjoy our lesson?
If you like it, show a flower, it means that our lesson is good, a green leaf – our lesson isn’t interesting, an yellow leaf – our lesson is boring.
Додаток 1
Картки для само оцінювання
Name Surname |
Mind map |
Rap song |
Project work |
Grammar point. Theory |
Writing |
Reading |
Listening |
Snowballs |
Speak up 1 |
Speak up 2 |
Total |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|